2009. július 26., vasárnap

Szédelgős szombat & uncsi vasárnap

Többek között a sok össze-vissza alvásnak is köszönhetően sajnos picit összefolynak a napok ami sajnos megnehezíti egy picit a visszaemlékezést és a blogbejegyzés megírását. A szombat igazából 13 órakor kezdődött meg amikor felkeltünk a nagy hirtelen darálásnak indult O.C. után. Ekkor egy gyors kupaktanácsban megbeszéltük h mégis a lehető legkevesebb pénzből mi az a leglaktatobb kaja amit ki tudunk hozni. Viktorral egy nagy adag tükörtojás mellet döntöttünk. Amíg ők elintézték a vásárlást addig én egy kellemes zuhannyal folytattam a felébredést. A kaja közben futott be Réka is aki kérdezte h néztük e az időmérőt. Mondtam neki h hát az most nekem kicsit kimaradt. Erre fel kiderült h sajnálatos módon súlyos baleset történt és Felipe Massa igen komoly balesetet szenvedett. ( A helyzet komolysága miatt majd sztem erről is értekezek pár szóban. F1-ről úgy sem írtam még itt a blogon pedig szeretem azt is.)

A kaja befejezése és egy újabb epizódnyi O.C. után búcsút vettünk Viktortól és siettünk hozzánk h a beígért konferenciabeszélgetés megtörténhessen. Mégpedig azért volt erre szükség meg az én drága Eszteremnek szülinapja volt és mivel Londonban van jelenleg máshogy nem tudtuk kivitelezni a dolgot. Az este hátralévő részét ezután Rékával töltöttem, aki sajnos a rossz idő miatt nem tudott elmenni a Tankcsapda ( „Csankcsapda” by Zsolti ) koncertre a Campus fesztre. A reggel most sajnos megint csak korán keléssel indult, mint kiderült utólag sajnos feleslegesen. De hát legalább volt időm lecsekkolni azt amivel az elmúlt 2-3 nap alatt picit elmaradtam. Ezután egy kis Forma-1 majd elkezdtem már szedelőzködni és indulni haza. Munka ügyileg sajnos továbbra is gyérül állunk, de azért nem adjuk fel, elvileg tán lesz vmi hétfőn már. Addig is csak hazaugrok pár fontosabb cuccért. Elég fontos lenne, anyagi szempontból h egy olyan kellemes 10 napot legalább tudnánk dolgozni de úgy látom h igazából minden összefogott ellenünk és nekünk ez nem fog sikerülni.

Igyekszem még az este folyamán jelentkezni ugyanis még egy aprópórol mindenképp szót kellene h ejtsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése