2009. július 15., szerda

Szorgalmi időszakra jellemző mozgalmasság

Így egy kis teszt után úgy gondoltam akkor az elmúlt pár nap eseményeiről is összedobok már vmit mert még a végén azt hiszitek h nem történt velem semmi. Mivel Debrecenben voltam megint 3 napot így azért csak történt ez az. Vasárnap este egy kis kosarazás után vonatra pattanva érkeztem meg az albimba. Érdekes volt h míg itthon este egy lélek nincs az utcán addig 22 órakor debiben még eléggé életben vannak a népek. Egy kis elmélkedés a buszon majd az albiban unatkozás msn-ezés közben, majd pedig következett az alvás. Megint nem tudtam annyit aludni a hétfői indexleadás és rohangálás miatt amennyit terveztem és kellet volna.
A hétfő viszonylagos koránkeléssel úgy indult hogy miután összeszedtem magam szépen leadtam a saját indexemet a kémiában, majd a remek időre való tekintettel és hangulatom hiánya révén a 24es busz segítségét vettem igénybe h kijussak a közgázra. Itt mostmár lényegesen gördülékenyebben mentek a dolgok mint multkor, Nóri és Csuti indexe szépen leadásra került, már kezdtem boldog is lenni h végre ezektől is megszabadulok minden gond nélkül. Na itt kiabáltam el a dolgot magamban. Ugyanis a drágalátos kollega - akit én nem is ismerek, Nórira bizta az indexét Nóri pedig az Ővével együtt azt is rám - nem iratta be a gazdmat 2. jegyét így a csajszi közölte velem h így nem tudja átvenni az indexet, de ekkor meg ekkor be tudom iratni még a jegyet. Hát meg nagy bü.... . Szal nem. Szenvedtem eleget már vele. Jó, kis szusszanás után felhivtam Nórit h az övéké rendben szépen le van adva ezzel most akkor mégis mit csináljak. Arra jutottunk h kaptam egy számot amin a gyereket elérem és majd lesz ami lesz. Egy tömör és lényegretörö sms formájában közöltem vele h mi a szitu és h én innen nem fogok tovább szórakozni a dologgal, találjunk vmi megoldást. Mondta h egy ismerőse jön nemsoká a közgázra és majd neki adjam oda. Jó mondom ez nekem teljesen megfelel, mivel közben uton voltam visszafelé a békástóhoz, ide beszéltem meg a meetinget. Itt kb egy szolid 40 percnyi várakozás után megtörtént az átadás és végre megszabadultam ettől a kurva nyügtől. Ezután jött az sms h mivel is tartozik, hát mondom ha már ennyit szenvedtem vele akkor minimum 2-3 jó hideg Heinekken kelleni fog h egálban legyünk.

Miután megszabadultam mindentől és minden tehertől, Rékát is megtalálva a kémia elött, elindultunk hozzánk megint csak vmi kaja és időtöltés céljából. Sajnos csak fél 3ig marad mert utánna mennie kellet az ügyes bajos dolgokat intézni. Szóval egyedűl maradtam a nap hátra lévő részére, de Viktor Worms-ös bejegyzése teljesen felélesztette bennem a régi emlékeket. Így a nagy nosztalgia közepette gyorsan előástam vhonnan egy Armageddon kiadást. Azután az este hátra lévő része ezzel is telt el. Majd miután abbahagytam egy kis Rejtély került terítékre. Egy elég hosszú és megint csak járkálos nap után megérdemeltem hajtottam nyugovóra fejem.

Kedd reggel Tibi meglehetősen ügyesen és halkan érkezett meg az albiba csak apró mocorgásra lettem figyelmes, majd mivel már félig úgyis ébren voltam fel is kelltem. A mai napra is voltak terveink mivel el kellet intézni a GT befizetését. Miután Réka is megjött mert volt egy szabad napja és úgy döntöttünk azt együtt töltjük el. Mielött elmentünk volna ügyintézni még én és Tibi egy vérre menő Worms csatát lenyomtunk ami igazságos 2-2 vel végződött. Ezután irány a kémia h felvegyük a befizetésekhez szükséges kp-t. Itt elég nagy korlátokba ütköztünk amikor Tibi szegény elfelejtette a pin kódját a kártyájához és 2 probálkozás után sem akart beugrani. Így maradt az h megprobálta ügyintézőn keresztül. Ez már sikerrel járt mint ahogy a számlájának a lenullázása is ezen folyamat után. Átsétáltunk a HöK-höz a 8kilót ott fizettük be majd irány a posta h a 20 kilósat is befizessük csekken. Minden szép egyszerű és nyugodt lenne ha nem lenne mindig vmi ami bekavar, ez általában meglepő módon mindig Viktorhoz köthető :D :D ( ne vedd a szívedre :D ). Ugye mivel nincs itthon az ügyeket nem tudja elintézni így azt helyette Tibi teszi meg és most ebbe én is bekapcsolodtam. Ugye a csekken amit befizetsz meg kell adni a címedet, nah már most mi nem tudjuk fejből Viktor pontos lakcímét. Több féle módon probáltunk az információhoz hozzájutni de nem sikerült. Így hát megkérdeztük a nőt h elég-e a város magában amire azt kaptuk h elég, jó remek akkor úgy marad :D . Kifelé menet még beszéltük h azért Viktor is igen tehetséges ami a leleményes létfenntartást jelenti :D Tibi pénzéből fizeti be a GT-t az Én pénzemből repül haza :D . Nah jó persze ezek olyan dolgok amit abszolút semmit sem számítanak mielőtt vki félreértene, engem a pénz itt ezen szituációkban amikor egy baráton kell segíteni és tudok is akkor annyira nem érdekel h az hallatlan :D. Szóval ez amolyan vicces piszkálodás csak. Ezért is vetetttük fel Tibivel Viktornak h van egy közös jelöltünk arra h ki veszi majd nekünk a következő tanév alatt a sört :D. Miután elintéztük az ügyes bajos dolgokat egy kicsit hűsűltünk a szökőkútnál majd hazafelé h onnan elinduljunk kajálni. A mekiben a csodás kuponoknak köszönhetően telezabáltuk magunkat és egy belső segítségnek köszönhetően még kaptunk 2 teljes lappal :P :D. Aztán még átmentem a plázába h végre 8 hét után a garanciás cipőmről kapjak vmi hírt. Vissza nem küldték és mivel szabin volt az üzletvezető egy jó 10 percébe került mire előásta a emailt melyben benne volt a válasz, és az h igen tényleg nem én csesztem szét a csukámat hanem szar volt a varrás/ragasztás. Így hát ugyanannyiért választhattam egy másikat.

ezt a cipőmet cseréltem le

Egy ilyenre

Szóval miután ez megvolt átmentünk a Fórumba egy kicsit Grid-ezni meg maszíroztatni. Mivel Réka unatkozott, így Tibi Bogi elé indult, mi pedig vissza az albiba. Egy olyan másfél órára utánnunk megérkezett Tibi és Bogi is majd Zsolti is befutott. Vele még megejtettünk egy csokis "séket" a füredi úti mekiben. Oda vissza jót sétáltunk és láttunk ám lélegzetelállító dolgokat :D :D :D. Estére ugye felköszöntöttünk egy közös online skype konferencia besz. formájában Viktort .Innen is még1szer nagyon boldogszülinapot. Az ünneplés természetesen nem fog elmaradni, remélhetőleg 1 literes kiadásban a jó öreg sétáló jani is besétál majd hozzánk.
Ezután ugye már csak az alvás volt hátra amit még a szomszéd több elötti ramazuli kicsit megszakított.
A szerdai vagyis a mai napom a saját hülyeségem miatt nagyon fárasztóra sikeredett nem is részletezem mert tényleg hülyének néznétek érte:D de az is vagyok nah :D. Leírni már nem is akarom meg izgalom nem is volt benne :P :D. Fél 2 hazaértem és olyan sebességgel pusztítottam el az itthon frissen készített csirkeszárnyat h Anyu meg is kérdezte h fiam te azóta nem is ettél h elmentél itthonról ? :D . Majd ugye itt vagyok most (23:53) és írok, és nemsoká jön még egy kis meglepi is.
Szal ennyi történt így pár nap alatt, ha nem itthon vagyok akkor egészen zajlanak az események, mert nem haggyuk h ne úgy legyen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése