2009. július 11., szombat

Hát ilyen nincs...

... de meg kell h nyugtassak mindenkit hogy van. Az egy dolog h az embernek van egy autója amivel eljár ide-oda. Az már megint egy másik dolog h mien kocsija van lehet BMW Merci vagy egyéb méregdrága luxusgépe. Aki nem ilyen pénzes annak persze csak olcsóbbra futja. Még ezeken kivül pedig vannk az olyanok akiknek már semmi másra nem futja csak Suzukira. Nah most oké h vki odáig süllyed h suzuki-t vegyen (az újjak am már annyira nem gázak) de akkor még olyan elmerháborodott is mellé h a következő emberiség elleni büntettet is elköveti ? !

Ezek után komolyan nem tudom elképzelni mi lehetne még rosszabb :D . Az egy dolog h még ilyen szarra festi le a kocsit, de BÉLA ? ! (ne vedd magadra Béci ha olvasod :D ). Hogy lehet ilyet írni egy kocsi oldalára komolyan mondom. Elképesztő mikkel nem találkozik az ember.

2 megjegyzés:

  1. Namost, értem én, hogy BÉLA army, vágom a post lényegét, de nem vagyok benne biztos, hogy le kell süllyedni ahhoz, hogy valaki Suzukit vegyen. Mondom én ezt, pedig nem vagyok Suzukis, viszont rosszul esik minden Suzukis nevében. Adná az ég (nem fogja), hogy mindenkinek annyira jól menjen, hogy több tízmillós autót vásárolhasson.

    VálaszTörlés
  2. Igazából nekem csak az a suzuki olyan mint amilyennek írtam a többivel az ujabbakkal már telejsen kivagyok békülve :D de ezek olyan régik olyan SUZUKIK :D nem tudom :D nekem nem :D

    VálaszTörlés