2009. július 29., szerda

Smallville season 9 Comic-Con Trailer

Ez az egyetlen olyan sorozat amit Viktor nem néz és ebbe szinte csak egyedül én vagyok képben mert rajtam kivül senki sem Superman rajongó. Igazából a House és a Chuck mellet sztem ez a legnagyobb kedvencem de talán picit főléjük helyezném, mert ezt még a legeslegelejétől nyomom követem. Ez igazából az első olyan sorozat ami komolyabb függőségre késztetett. Az első 5 évadot kb 4-szer láttam onnastól felfelé csak mindent 2 szer. A 8évad sajnos még csak egyszer volt nézve de most a trailer alapján és amúgyis a hangulatom miatt sztem nekiállok és gyorsan ledarálom ujra. Nagyon várom már több sorozat folytatását is de mondtam mivel ez kicsit a többi fölött áll ezt a legjobban.

A videó sajnos még nem legjobb minőségű mert még csak ilyen felvett cuccal rendelkezünk. A videót a Sorozatjunkie-ról szereztem ahol néhány komment található. Persze felhívják a figyelmet h a hivatalos fórumon sokkal több és részletesebb komment van, de én viszont nem akarok a spoilerek között uszkálni. A videót természetesen megnézve érdekes kép tárul elém. Kicsit nekem furcsa a dolog, vagyis csak bizonyos dolgokkal vannak kétségeim. Tetszik h Zod visszajön meg h felirat tanusága szerint Kal-El-nek kell felelni azért amit apja tett. Számos uj szereplő lesz látható akikről már korábban esett szó, köztük talán Metallo érdemli meg a kiemelést.
Azonban vannak dolgok amik nekem vmiért ez alapján nem jöttek be. Például ez a fekete ballon kabárt meg ez a "Megtorló" fílínges fehér jel a mellkason. Ez nekem nem olyan Supermanes. Jó értem h el kell valahogyan kezdeni a hős szakmát, de nekem a piros kabát és a kék poló után ez egy olyan váltás ami nem feltétlen tetszik. Jó aláírom a 8 évad fináléja indokolja a dolgot de akkor sem kellene ilyen sötétre venni a figurát. A város is inkább Gotham-re hasonlít mint Metropolisra. Kicsit nekem darkos a hangulata a videó végének de ettől függetlenül ha jól csinálják és a végeredmény olyan lesz amitől padlozok akkor egye bassza. De addig kicsit efelöl kétkedem. Minden egyéb dolog nagyon ígéretes, nagyon várom a 9 évad érkezését.





Mivel sajnos még hivatalosan nem jelent meg a dolog így csak ilyen kamerás cucc van amit a standnál vettek fel. Ez kicsit hosszabb változat amelyben egy komolyabb 8 évados összeállítás is helyet kapott. A minőségért bocsi de csak ilyet találtam, bár tudom h igen kevés embert fog érdekelni :(

2 megjegyzés:

  1. Nyugodj meg barátom, én is Smallville függő vagyok és nekem is tetszik hogy Zod visszatér meg minden, de veled ellentétben nekem bejön Clark Dark-os oldala ahogy te írtad, meg aztán volna egy olyan kérdésem a készítőkhöz (Kelly Souders & Brian Peterson) Hogy hogy a fenébe kerül Clark mellkasára az a bizonyos S jel??? Meg még egy apróság, tudom hogy a videó elég rossz minőség de nem lehetne hozzá magyar felirat mert angolul nem igazán értem a vakert ???

    VálaszTörlés
  2. Olyan sokat sajnos én sem értettem belőle pedig gond nem lenne az angolommal. Az S-et sztem az apja kristályáról szedte de biztos vagyok benne h ennek is meglesz majd a maga kis sztorija az évad folyamán.

    VálaszTörlés