2009. július 9., csütörtök

Pom-pom lány többféle kiadásban

Nah hát gondoltam mielött megosztom Veletek pár szóban h miújság is van itt velem Debrecenben, gondoltam a férfi olvasok kedvére teszek egy pár Hayden Panettiere képpel. Ma délelőtt nem nagyon volt sok elfoglaltságom ami sztem egy még egy jóideig így fog maradni így hát böngészgettem erre-arra. Így akadtam ezekre a képekre a HQP-n a mi kis elpusztíthatatlan pom-pom lányunkról. A képek 3 különböző eseményről vannak, mind a 3-ból 2 képet választottam, gondoltam egyrészt az a kis aranyos pofi megéri h közelről is megcsodáljuk de másrészt az egész alakos képek sem elhanyagolhatóak, szóval van olyan is. Egy ilyen egy olyan, fő a változatosság :).
Az első 2 képen New Yorkban promózzák a I Love You Beth Cooper címre hallgató filmet. Sztem a rúzs picit erős színű de a haja és a ruci bejön, bár picit talán elönytelenül büggyös hatást kelt az egész alakos képen.
A 2. két képen éppen az MTV stúdióba érkezik meg éppen itt már egyeneshajjal és sokkal szerényebb szinű sminkel. Az összhatás - egyetlen apróságpot leszímítva sztem nagyon jó, az pedig a fekete színű lábbeli. Az kicsit elrontja az amúg csodálatos összképet. Itt abszolút kimeríti a "Cute girl" kategória minden elvárását számomra.
A 3. két képen egy igen sokat sejtetető de ugyanakkor mégis csak sokat takaró fekete kis ruciban érkezik meg a David Lettermen show felvételére. Elég komoly kis ruha, és abszolút bejön, bár felvet bizonyos kérdéseket mégpedig h mi van alatta :D mert bizonyos képeken úgy látszik h semmi, és ezt szószerint értem.... :D





2 megjegyzés:

  1. Először is ne vedd el a kenyerem! :)
    Mostanában én is gondolkoztam rajta, h kirakok HPs képsorokat, mert újra jól néz ki, és kezd megint divatba jönni. :)

    A 2. képsoron iszonyat jó az a ruha, nagyon bejön, szerintem jön hozzám is a blogra. Nekem a cipő is tetszik.

    A 3. képsoron pedig van rajta bugyi... ;) (ha kell mutatok olyan képet amin látszik)

    VálaszTörlés
  2. Nyugi nem veszen el a kenyered :D csak nagyon megtetszettek a képek meg unatkoztam egyedül és gondoltam összedobok egy bejegyzést.

    Am a 2 képsoron igen kész a kis ruci , ami meg a 3.-on a bugyit illeti picit nehezen de elhiszem :) majd kérem azt a képet :P

    VálaszTörlés