2009. július 1., szerda

A 2. vizsgaidősuck vége

Hát ugy néz h talán a mai nappal sikerült lezárnom erre a tanévre az egyetemi tanulmányaimat. Hiszem a mai napon volt az utolsó adatszerk vizsgám. Az első alkalomra még vagy másfél héttel ezelött igazából elég kevés tanulás után mentem el aminek meg is lett az eredménye, mégpedig az h nem lett eredménye. Mostanra már azért lényegesen jobban felékszültem és annak tekintetében h tanulás helyett mennyi Chuck-ot néztem, nagyon sok mindent meg is tanultam. A tegnapi nap például 7 részt néztem meg a 2. évadból közben pedig ugye gyürtem az adszerk diákat és azért sikerült haladnom is. A vizsgára beérkezve és kisvártatva nekilátva a dolgozatnak egy kicsit megnyugodtan mert ahogy hirtelen elsőre végig futottam a 7 db kérdésen 6-r nagyjából úgy éreztem teljesen tudok majd válaszolni. Ez nagyjából így is történt, szépen mindenre kifejtettem mindent amit megtanultam és éppen tudtam h oda kell. Nagyon remélem h a 6 kb 70-80%-osan megoldott kérdés a 7ből elég lesz egy nagyon gyönyörű 2es érdemjegyhez. De ez csak sajnos legkésőbb a holnapi nap folyamán derül majd ki.Szóval aránylag bizakodva jöttem ki a vizsgáról. Ezután Rékával az albiba vettünk az irányt, mostmár az uj otthonomba. Itt az ajton belépve a totális agyvérzés és a massziv artéria görcs kerülgetett amikor megláttam h mekkore geci baszott nagy kupi van. Ugyani a szomszéd srácok amig nem tudták hova pakolni a dolgaikat ide hánytak be mindent... Egy szabad négyzetcentiméternyi hely nem volt, ami azért elég zavaró volt. Aztán arra döntöttünk h mivel mindenki éhes menjünk toljunk le egy kis gyrost. Ezután egy kis koliteres kolimarketből származó sör társaságában a szökőkút mellet telepedtünk le és elveztünk a kellemes hideg szellő által az arcunkra fújt vizpárát. Ezután csak elindultunk hazafelé. A lépcsőház bejáratánál a még mindig eszméletlen gyönyörű Szilvivel futottunk össze aki sajnos nagyon sietett de ha az IBolyáva ment akkor még élvezhetjük a társaságát mert arra gondoltunk Zsoltival h este még eg Chuck után el kellene nézni meginni egy sört vmerre. Mivel ugye több okból is tetszik a gondolat abszolut nem tiltakoztam. Közben pedig már a Chuck is lejött mivel ugye nem ott vagyok hanem Tibi gépénél irok :D le kellet töltenem az aktuálisan következő részt. Mivel ez ugye mint írtam kész , most megyek és meg is lesem gyorsan, tegnap elég érdekesen lett vége és most kiváncsi vagyok a folytatásra. Szóval majd még a héten irok sztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése