2009. július 11., szombat

Jennifer's Body trailer

Viktor a mai beszélgetésünk alkalmával osztott meg velem egy szeptemberben érkező filmtrailert ami úgy igazából nem érdemelne külön post-ot, de gondolom sejhetetitek már h lennie kell vmi különlegesnek benne. A mégjobban tapasztaltabbak már akár konkrét tippekkel is rendelkezhetnek.

A plakát csak egy picit hasonlít a True Blood-éra :)

A konkrét film amiről szó van , az a Jennifer's Body címet viseli és mint már sokan kitalálhattátok miért is fontos ez most nekünk azért a név miatt akivel fémjelezve van a dolog. Hát persze h a mi kis Foxink. Az Oscar-díjas Diablo Cody (Juno) írta a Jennifer's Body forgatókönyvét, amiből Karyn Kusama (Aeon Flux) rendezett filmet. A film igazából nem lesz vmi nagydurranás, az alapstory elég lapos. Adott egy gimi ahol a legdögösebb csajt (Ő lesz Megan Fox) megszállja vmi húde gonosz démon és teljesen "elfajulnak a dolgok". Ezek után h megszállott lesz a kisszívünk nagy étvággyal elkezdi fogyasztani a suliba járó fiúkat. De itt az elfogyasztást szószerint értem. Van azonban egy osztálytársa (Amanda Seyfried) aki megprobálja leleplezni és szembeszáll vele. Tehát egy egyszerű natur pompomlány horror az egész. Senki ne várjon világmegváltást a filmtől. Igazából sztem a rendezők is egy az egyben Megan Fox testével akarják eladni az egészet ami sztem egész jól fog müködni. A film így elsőre egy gyenge középkategória, ami ugye nem sokat fog hozni várhatóan a konyhára. De ahogy utánna olvasgattam itt-ott, annak ellenére h mindneki tisztában a film várható minőségével egyértelműen azt mondják h megnézik de csakis Megan Fox miatt. Mien meglepő :D mi férfiak már csak ilyen könnyen megvehetőek vagyunk de hát egye bassza :D.
Tehát szeptember közepe tájékán kapni fogunk egy véres kis tini horrort, egy gyönyörű testel. Első felindulásból elhamarkodottan azt mondtam nézzük meg moziban, de így már egyértelműen nem fog annyit érni a dolog. Majd ha lesz normális verzió akkor összeülünk a haverokkal és röhögünk egy jót meg persze majd csorgatjuk a nyálunkat Foxi után. Hát így nagyjából ennyit a erről a filmről, mindenképpen vicces lesz de Foxi miatt megéri megnézni.



4 megjegyzés:

  1. Okés végülis a film, de sztem nem lesz moziban nézős... sztem...

    Poc-OK

    VálaszTörlés
  2. A True Blood csak számomra volt nézhetetlen?

    VálaszTörlés
  3. Hát én még nem nagyon láttam belőse sokat, de annyira vhogy igazából nem is mozgat de lehet csak belekéne nézni a rengeted szabadidő úgyis adott

    VálaszTörlés
  4. szereintem jó film nekem tetszett. Megan..hát neki egy feladata volt, hogy szép legyen, ezt magasan túl teljesítette..Amanda Seyfried viszont nagyon tehetséges. Az biztos, hogy ez nem az év filmje ,de az is biztos, hogy egy filmről sem beszélnek ennyit...

    VálaszTörlés