2009. július 6., hétfő

100 :)

Hát eljutottunk idáig is. Ujabb kis mérföldkő a blog történetében. Ezzel hivatalosan is bejegyeztem a 100. postomat. Annak idején amikor elkezdtem nem is gondoltam volna h egyszer majd eljutok idáig és ilyen sikerek mellet. Mostanra már aránylag kialakult és stabil olvasó közönségem van akik állandóan és hűségesen nyomom követik az itt zajló eseményeket. Egyre többen olvassák szerény írásaimat, szóval a napi látógatószám igaz h lassan - de biztosan - szépen növekszik. A mai nap folyamán olvastam h Viktor blogja ma ünnepli első szülinapját amit most a sok londoni tehendő miatt kicsit el is felejtett.

A nagyon előre mutató elképzelés, odáig el is kellene majd jutni :)

Hát én sajnos az első szülinaptól még odébb vagyok, a legközelebbi az a féléves fennállás ami majd pénteken lesz esedékes. Egészen büszke vagyok a kis blogra, fél év alatt kicsivel több mint 4000 látogató és 100 post. Az eddigiekre az volt jellemző h ahogy azt Ti is láthatjátok úgy nagyjából egy hónap alatt olyan 15 post szokott összejönni (+/- 4-5) egyedül a március volt ilyen tekintetből szegényes, ott csak szerény 3 postot sikerült ez egész hónap alatt összehozni. Az egy elég mozgalmas időszak volt amikor igazából semmire sem volt időm, aztán ez a blogon is meglátszódott. De azóta azért probálok minél többet és rendszeresen írni h ne lankadjon az érdeklődés errefelé. Ami még ilyen szempontból kirí a többi közül az a január amelyben 29 postot sikerült összeheggesztenem. Ez akkor annak is volt betudható h új dologba belevágva hirtelen a nagy lendület elkapott és ez sok sok írásban nyilvánult meg, továbbá akkor még lényegesen nagyobb rendszereséggel és részleteséggel érkeztek az NBA-s "tudosítások" amikre azóta már többször is kiderült h kevés az érdelődő olvasó.
A tartalmat tekinte többnyire az élménybeszámolók/heti összefoglalók miatti erős napló jelleg továbbra sem fog változni, az irányelvek úgy nagyjából azok maradnak amik eddig is megvoltak. Nem tervezek most drasztikus irányváltást a blog életében, esetleg a külsőben fog majd ujabb változás beállni hamarosan, de ezt már nemrégen jeleztem is. Mivel a nyár miatt igen csak visszaesett az amugy pezsgő szociális élet így az élménybeszámolok mint a blog gerince eléggé limitált számban fognak majd megjelenni, ugyanis ha nem nagyon történik velünk semmi akkor arról nem tudok írni, az unalmas szürke hétköznapokra meg senki sem kiváncsi. De nem kell megijedni nem fogtok olvasni való nélkül maradni. A postok számát illetöen nem lesz változás, sőt igyekszem minél többet írni majd, azonban néhol majd kisebb terjedelemben. Néhány postom máshol 2 bejegyzés hosszával vetekszik :D de ezt nem tartom annyira nagy problémának. A nagytöbbség azért még ígyis elolvassa :).

Az óra most 0:52 percet mutat, gondolkodtam rajta h mégis mit tudnék ebbe a postba írni de olyan sok minden és korszakalkotó ötletem nem volt :). Néhány számadat, tartalmi értékelés és előremutatás, talán ennyi elég is :) . Akkor most képzeletben mindenki koccinthat egyet a 100. post örömére :) Meg sem állunk 200.-ig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése