2009. július 17., péntek

Prototype: The Game

Mivel ugye nem vagyok debrecenben ebben a szaros kis porfészekben semmi sem történik. Az egy dolog h lejárok a konditerembe, vagy mondjuk kimegyünk a fiúkkal a grundra kosarazni de ezenkívűl itt semmi említésreméltóról nem lehet beszámolni. Ezért is van az h megint egy játékról írok egy pár sort amolyan beharangozó képpen. Még ki sem hült a Transformers de máris találtam magamnak új játékot. A tegnapi nap folyamán éppen az egyik oldal hírsávját böngészgettem amikor is megakad a szemem A hónap játéka: Prototype feliraton. Nah gondoltam mit veszithetek katt rá, megnézzük. Elolvastam a cikket és mivel már más ismerősömnél is láttam kiírva msn-en h ja game gondoltam adok neki egy esélyt és letöltöm. A mai délután végére le is csorgott szépen a 8 giga (2megás nettel élvezet volt nézni ahogy száguld, bezzeg a 20/10 es nettel debiben ... lett volna talán 2-3 óra max) aztán már csak a kicsomagolás és a feltelepítés következett.

A játékról annyira nagy vonalakban és részletekben még nem írok csak ilyen beharangozó szinten. A részleteket majd akkor szándékozom ha sikerült ezt is majd végigjátszani addig kedvcsinálonak pár videóval és képpel szolgálok azoknak akik még nem ismerik hátha hozzám hasonlóan kedvet kapnak hozzá. Még csak az első benyomásokon vagyok túl a játékkal 1 küldetést csináltam meg, de már magával ragadott, eddig nagyon bejön, kár h nem fogok tudni az idegesítő tesók miatt annyit játszani vele amennyit szeretnék. Nah de majd idővel. Erősen véres és korhatáros a játék :D de sztem remek feszültség levezető, ha nem éppen lopakodni kell akkor olyasmi aprítós mint mondjuk a Wolverine game.







2 megjegyzés:

  1. Abszolút nem idevág. Ha gondolod, ne is tedd ki.

    Én egy kis faluban születtem, ahol tényleg SOHA nem történt semmi, mégsem jutna eszembe "szaros kis porfészek"-nek nevezni azt a helyet, ahol felnőttem, meg ami alapvetően meghatározott bennem mindent, ami és aki vagyok. Annyit mondok: most talán Debrecen a világ közepe, de nem lesz ez mindig így. Majd később megérted.

    Ja, és vérlázító, hogy a kommentek írására szolgáló dobozban egyszerűen nem lehet kurzormozgatókkal mozogni.

    Ma ilyen negatív voltam.

    VálaszTörlés
  2. Hát annyira sok pozitiv élmény nem kötödik ehez a helyhez de hát nah, én annyria nem szeretem.

    Jah és am nekem a kurzusmozgatás müködik nem értem ott mi probléma, jah és am semmi gond mindenkinek van ilyen napja ;)

    VálaszTörlés