2009. július 8., szerda

A Rejtély

Miután ugye nem olyan régen adtam híről h az aktuálisan nézett sorozat azaz a Chuck végére értem, így most új néznivaló után kellet néznem. Ez nem volt olyan nehéz hiszen mint tudjuk Viktor nagy sorozatrajongó. Ha vmi jó kis sorozatot akarok nézni amit még nem láttam biztos h Ő lesz az első ember akik megkérdezek h ajánljon vmit nekem. Most egy régebbi jelenleg éppen folytatásra váró sorozatba akarok belekezdeni, ez pedig nem mást mint A Rejtély.

Nem sokat tudok igazából a sorozatról, csak már rajtam kivűl Zsolti is elkezdte nézni és Ő is azt mondja h nagyon jó. Igazából annyit tudok h kicsit ilyen X-akták jellegű dologról van szó. Hogy azért teljesen ne a vaksötétben tapogatózva irjak postot erről azért cak utánna olvastam h mégis körvonalaiban miről szólhat a dolog, és azt találtam h adott a főszereplő Olivia Dunham FBI ügynök és neki van civil segítő társa, egy elmegyógyintézetből szabadult tudós és a fia. Ők hárman rejtélyes esetek felderítésében vesznek részt. Olyan ügyekében amelyekre sokszor a mai tudomány nem képes választ adni. Elsőre sokaknak úgy tűnik a dolog h ezek az esetek egymástól különálló, független események de lassan fényderül arra h ezek egy kisérletsorozat részei amelyek elég magaskörökbe vezetnek vissza. Több kormányügynökség és magáncég is érintett és tud ezen dolgok létezésről amik tovább bonyolítják az eseményeket.
Nagyvonalakban ennyit derítettem ki, többet nem is akarok mert utálom előre elolvasni h mit fogok látni, gyűlőlöm a spoilereket. De ez nekem elég volt h felkeltse az érdeklődésemet, arról már nem is beszélve h egy bűvös sor szerepel ami igen csak jó garancia a minőségre. Ez pedig nem más mint a jó öreg J. J. Abrams neve. Jó néhány héttel ezelött nem is nagyon tudtam h kiről is van szó, csak annyit h a Lostban vállat magára "egy kis" alkotómunkát. Ezután azonban volt szerencsém megnézni a Star Trek-et a moziban amiről hát a "tátott szájjal lestem ki a fejemből" mondat foglalja össze és fejezi ki az ott átélt élményeket. Amikor a film végén felálltam a székemből és megláttam J. J. nevét nagyban megértettem miről beszélt eddig Viktor :D. Szóval abszolút jók az előhangok.

Nah tehát íme egy kép a szereplőgárdáról, ezzel kb sztem ennyi is így előzetesnek. Amint végigérek ezen is hasonlóan alapos értékelést olvashattok mint Chuck barátunk esetén. Addig is kitartás :) hamarosan újrajelentkezem.

4 megjegyzés:

  1. nem tudom mondtam-e, de ez a kedvenc sorozatom egy ideje :D és ez így is marad sztem egy jó darabig :P

    VálaszTörlés
  2. Osztom Andris véleményét...

    VálaszTörlés
  3. Hát nekem azért nem a kedvencem, de ugye én is nagyon szeretem.

    Illetve megnyugtatlak van még egy csomó jó sorozat amit tudok ajánlani nyári darára. ;)

    VálaszTörlés
  4. Viktor most teljesen megérintett az h mgjegyzést írsz a blogon több helyen is :D

    Én sztem ma estére állok neki mert közbe még nem úgy jött ki a dolog.

    VálaszTörlés