2009. július 4., szombat

Be Creative if U can

Nah hát multkor asszem említettem h tervezek egy új stílusú blogheadert, mondjuk a koncepció nagyjából ugyanaz maradna csak itt-ott eszközölnék egy két átalakítást. Az az igazság h amit most össze akarok hozni az kicsit elég necces de ha meg tudnám csinálni akkor elég büszke is lennék magamra meg úgy sztem jól is nézne ki. Mindjárt mellékelek egy két képet h mégis hol meg mint tartok aztán majd kommentek formájában lehet jelezni a teccést, a nemteccést, esetleg ötleteket, mondjuk ha akadnak nagyon pro PS felhasználók akik olvassák a blogot (amit azért most így kétlek) azok ötleteit, javaslatait a technikai megvalósitáshoz szivesen várom. Szóval mivel már a mostani header nagyon a szívemhez nőtt és nagyon sok melom volt benne, nyomokban meg fog maradni, csak kicsit fel lesz frissítve a betűtípus mégpedig a következő formában: (eddig ennyire jutottam, majd még végig kell mennem az egész szövegem, h a finom árnyékokat megcsináljam és közbe észrevettem h egyhelyen meg is cseréltem 2 betüt, ami szerencsére minden nyers dokumentum birtokában még elég könnyen orvosolható)
Nah tehát kb ilyesmi lesz majd az uj szöveg, rengeteg meló lesz még vele, uj saját magam ismerve 5-10 munkaóra. Szóval jól elleszek vele az egyszer bizonyos. Miután olyan állapotba és színvilágra hozom ezt (a sárga nem a végleges, csak most éppen ebből kezdem el) akkor jön majd a nehezebbik dolog, amit már a másik headerrel is probáltam volna, h valamilyen megoldással adaptálni abba a háttérbe abban a koncepcióban amit kitaláltam. Ezzel több helyen is problémákba ütköztem, de nem adom fel, probálkozom. Több féle ötletet is kidolgoztam már h hogyan hozzam olyan formára a dolgot ami talán minőségi összképet fog eredményezni. Elég kritikus vagyok a saját munkáimmal kapcsolatban és amig nem vagyok megelégedve vele addig igyekszem majd változtatni rajta. Nem akarok olyan headert ami egy pillanatig is azt a benyomást kelti az emberben h gagyi és összecsapott.
Szóval a következő képpel akarom összehozni az elözőekben már láthatott szöveget: (ez csak illusztráció :D nézzétek el h olyan amilyen )


Nah szóval vmi ilyesmire gondoltam volna. Persze ez egy elég messze lévő cucc a véglegestől. Ezt csak most azért h értsétek és vizualizáljátok (de szép szó :D ) mit szeretnék. Már ezt a képet idáig összehozni sem volt egy könnyű manover mert ugy kellet össze illeszteni részekből, mert nem találtam megfelelő nyersképet. Végülis megoldottam, mostmár csak azt kell megcsinálni h olyan legyen amilyet megálmodtam és a minőségi elvárásoknak is megfeleljen.
Mivel jelen esetben most eléggé megvagyok a blogszinvilágával sztem inkább a header fogom a jelenlegi szinekhez igazitani, de majd mindenféle képpen fogok csinálni az uj szövegből egy kék alternatívát és ahoz egy kék színsémát, és ha esetleg nem tudom eldönteni akkor majd egy szavazás formájában megkérdezlek Titeket olvasokat h mien környezetben szeretnétek tovább figyelemmel követni az eseményeket. Nah most irány a készülődni és egy kis esti kikapolódás veszi kezdetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése