2009. július 26., vasárnap

One Lovely Blog Award

Nah tehát akkor kezdjük a fontosabb dolgokkal. Kellet volna már ezt pár napja de sajnos ez komolyabb időbefektetést igényel egy - másfél óránál szal sztem most fogok bele a dologba. Ott kezdeném h az idősebb blogok esetében már többször is láttam ilyen kis "award"-okat amelyeket úgymond egymásnak adnak a bloggerek és mivel az én kis szerény probálkozásom egy egyetemista mindennapjainak visszaadására elég gyerekcipőben jár még nem is nagyon vártam h vmi hasonlóban esetleg részt vehetek, ezen felül persze ezek csak egyszerű hétköznapi események amelyek leírása nem feltétlen érdemelne semmi ilyesfélét. DE szerencsére azért van aki ezt velem ellentétben nem így gondolja. Egy régi ismerösőm aki már komolyabban is bennevan ebben a blogtémában és elég komoly és elismert kis oldallal rendelkezik, meglepett engem, pontosabban díjazott engem és a blogomat a "One lovely blog award"-al.

Itt szeretném nagyon megköszönni Endoril-nak az elismerést, a kis blogom bő féléves élete alatt ez az első ilyen eseményem amiről beszámolhatok. A lényeget most pár szóban akkor összefoglalnám. Tehát ugye van ez a kis elismerés amit ha megkapsz akkor neked ki kell raknod az elismerést jelképező kis képet továbbá az általad olvasott és szeretett 7 blogot rövid indoklással ugyancsak nevezned kell eme kis díjra. Nah akkor essünk is neki a blogok felsorolásának.

Sir Alex: Mivel Viktorral elég hasonló az érdeklődési körünk és sorozatokban nem nagyon ismerek jobban felkészült embert. De ha nem éppen vmi jó tippet kapok sorozat témában akkor vagy vmi remek verdát vagy éppen vmi gyönyörű hölgyel örvendeztet meg. Persze ezek csak most kiragadott dolgok. Ennél sokkal több oka van amiért olvasom a blogját. Nála is visszaköszönnek az egyetemista lét rákfenéi és gyöngyszemei. Ezen felül tetszik a stílusa és írásai számomra mindig érdekesek.

Itlosz: Mivel ettől a szemesztertől kezdve vele élek még jobban részese leszek annak amit megél és nem csak a blogon fogok részesévé vállni. Zsolti blogja is az "egyetemista napló" jelleggel bír leginkább sztem. Annak idején amikor belevágtam a blogomba Ő volt az egyik aki bíztatott rá. Szeretem az írásait megint csak a stílusa és a sajátos előadás módja miatt. Igazából remélem majd visszaáll a rendszeresebb és részletesebb postokra. De addig is kitartóan olvasok nála is.

Thozoo: Nekem is mint ahogy Endorilnak is Ő az egyfajta mentorom blogolás terén. Nagyon szeretem olvasni a blogját mivel rendkívül sokoldalú és igen kreatív. Széles a skála a témákat tekintve. Legyen szó éppen saját fejlesztésű progiról, telefonokról, informatikáról vagy éppen a vele zajló eseményekről mindig szorakoztató és leköt. A szórakoztató jellegű dolgokat pedig külön kiemelném legyen szó Gizel nénédről vagy éppen Mackóról de ez sem mindt persze.

Endoril: Valamikor egyszer régen még a közös osztálybloggal kezdtük. Mostpedig nézzenek oda. Mostanra a blogja az igényes zene és a digitális zeneszerzés fellegvára. A blogon követem nyomon azt hogyan halad előre a "karrierjében". Számomra lenyügöző a zenei szakértelme és hozzáértése. Az általa készített zenék igényesek és természetesen nagyon jók. A album megjelenések terén mindig képben van, átfogó és részletes elemzésekkel tudadja éppen mi a pálya a zenei világban.

Interfacelift: Ezt a oldalt szinte napi rendszerességgel szoktam látogatni, mivel rengeted gyönyörű nagyfelbontású képet találok itt. Ami persze igen sok segítség ahoz amikor erőt veszek magamon és belekezdek vmi komolyabb photoshop-os munkába. Szinte mindennap bővül a kínálat és a minőség is kifogástalan.

Igazából sajnos nem tudok többet megnevezni, mert azok még vagy nem állnak fenn elég ideje vagy csak nem régen lettem rendszeres olvasó. Így hát azokat most kimaradnak ( egyébiránt a Filmbuzi.hu és a Sorozatjunkie az ami az utóbbi kategóriába tartozik, még egy két ismerős blogja pedig az elöbbibe.

Nah tehát nekem ezek azok amik rendszeres olvasást biztosítanak. Remélem nem akkor katasztrófa h nem lett meg a 7 és az sem h csak az értesítés után jelentős késéssel tudtam csak postolni ezt.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat és a méltatást, tisztyelettel.

    VálaszTörlés
  2. Még elpirultam :D Na, kösz má, gólyatáborba iszunk erre valamit. (Hordóval)

    VálaszTörlés
  3. Így van Födím, pálinka és bor kilátásban ... egyenként 2-3 hordóval :D

    VálaszTörlés