2009. augusztus 4., kedd

We Takin' Over @ the beach

Nah legutolsó jelentkezésem óta azért elég sok dolog történt. Ugye Nyíregyházán Tibiéknél meghúzva vártam az indulást Szerencsre, Viktorék rezidenciájába. Már alig vártam h elindulhassunk Szerencs felé mert eléggé kecsegtető volt a program amit kiterveltünk. Ezzel az volt a baj h még a Tescot útba ejtve is egy órával hamarabb értünk ki az állomásra mint kellet volna. Zsolti is csak fél órával utánnunk érkezett meg :D. Tibivel kicsit elnéztük az időt. De amikor már mind3an megvoltunk, úgy döntöttünk az aluljáróban fogjuk megvárni a vonatot mivel ott kicsit hüvösebb volt mint bárhol máshol.

Egy rövid kis vonatozás után már Szerencsen is voltunk ahol a házigazda kocsival érkezett elénk. Otthon náluk szívélyes üdvözlésben volt részünk és láttuk h készültek az érkezésünkre mert már rotyogott a bográcsban a vacsora. Amíg a vacsi elkészült kedélyesen beszélgettünk az asztal körül és végre kezdett megjönni az a hangulat ami akkor jellemző ha végre mind a 4en együtt tudunk ökörködni.

A vacsora amivel Viktor szülei vártak minket nagyon finom volt és eszméletlen jól laktam. Ezután végre felkerült az asztalra a Heineken-es hordónk is amit azonnal meg is csapoltunk. Kedélyesen eliszogattunk az asztalnál majd arra döntöttünk a tartalmas vacsit lesétáljuk, így elmentünk a városba kerülni egyet. Nem volt hiány karcolásokból sem, egyfolytában dőlt mindenkiből a hülyeség. Volt egy kellemes és nagyon emlékezetes élményünk a "Községi Fürdőnél" is ami azóta már lassan szállóige lett közöttünk (de Tibi apukája is az orrunk alá dörgölte miután megosztottunk vele a történetet). Visszatérbe Viktorékhoz még egy kis filmezéssel töltöttünk az időt majd gondolva a holnapi korán kelésre csak úgy döntöttünk h jobb lesz aludni. A reggeli kelés eléggé nehezemre esett. Most éreztem azt előszőr h agresszívan fogok közeledni Viktor iPhone-ja felé amikor volt képe hajnalok hajnalán kiverni minket az ágyból. Mire mindenki kikászálodott az ágyból és elfogyott a kávé is addigra a reggeli már a konyhapulton gőzőlgött. Betermültök szépen és összekapkodtuk a cuccunkat h elinduljiuk a strandra, Tiszaújvárosba.

Az úton volt egy két érdekes sikán és agresszív taxis de csak odaértünk. A parkolás szerencsére nem volt gond és még azt is megláttuk hol áll a híres Camelot Klub. Ezután Tibi Bá' tippjére hallgatva a termál bejárat felöl probálkoztunk bejutni a strandra mert ott nemvoltak annyian mint a többi bejáratnál (igaza volt de ígyis csak kb fél óra után jutottunk be). A strandon már ekkor elég sokan voltak. Elfoglaltuk helyünket és nekivágtunk a medencéknek. Elsőre elég hideg volt a víz, de aztán szoktuk a dolgot. Az ökörködés persze folyamatosan ment és mivel mostmár bikinis csajokban sem volt hiány így az ők alapos szemrevételezése is megtörtént. Voltunk csúzdázni is meg kiprobáltuk az élmény medencét meg persze a hullámmedencét is. Közben persze a csajokat is néztük folyamatosan (mint később megkaptuk Viktor öccsétől mi csak azért mentünk ki a strandra h csajokat nézzünk amivel abszolút lefedett mindent :D ). Voltak igen kiemelkedő hölgyemények a nap folyamán. Elöszőr egy pink bikinis szőke, aki a lépcsőn lefelé szépen minden szögből megigazította a mellét a bikiniben a Mi nagy örömünkre. Vele volt még egy hasonló erős 3 külsejű fekete is. Azt hittünk ők lesznek a nap női, egészen addig amíg egy fekete istennő meg nem jelent a medence partján. Igazából azt leszámítva h a cicijei nem voltak gyáriak szinte tökéletes volt. Ő kapta a "P" nevet mert a jobb cicijén a fürdőruciján egy P betű volt, a fenekén pedig egy "pussy baby" felirat virított. Aztán volt nekünk 2 takaros lila bikiniss hölgyünk is, Aero feliratos szőke, aztán még szemrevaló volt a türkiszkék bikinis szőke és a leopárdmintás fürdőruciban feszítő barna is. Ezek mellet persze rengeteg gyönyörő napozó vagy éppen tollasozó szépség volt a strandon, szóval összeségében voltak elegen, bár sztem számukat tekintve lehettek volna kicsit többet a 3sok.
Az első partyhordó után a 2. a strandon került felbontásra. Érdekes volt nézni ahogy mindenki minket bámult amikor többszöri alkalommal is nekiálltunk a hordóból sörözni, vicces volt h helyenként még ujjal is mutogattak ránk de hát kit érdekel :D.
csalóka de sör van a pohárban :P

Szóval ezekkel az élményekkel remekül eltelt ez a nap is. Mindenkinek sikerült kicsit leégni de semmi komolyabb. Igazából hamár leégés, Tibinek sikerült "flörtölgetni" egy kis fürtös csajszival. Hazaindulás elött arra bíztattuk h kérdezze meg a nevét. Láttuk rajta h fiatal, de kis aranyos volt gondoltuk miért ne. Utólag kiderült 13 éves volt a lelkem :D szóval süllyesztő.

Amikor elérkezettnek láttuk az indulást, gyorsba összepakoltunk majd elindultunk szépen hazafelé de elöszőr át kellet szállni Tibiék autójába. Viktor pedig Öccsével hazafelé vette az utat h majd később csatlakozink hozzánk. Így aztán elindultunk Nyíregyre, haza. Ekkor pedig még a nap nem ért egyáltalán véget. Az estére már megvolt tervezve a folytatás.

Tibiéknél egy kis kedélyes nyársalást dobtunk össze ahol Tibi Bá' látott el minket megfelelő mennyiségű zsíros kenyérrel. Haladosabb volt így mintha mindenki magának csinálta volna. Nagyon finom volt és az egész napi strandolás és ökörködés igényelte is a komolyabb mennyiségű táplálékot. A kaja közbe persze előkerült egy ki finom rövid ital is, meg persze a jóhangulat elengedhetetlen kelléke a sör is. Miután az éves része véget ért még a tűz mellet beszélgettünk egy keveset majd miután mindenki úgy látta h mai nap okozta fáradalmakat ki kellen pihenni, nyugóva tértünk. Zsolti és Viktor még HIMYM-et néztek, Mi Tibivel msn-ezés után aludtunk el.

Tehát ennyivel zártuk a strandos napot, egész nap folyamatos hangos röhögés, sör, bikinis lányok, eszméletlen hangulat. Nagyon jó nap volt. A postsorozat folytatásában pedig megtudhatjátok hogyan is teltek a következő napok