2009. július 5., vasárnap

"Dö" szerkesztőség "ínszájd"

Nah most ugy gondoltam h megmutatom már mien is nállam a szerkesztőség. Ugye a társaság akikkel lenin szoktam azok tudják h pl a Viktornak aki még a másik főblogger, h neki is megvolt a maga nevezetes és egyetlen kanapéja ahol sok post megszületett. Más, általam olvasott blog esetében is bemutatásra került már milyen is a kulisszák mögött. Engem speciel érdekelt h például Thozoo tanár úr esetében is hogyan zajlik ez, meg milyen környezetben kerültnek megírásra postok. Legutoljára április végén esett szó arról hogyan is szépült meg a szerkesztősége.
Szóval arra gondoltam akkor én is megmutatom már a rejtett kis zugomat amit ilyen tekintetben szerkesztőségnek lehet nevezni (kicsit (eléggé) nagyszabású jelző ez egy olyan szerény probálkozáshoz mint ez kis blog). Többnyire a postjaim nagy része itthon került megírásra. Íme mint a képen is látható ez az Én szobám vagyis az a része a gép van.

Alkalom és idő adtán debrencenben a régi albérletemben is írtam egy két postot de nem volt jellemző többnyire idő hiányában. Jobban szerettem itthon szépen fenn a szobámban, csöndben és nyugalombam kidolgozni amit szeretnék (sajnos a hibajavításra még mindig több erőt kellene fordítanom). Valahogy itt ebben a kényelmes bőrfotelban ülve és a laptopon pötyögve elég gyorsan el szokott repülni az idő azzal amig összedobok egy postot. Mennyiségtől függően változó hogy mennyi ideig tart a dolog. Volt már rá példa h 1400 vagy annál több szavas postot is írtam, meg úgy átlalában is jellemző h sokat írok egy-gye postba, így azt kell h mondjam nagy átlagban a megírás és a szerkesztés összesn kb egy órát, másfelet szokott felemészteni. Ebben persze még nincs benne az az idő amit a visszaolvasásra és a hibák javítására szoktam szánni (ez általában elenyésző szokott lenni).


"Munka" közben a következő kép fogad, a számomra már jól megszokott Blogger felhasználói felület és az kis laptopom. Sosem gondoltam volna h ennyire fogom majd szeretni a laptop billenytyűzetet. De mostmár szinte nem is vagyok hajlandó mást használni annyira megszoktam annyira kényelmes és jó. Élvezet rajta gépelni (kocka örömök :D ).
Aztán ugye akadnak még olyan dolgok is amik már annyira nem szerves része a blog írásnak de mégiscsak hozzátartozik, az nem más mint a megjegyzés moderálás. Viktor már többször is hangot adott h utál és ennél fogva nem is nagyon ír megjegyzéseket a blogomra mert minden egyes alkalommal meg kell adnia az adatakat. Igazából én ezt nem értem elvileg ha bent van az ember gmailen akkor azt észlelnie kellene. Hmmm de hát ha nem akkkor nem. Szóval ezen kivűl ha megjegyzést irtok nekem a blogra arról emailben kapok értesítést az addig nem fog megjelenni amíg én nem engedélyezem.


Íme, itt éppen a legutóbbi Endoril által írt megjegyzést engedélyeztem. Hát szóval kb így néznek ki a dolgok itten nálam. Kis egyszerű és szerény minden de majd idővel lehet kinövi magát a dolog (nah jó ezt természetesen nem gondoltam komolyan :D XD )
Remélem érdekes kulisszatitkokkal lettetek gazdagabbak.

(u.i. : Ez volt a 99. postom :) megprobálok majd vmi érdekességet és vmi ünneplő jellegű dolgot majd összedobni a jubileimi 100. postba. Sosem gondoltam volna h elérem :) )

4 megjegyzés:

  1. A blogger csak akkor kezeli a google acc-ot, ha aktiválva van a bloggeres szolgáltatás is...

    VálaszTörlés
  2. hát akkor Viktor nem sűrűn fog kommentelni továbbra sem ... majd vhogy kibírom :)

    VálaszTörlés
  3. Zsírkréta a szobád amúgy, én egyelőre nem mutatom meg, mert hurrikánsúlytotta övezetté nyilvánították a környező 1 km-t. Össze kéne már pakolni :D

    VálaszTörlés
  4. :D:D Am az ágy azért nem látszodik mert onnan fotoztam az igy el van dugva ...egy ilyen kis lyuk szerű részbe :D am köszi én is imádom a szobám :D

    VálaszTörlés