2009. augusztus 7., péntek

Kattogtak a fogaskerekek

Már megint ott tartunk ahol a part szakad, vagyis igazából sehol. Volt ez a 4 napos kis OFF a srácokkal amikor is mindenki kiszabadult a szeretett, imádott ( most csak azért nem használok idézőjelet mert lehet a többieknél nem aktuális , nálam jelenleg az lenne) családjából és végre szabadon jól érezte magát. Hazatérve sejtettük h szörnyű lesz kibirni a GT Tréningig a dolgokat de nem gondoltam volna h ennyire. Nem történik semmi sem. De tényleg. Egész nap döglök itthon és nem tudok mit kezdeni magammal, sorozatozok és kb ennyi is napi elfoglaltságom erről meg ugye olyan hossza és sokat nem tudok értekezni mert azért mégis csak vmi érdekeset kellene írnom h olvassátok. Majd esetleg ha végig érek a Fringe első évadán akkor összedobok vmi kis kritikát h már volt róla szó korábban.

A kreatív gondolataim amik esetleg a PS-es elfoglaltságot elősegítenék most vmiért nem jönnek, így meg csak szenvedés lenne az egész, kínlódás ami azt eredményezné h kb 20 perc után "kixelném" a fenébe. Vmeik délután azzal töltöttem el az időmet h egy WP-es blogra importáltam át a bejegyzéseket és azokat kellet (az összeset , 130 db bejegyzés ) ujra szerkeszteni a képek miatt , nah az pl remek volt és fincsi csak igazából lehet h semmi értelme nem volt. Az az egy bajom van a WP-vel jelenleg h elég komoly szinten korlátokat szab nekem a blog dizájnját illetően. Alapból adott kb 5 oldalnyi séma amik közül talán 4 db van ami esetleg az elfogadható szintet megüti. Volt 1etlen 1 amire azt mondtam h "te" jó leszel nekem, csak aztán komoly problémákba ütköztem a header beállítást illetően (és sztem olvashattátok már h mennyire ragaszkodom a headeremhez :) ). Mindet persze orvosolható volt azzall h egy kis CSS kódot módosítottunk a sémában, de azért a WP sem hülye, megnézhetem h milyen ha átirom, de ha menteni akarom akkor fizetnem kell a Custom CSS szolgáltatásért. Hát meg a .... azt. Egyébként nagyon bejön az egész kezelőfelület, így a száz akárhány post átszerkesztése után egészen megszoktam, kényelmes, praktikus és sokrétű a dolog. De sajnos ez nem elég nekem, nagyon finnyás vagyok a dizájnt illetően és nem vagyok hajlandó publikussá tenni a dolgot amíg nem tudom vmien formában olyan szintre hozni a oldal kinézetét amire azt mondom h megfelel. Mivel már erre gondoltam korábban rengeteg kész téma van lementve de ugye egyiket sem tudom feltenni mert fizetni kell érte. Ez jól fel is mérgelt aznap.

Aztán ugye h nekem olyan jó legyen sok egyéb gondal is szembesülnöm kell mostanság. Mindent nem akarok részletezni esetleg csak említés szintjén de van ami még arra sem való mert az már azért privátabb dolog annál mint h ország-világgal megosszam. A lényeg a lényeg semmi sem müködik egyszerűen és ezt egyre jobban tapasztalom és h ne legyen elég ez, még fizika fájdalom formájában is kapok ezt-azt. A tegnapi kosarazás olyan jól sikerükt h egy rossz paszba belenyulva megint kiment a vállam. Ami már nállam megszokott, igazából kezd rendszeressé válni a dolog ami sajnos nagyon nem egészséges, de már teljesen kilazult a ball vállam.

Estefelé elég hülye gondolatok és érzések fogtak el, amit igazából nemtudok megfogalmazni vagy leírni, csak azt h mivel kapcsolatban jöttek elő. A gólyatábor közeledtével kicsit úgy érzem magam mint tavaly. Igazából ha belegondolok olyan is a helyzet hiszen tavaly ugye gólyaként vettem részt most pedig csapatvezetőként fogok, ami egy teljesen más nézőpont. Elég sokat várok most ettől több értelemben is bár kicsit parázok attól h nem lesz akkora durranás mint azt várom, de remélem nem jól érzem.
Ezután azon is gondolkodtam h az őszi félévem elég kemény lesz, be kellene hozni a lemaradásokat és komolyabban neki kellene állni a tanulásnak mint az elmúlt tavaszi félévben mert még 1 ilyen karcsú félévet nem szeretnék. Igyekeznem kell mert nem akarok lebőgni és elbúcsúzni az egyetemtől mert kaptam egy teljesen új életet itt, ahova tudok otthonról és a gondjaim elöl menekülni. Ott vannak a barátaim akik meghallgatnak és segítenek és szerencsére ősszel rengeteg régi barátom jön Debrecenbe így mégtöbb fontos ember fog ujra a környezetemben lenni amire nekem szükségem van.

Igazából sejtem h ez nem sok mindenkinek érdekes, ez a sok filózos dolog meg h mik járhatnak a fejemben, de jól esett leírni mert kicsit megkönnyebbültem tőle. Aki pedig közel áll hozzám annyira azt úgyis fogja érdekelni és még utánna is fog kérdezni h ami homályosan van csak itt elfedve az valójában h néz ki. Aki pedig nem, annak ez csak egy érdektelen szöveg lesz amit el sem fog olvasni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése