2009. július 11., szombat

"Év végi" leltár

Nah most nagyon friss vagyok így hajnali 1:24 kor :D jót tett az a kis alvás :D. Úgy döntöttem itt a telomon a képeket szortírozva h az év folyamán fotózótt kocsikból egy kis gyors összeállításban megemlékeznék. Láttunk sokféle és igen gyönyörű autókat. Volt akire úgy kellet vadászni h le tudjuk fotózni. Volt aki meg csak úgy megjelent és kínálta magát. Nah de elég a szövegből volt eddig elég :D. Lássuk a kocsikat.

Hát most így ezeket találtam, volt még egy nagyon durca matt festésű Porsche is amit szerencsére több alkalommal is sikerült szemügyre venni. Egyszer pedig egy csodás alkalommal egy piroska (vagy talán narancs) társaságában parkoltak. Sajnos azt én élőben nem láttam :( De Viktor megörökítette a szifonnal. Szóval majd ha olvasod ezt , akkor majd ha tudok küld már el nekem azokat a képeket :D. Nah ennyit most a kocsikról és sztem mára blogolásról is. Holnap kezdődik A Rejtély nézése :P :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése