2009. július 31., péntek

Business & Rushing

Nah hát a mai napomra igazából a spontán szó és rohanás illik a legjobban. Kezdődött ott a dolog ugye h a 7 végére mi terveztünk egy kis kanbulit a fiúkkal ami strandolást és egy kis sörivást foglal magában de persze semmi sem ilyen egyszerű. Ezt mi mind Viktorék szívélyes vendéglátásában és a Tiszaújvárosi strand keretében képzeltük el. Nah már most a sör felelős én voltam. Úgy beszéltük le a dolgot h meeting Sütikével és akkor majd Ő felhoz szombaton Debrecenbe, átveszem amit kell és majd aztán irány nyíregy. Ez annyiban módosult h másnak is szereztünk egy kis örömet a party hordós Heinekkennel és ezért Sütike még ma beugrott munkába menet felém és leadta a csomagot. Aztán délután jön a telo h akkor h állok mert Ő már Fegyverneken van és akkor mikor érek az elvileg holnapra megbeszélt helyre. Nah hát mondom hohó akkor itt mi vmit talán elszerveztünk kicsikét. Egy gyors körtelefon után arra döntöttem, h amilyen gyorsan csak lehet összepakolok és mégis csak megyek most fel debbe ha már ilyen kedvesen meginvitáltak. Ez meg is történt, soha ilyen gyorsan ilyen sok mindent még nem pakoltam össze és mire már eszméltem félúton voltam Sütikével Debreceb felé. Igazából az út alig tünt vminek én személy szerint jól éreztem magam út közben, mindig volt miről beszélgetni a sofőrrel :D :D. Ilyen jó dolgom is régen volt.

Nah aztán le lettem pakolva az albinál ott még néhány fontos dolgot felkaptam és aztán az utam a nagyállomás felé vettem. Kicsit nehézkes volt a közlekedés a 2 táskával aztán imádkoztam is nem keveset, de szerencsére imáim meghallgattattak. Lefelé menet összefutottam a szomszéddal, Mónival aki látva h elég nehézkesek a dolgaim feltett egy igen fontos kérdést, h mégis merre megyek. Hát mondom egyelőre csak a vasútállomásra. Nah neki sem kellet több jókedélyüen felajánlotta h elvisz mert úgyis arra van dolga. Mondanom sem kell nem is lehettem volna boldogabb mert ma már a 2. igen csinos hölgy ajánlotta fel h elvisz ide oda :D.

A vasúton - h továbbra is a szerencse csillagomnak mondjak köszönetet - összefutottam Szimivel aki hozzám hasonlóan ugyancsak Nyíregyháza felé tartott. Így odafelé is volt társaságom és segítségem is a súlyos táskák cipelésében. Aztán leszállva a vonatról Tibi összeszedett minket majd miután hazavittük a segítségemet, Szimit, hozzájuk vettük az irányt. Kis kocsikázás után elém tárult a látvány amit eddig csak képen láttam. Nagyon tetszik Tibiék háza, szép, ápolt meg minden :). Mondjuk mivel hozzá vagyok szokva az emeletes házhoz furi volt h ez "lapos" :D és nem magas :D. Egy gyors körbe vezetés után megismerkedtem a családdal és a háziállatokkal. A cica kicsit barátságtalan volt velem, de mint kiderült mindenkivel az, de én nem adom fel ilyen könnyen. A 3 kis beagle már sokkal nagyobb szeretettel fogadott. Ezután Tibi a létező legjobb kérdéseket tette fel nekem : " Egy sört ? " ezután pedig " Esetleg nem vagy éhes ? ". Hát igazából pont eltalálta mire vágytam. Az egész napi hirtelen jött rohanás elég sokat kivett belőlem és nem is ettem semmit sem. De a nagyon kedves vendéglátásnak köszönhetően ezen gyorsan segitettem.

A vacsi közben Tibi helyi barátai invitáltak meg minket a városba egy sörre amit mi persze nem utasíthattunk vissza. Bármennyire is komoly erőfeszítéseket tettünk h elérjük a buszt, kudarcot vallottunk így hát egy igen dekoratív szőke hölgy felvett stoppal és bevitt minket a városba. Nagyon kedves volt tőle :). Azután egy kis séta és már helyben is voltunk. Itt kedélyesen múlattuk az időt majd úgy döntöttünk h mivel Tibi szüleinek kellene értünk jönnie nem nagyon kellene h sokáig kimaradjunk, így hát olyan fél 11 körül haza is értünk.

Igazából a nap mérlege összeségében elég jó. Remek hangulatban telt a napom leszámítva a kelést, de azután folyamatosan javult. Összesen 400 ft-ba került az h Kisújszállásról eljussak Nyíregyházára ami azért sztem NEM ROSSZ tekintve h 130 km a távolság kb. Szóval abszolút elégedett vagyok és a java még csak ezután jön. Alig várom h az események egész lavinája induljon el :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése