2009. augusztus 1., szombat

Nem csak a "barnáké" a világ

Nah most így estére egy kis könnyeb képes postal jönnék így hirtelen. Mivel az eddigi képes csajos postok után azt hihetik az olvasok h én egyoldalúan a barnahajú, barnaszemű hölgyekért vagyok oda be kell h valljam h ez nem ígyvan. Ugyanúgy le tud venni a lábamról egy gyönyörű szőkeség is, csak igazából Viktorral kiegészülve az ízlésünk remekül kiegészül. Ő a szőkéket én pedig a barnákat így pedig mindig igazságos a leosztás. Nah de h erősítsük most a szőke vonalat egy kis Scarlett Johansson-os képsorozattal kedveskedek főleg a fiúknak. Igazából nem mai a képanyag de most ezt találtam megosztásra érdemesnek. :)


Nekem az 1.-ben és 3. képben van vmi olyan ami úgy megfog. Szép képek és persze mondani sem kell h Scarlett is gyönyörű. Ezekkel a képekkel térjetek nyugovóra :)

2 megjegyzés:

  1. Mi lenne, ha mondjuk kis képekre lehetne kattintani a nagyokért, vagy teljes szélességben lennének, vagy csak simán a tovább mögé raknád őket, h ne húzza szét a blogot...?

    (szokásos heti kötekedésünket hallhatták :P )

    VálaszTörlés
  2. Viktor :D hányszor mondjam még el h nekem nincs olyan h "tovább" olyat én nem tudok, a blogspotos kezelőfelület fele annyit nem tud mint a Tied ezért is fontolgatom erősem a költözést. Am a képeket csak a kedvedért kicsibe felrakom !

    VálaszTörlés