2009. július 8., szerda

Ujra Debrecenben

A tegnapi nap folyamán mivel muszály voltam még amiatt az átkozott adszerk miatt bejönni debibe vizsgázni megint csak vonatra kellet szállni h újra debrecen utcáit taposhassam. A buszon ülve ahogy néztem kifelé az utcára érdekes érzés fogott el. Mintha hazajöttem volna :D igazából ez így is van mert valamilyen szinten csak otthon vagyok már itt az elmúlt egy év után amit itt eltöltöttem. Jó volt újra látni a már megszokott, debreceni utcákat. Nah meg persze azt a rengeteg csinos lányt az utcán, nah hát velük nem lehet betelni :D Otthon valahogy nem nagyon fogad ilyen szép látvány az utcára kilépve. (ez talán magyarázható azzal, h ahol én lakom az egy tizedakkor város mint Debrecen) Nah aztán ugye megérkeztem az új és mostmár állandó albimba, a görgey útra. Mivel már Ferike majdnem teljesen kiköltözött így a cuccaim egy része már bekerült a szekrénybe vagy éppen a megfelelő helyére a konyhában és a fürdőben. Ezután kisvártata eszünkbe jutott, h kaptunk mi egy olyan értesítést h néhány ismerös egy kis szalonnasütést tervez estefelé. Egy rövid telefon beszélgetés után meg is lett beszélve, h mi is csatlakozunk hozzájuk, összeszedtünk pár dolgot és elindultunk a főépület és a Koli Market irányába. Ugy gondoltuk h a kis szalonnasütés közepette mégis csak kellene nekünk vmi alkohol származék, és arra gondoltunk, h pár üveg pezsgő elég is lesz. Azonban a sors és Pisti közbeszólt. A KoliMarketünk vmiért zárva volt így elmaradt a pezsgő. A főépület elött volt a gyülekező, itt mindenki nagyon örült a másiknak, teljesen elérzékenyülten borultunk egymás nyakába :D :D A mi Dórink nem is tudta szavakba önteni mennyire hiányoztunk neki ( remélem elolvasod Te is Dórikám :D ).

Kisvártatva befutott az utolsó ember is akire vártunk így elindulhattunk a célállomás felé. Útközben h azért csak ne maradjunk szomjan beugrottunk a Klinikáknál található non-stopba, ahol egy kellemes vicces történettel lettünk gazdagabbak :D. A csapatunk hölgy tagja ( a nevét a diszkréció miatt mégsem írnám le :P :D) fizetés közben sikeresen bebizonyította h minden lehetőségre felvan készülve és ha kell akkor megfelelő védelemmel van ellátva :D :D. Ezután mostmár tényleg a "táborhelyet" vettük célba. Miután a banda tapasztaltabb "ultimate survivor"-ön edződött része elment fát gyüjteni mi maradtunk az asztalnál és poénkodtunk meg iszogattunk. A tűzcsiholás után jöhetett a szalonna helyet kéznél lévő virsli sütés, Bé remek nyársat csinált az egyik galyból amivel aztán én is megsütögettem szépen a csomag virslimet. Tibi probált volna a mi kis kacér Dórinknak segíteni a botfaragásban de hát nem állt a legjobban a kezében a dolog amit Dóri egy kiábrándult pillantással nyugtázott. Mi persze csak röhögtünk Tibin Zsoltival. Minél jobban próbálta kihegyezni a nyársat annál rövidebb lett. Miután végeztünk a kajával és a Dórival való kacérkodással továbbá a pusziáradattal úgy döntöttünk ideje hazafelé venni az utunkat. Még hazafelé menet egy hideg Arany Ászokat elfogyasztottunk az Objektumban és közben kitárgyaltuk az élőben adott Jaco temetéséről alkotott véleményünket. Itthon még egy gyors zuhany után hajtottam nyugovóra a fejem.

A mai reggel kicsit kellemetlenül indult, nem aludtam vmi jól az este, igazából nem tudom miért. Így kicsit nyügösen szürcsölgettem el a reggeli kávém, és közben tudatósítottam magamban h még a 10től esedékes adszerket bírjam már ki vhogy. A vizsga letudva, felemás érzésekkel a végén, sztem nem lesz meg de már nem is érdekel, alig vártam h leadhassam a papírt és megszabaduljak a tehertől. Ezek után már csak az index leadása maradt hátra és akkor jóleszek.
A délután eddig azzal telt h egy elég közepes filmet megnéztünk aminek az alapötlete bíztatóan hangzott azonbam a megvalósítás nem a legjobbra sikerült. A film a Tintaszív címet viseli, igazából nem gondolom h megérné, h ennél többet írjak róla aki kiváncsi rá nézze meg de sztem csalódni fog. Mára még konkrét programunk nincs , de vmit kellene csinálni mert ez az itthon döglés nem állapot. Most jelenleg a pizzámra várok és mihelyst megérkezik feltöltődöm kicsit és sztem ezt egy újabb post formájában fogom levezetni.

1 megjegyzés:

  1. Nem vagy Te egy kicsit...?? Sztem dehh... az a bot túl nagy volt... nem lehet kilométer hosszú a nyárs... annak szép rövidnek kell lennie XD XD :D

    Pocc

    VálaszTörlés