2009. július 9., csütörtök

Elöszőr nem jó Debrecenben

Hát akkor kicsit távolról kezdjünk neki a mesélésnek. A tegnap délelötti eseményekről még adtam információt most akkor úgy vélem ami ezután történt azt nagy nyugodsággal megint csak elétek tárhatom. Az pizza amit említettem meg is érkezett és nagyon finom is volt azonban a post amit ígértem utánna azért maradt el mert úgy döntött a kis lakóegyesületünk h még egy filmbe belevágunk.
Ez pedig a Transformers első része. De nem ám akármilyen , hanem az 1080p-s változat :) 18 giga tömény látványorigia :). Nóri még nem látta a filmet mi már Zsoltival többször is szal azért csöndbe kellet maradni h a legjobb poénokat le ne löjjük. A film így ilyen minőségben sokkal nagyobb élvezetet nyújt mint egyébként. Annyi volt a gond, h az a sok szenvedés mire rá tudtuk venni Tibi szeretett kis drágaságát h lejátsza, nah az már egy külön story, de mint észrevettétek csak sikerült. Szóval a filmnek egyedül annyi vont le picit az élvezeti értékéből ( és ez sem a film hibája volt ) az pedig h elég halk volt. Nem sikerült semmilyen megoldással sem több hangerőt kicsikarni a vasból. A film alatt ugye megint csak voltak olyan jelenetek amikor mi fiúk elaléltan sóhajtoztunk Foxi láttán, megvolt ugye a pucsítós autószerelés, a lágy mellek finom ringadozása futás közben :D ahh ilyen minőségben kibaszott jó. Már csak egy 120 cm-es led tv kellet volna a teljes élvezethez. Miután véget ért a film már csak azt kellet kitalálnunk h mit csinálunk most. Nemsokkal ezután befutott egy elég rossz hír a Londoniaktól ami egyből egy közös videóbeszélgetést igényelt Skype-n. Miután a dolgok komoly és fontos részét nagyjából megbeszéltünk ökörködtünk még egy sort, h mégis mihez kellene kezdenünk h legyen munkánk. Viktor agyament ötleteinek egyike h palackozott fröccsöt kellene árulnunk vagy pedig a Sanyika által óvszernek titulált "hagyományos londoni brekfaszt"-ot kellene árusítani. :D Jobbnál jobb ötletek mint ne mondjak :D. Ezután jött az h kiugrottunk még Tibivel és Zsoltival két sörre az Objektumba mert milyen már az h egy meleg nyári estén az kimarad. A pangás elég nagy volt, de a hideg sör eszméletlen jól esett. Ezután még hazafelé egy kis virslit vettünk vacsira amit seperc alatt el is pusztítottunk otthon. Ezt egy kis South Park majd alvás követte.
Másnap kicsit nyügösen kelltem megint csak és még morcosabban vettem tudomásul h Tibi már cuccol és lassan indul hazafelé. Mondom ez azért nem lesz így jó mert arról volt szó h mihelyst pontosabb információkkal rendelkezünk arról h Nórinak mikor kell beiratni az utolsó jegyét az indexbe közösen nekivágunk a közgáznak mert ugye Tibi ott jobban otthon van mint Én. Őszintén szólva én kurvára nem vagyok otthon a közgázon, összesen eddig egyszer voltam ott akkor is csak Nórit kísértem. Szóval nem tudom mi holvan. Tibi ezt egy igen brilliáns "tervel" hidalta át.


Eme térképpel próbálta nekem, mint járatlan embernek megmutatni h merre is kell menni. Igazából annyira most nem értékelem ezt a humort mert miután Zsolti hazajött a sikeresen abszolvált VIR vizsgályáról közölte velem h Ő sem marad sokáig, nemsokára indulni fog haza. Nah itt picit kurvára kibaszottul mérges lettem. Utálok egyedül lenni, most meg direkt beszéltük h nekem ezt még el kell intézni pénteken erre itthagynak egyedül :S :( hát mit ne mondjak marha élvezetes egyedül ülni egy lakásban és dögleni a gép előtt. Elég mérges vagyok most ezért igazából de mind1. Zsolti érkezése elött még a mi kis 4. lakóközösségi tagunk is befutott. Nórinak sajnos nem sikerült a vizsgálya ezért hazaérve gyorsan neki is esett egy halom mosatlannak. Majd úgy döntöttünk h nézünk vmi filmet.

Ez a film pedig A csajok háborúja. Aranyos film sztem . Jókat lehet rajta kacagni, és néhol arcpirító dolgok is előkerülnek. Alapvetően ez egy csajos film sztem, de fogyasztható. Az alapstory lényegében az h két kislány egyszer egy csodaszép esküvőt lát egy New Yorki hotelben és elhatározzák h majd ott fogják ők is megtartani a sajátjukat ugyanugy júniusban. Minden apró kis részletet elterveznek és megálmodnak a maguk módján. Aztán eltelik 20 év és már mind a 2 hölgyemény elérkezik oda h mennyasszonnyá válik. Az elején semmi probléma nem fenyeget, mind a 2 hölgynek sikerül időpontot taláni, az egyik június elején a másik pedig a végén. Mindenki boldog és örül. Azonban nemsoká kiderül h a szerencsétlen titkárnő miatt elkeveredtek a dolgok és az előre megígért 2 időpont egyike alkalmatlanná vált. Így hát jön a konfliktus helyzet vkinek engednie kellene és feladni az életen át várva várt álomesküvőt a másikért. Azonban különböző furcsa események és kibontakozó ellentétek miatt senki sem enged így megindul a hábórú a 2 esküvő között. Mind a 2en ott raknak keresztbe a másiknak ahol csak tudnak (tipikus nők) így nem kis bonyodalmakat okozva az amugyis nyugalmas és idegkímélő esküvőszervezés közepette. A végén ugye kishíjján teljes a katasztrófa, de csak happy end lesz.
Miután teljesen egyedül maradtam és h vmivel mégis csak lekössem magam az ujonnan letöltött South Park részeket kezdtem el nézni de mint kiderült ezek nagyrészét is láttam már a magyar MTV-n szal annyira igazából ez sem kötött le. Miután se kézpénzem sem pedig kajám és innivalón nem volt úgy döntöttem elsőnek megcélzom a kémiai épületet majd azután pedig egy gyros tállal csillapítom addigra már igencsak elharapódzott éhségemet. Miközben a nagyon finom délutáni ebédemet fogyasztottam azt hallgattam ahogy a melettem lévő asztalnál 3, 60 év körüli néni 3 sör mellet ( !!?? ) milyen kedélyesen és vidáman elcseverészett különböző dolgokról. Néha még fel is kaptam a fejem h mikről nem beszélnek. Őszintén szólva nem volt egyedül - ennek ellenére sem - vmi nagy élmény a délutánom. A kellemes debreceni napsütésben egyedül sétáltam a gondolataimmal és bari mixeimmel.
Hazafelé sétálva gondoltam csak megörökítek már vmit h tudjam szinesíteni a postot képekkel is, most így visszanézve sztem elég jól sikerült az elképzelés, mert igen sok képpel tudtam tarkiíani és ezáltanúl vmien módon tagolni is a mondandómat. Most is éppen egyedül ülök a laptoppal az ölemben és írkálgatok itt nagy magányomban, jobb dolgom úgy sincs tehát csinálok Nektek olvasnivalót :). Lehet szét kellet volna szedni 2 külön postra ezt az egyet, de már így marad. Estére még vmi filmezést vagy sorozatozást beiktatok aztán a holnapi nap folyamán véghez viszem a rámbízott feladatokat majd hazafelé veszem útam. A közgázos kis kirándulásról és a napi járás-kelésről majd otthonról egy kis szösszenet formájában írni fogok ;)

4 megjegyzés:

  1. hát sorry, de tod, hogy miért jöttem haza, meg am sem tudtam volna nagyon segítkezni a közgázon tekintve, hogy én sem vagyok jártas arrafelé...az egyedül debben pedig ismerős, nekem sűrűn volt benne részem elsősként...de nyugi nem tesszük rendszerré

    VálaszTörlés
  2. Ettől most sokkal jobb lett ... már sorry

    VálaszTörlés
  3. én nem mondtam, hogy jobb lesz...

    VálaszTörlés
  4. A térkép valami eszméletlen...:D

    VálaszTörlés