2009. július 2., csütörtök

Csütörtököt mondok...

Nah hát a tegnap esti/délutáni postban arról volt szó h majd este lesz egy kis Kikötő. Ez így is lett de mivel nem olyan egyszerűen és unalmasan telt az este mint mi azt gondoltuk ezért mindenféle képpen megérdemel a dolog egy postot. Úgy indult a dolog ugyebár h Zsoltival a nyakamba vettem Debrecent és nekivágtunk utunknak amely amely normál esetben a Nagyerdőn keresztül vezetett volna utunk céljához. Ámde útközben jön a telefon a volt főbérlőmtől, h az albiban ahonnan nem régen jöttem el, most már mint emlitette az uncsitesójai vannak és nem jó a net. Mivel én voltam a net felelős meg szinte mindenért a felelős az albiban felhívott és mondta h volna egy kis gikszer és meg kéne oldani. Hát mint ugye kicsit avatatlan lévén Ő is meg a uncsija is nem tudták gyorsan és érthetően és legfőképp szakszerüen kifejteni h mégis miben leledzik a probléma. Nah mondom egye bassza most egy netkapcsolat megjavitása nem telhet 10 percnél többe, mondom pont bent vagyok Debrecenbe, ha értem tudsz jönni akkor leugrunk és meglessük mi a pálya. Laci nagy hálálkodással közölte h 10 perc és jön is. Így is lett és már uton is voltunk a kis seatban a régi jó kis lakáson felé (igazából most h így eljöttem gondoltam bele h mennyire a szívemhez is nőtt az kis zug ott :) ). Betoppanva megint csak egy mély megdöbbenés fogadott úgy engem mint Zsoltit is. Ugye Zsolti járt nálam nem egyszer amikor még én laktam ott és akkor ahogy kinézett az nem volt egy tündérmese. De most , hát baszki öröm volt komolyan bemenni, szépen otthonosan ki volt dekorálva minden. Abszolút melegséget és otthonias hangulatot árasztott. Nah hát aztán akkor kicsit probálták még magyarázni h mi a gond, nah mondom oldjuk gyorsba essünk neki a vasnak. Igazából a gép elindításánál már vicces dolgok voltak mert az azt adta fel h az utolsó helyes rendszerkonfigot töltse be vagy normál modú indítás, szóval nem éppen egészségesen állt le a gép utoljára. Kis tanakodás meg a csajok aranyos és elég komoly piszkálása után rájöttünk h egyszerűen a rohadt tűzfal blokkolja a netet. Egy pipa ki és máris ment minden min' állat :D jó kis 20/10 es net, szerettem is nagyon, sok-sok le-és feltölött adatot köszönhetek neki. Ezután Laci hála képpen elvitt minket kocsival a Kikötőbe és meghivott engem is meg Zsoltit is egy sörre. Ezt a sört Zsoltival beszélgetve és nézelődve szépen megiszogattuk majd mivel az orrunk elött ment el az utsó villamos ezért egy kis kellemes séta vette kezdetét hazafelé a Doberdóra. Itthon most az átlag lakószám felett voltunk még mindig. Az alvást ugy tudtuk kivitelezni h Ferike Lacika és Zsolti az egyik szobába, míg Tibi Nóri meg én a másikban. Az utóbbi esetben annyi volt csak a gond, h egyetlen darab ágyon aludtunk 3an :D :D. Elég érdekes volt de megoldottuk, mindneki az élén aludt és ha vki fordult akkor szépen fordult vele szinkronba mindenki. Egészen türhető megoldásnak bizonyult ez. Azzal voltak már inkább gondjaim h reggel Tibi is meg Nóri is felkelltek már 6 óra körül és ez az 1 órai elalvás tekintetében elég korán volt. Mondjuk én még utánna egy olyan 2 orácskára visszaszenderedtem ekkor már egyedül birtokba véve az ágyat. A felkelést követően gyorsan összeszedtem kevés cuccomat és úgy döntöttem hazafelé veszem utam. Kibuszoztam a vasutvégre majd egy kis péksütemény társaságában megvártam a vonatomat. Hazaérkezvén kisúlra azt éreztem h melegebb van itthon mint Debibe pedig ott is kurva meleg volt. A hüvös szobában nem találván jobb elfoglaltságot megint csak Chuck-ot néztem. Aztán a kora délutáni órákban kaptam egy kurva rossz hírt ami miatt rohadtul elkeseredtem és szar kedvem lett. Ezen egy kisseb agyideggörcs és mérgelődés után túltettem magam. Ha máshogy nem telekajáltam magam és néztem tovább a sorozatot. Aztán nem olyan soká, olyan fél 6 körül talán kapom a telefont Bigutól h esetleg nem-e akarok kimenni a grundra kosarazni, mert csak 3an vannak és kéne egy negyedik. Az idegeskedés meg a mérgelődés miatt faszán befájdult a fejem és elég szar kedvem is volt, de mondom ennél rosszabb úgy sem lehet, szal gyerünk. Így aztán kosaraztunk a srácokkal kb 2 orát, az első orában volt csak konkrét játék amiben nagyon elfáradtam az elején eléggé fájt az oldalam, marha régen voltam kint utoljára, elszoktam megint. Utánna ilyen ökörködés és dobolás vette kezdetét, majd amikor már elkezdett sötétedni és csíptek a szunyogok elíndultunk hazafelé. Egy kiadós zuhany után pedig az éppen eddig olvasott blogbejegyzést írtam meg, ami most véget is ér. Hamarason ujra jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése