2009. április 3., péntek

Hajaj ...

hát hajaj ám ... igértem én ugyan h irok rendesen erre mi lett belöle hát gondolom aki nézné a blogot h van e fent vmi friss uj hir az látja h nincs semmi. Sajnos eléggé kevés időm van erre. Most mentek le a zh-k első hullámai ami azt jelenti h kis mennyiségben is halálos adag tanulást most viszonylag nagy dozisban fogyasztottunk (már amikor nem FlatOut lett belöle, nem a koli téren kötöttem ki vagy nem Annát kísértem el lovagolni) Tul vagyunk egy eszméletlen kellemes prog1 zh-n ami már az agyvérzés kategóriába sorolható, aztán az adatszerk már vmivel jobb volt, de a héten letudott dimat 2 és kalkulus 2 már egy csöppet érdekesebb volt. Nem szeretem a mátrixokat és a Reimann integrált sem ... de gondolom ezzel senki sincs másképpen de nekünk ezt sajnos tudni kell szeretés nélkül. A bulik az elmult 2 hétben kicsit soványabb formában voltak jelen szerény életem olykor szürke hétköznapjaiban. A múlt héten volt egy bűn szar 3 nap amit egy ugyancsak csodálatos szerda este zárt le. (Hiába volt a literes jéger jó barátja nekem és Balázsnak) Ezután aztán abban a hitben éltem egészen szombat estig h nem fogok menni a Koronába mert nekem tanulni kéne az előbbemlitett matek zh-kra. De hát Én naiv , hogy hihettem ilyet. Nagyon nem is baj h nem maradtam itthon. Annyira jo este volt h azt elmondani nem tudom. Adrival és a többiekkel sikerült egy nagyon kellemes estét eltölteni. Jóóót buliztunk... jégerbácsival kiegészítve :D (volt egy feles spicc rum is, de csak az ize miatt :D ) Aztán ezen felbuzdulva a vasárnap nem is abból állt h készültem a dimatra, hanem abból h egész nap döglöttem az ágyban xD. Aztán szépen visszamentem az én imádott Debrecenembe. Se vasárnap se hétfőn este nem engedtem most a csábításnak és nem mentem kikötni a többiekkel mert akkor már tényleg tanulni kellet nekem is. (meg irtam puskát az sok időt vett igénybe :D) Aztán a kedd délutánt a Fórumba töltöttem szépen egy kiadós nézelődéssel és majdnem vásárlással :D Aztán hajnali 2 kor értem haza ...Addig a boldogitottam a barátosnémet Annát :D.
A szerdának már csak ugy mentünk neki h mostmár csak kellene vmi kis kiengedős bulizos estét csinálni ami a fácánban meg is indult, de aztán nem lett belöle akkor nagy buli és tivornya mint én azt személy szerint terveztem. Vigasztalt az h remek volt a délután amikor a kolitéren a napsütésben legeltettük a szemünket a szebbnél szebb csajokon Tibivel Viktorral és a többi arra vetödő ismerössel. Ennek a csütörtök délután akad folytatása is csak akkor a fent emlitett 2 delikvensnek gazdasági matek 2 ből kellet pár okosságot összehoznia. Miután elfogyasztották az A feladatsort bevettük a társaságunkba borsodi kollegát is mint nagy barátunkat és nézelödtünk tovább. Aztán ahogy véget ért a feel the sunshine és a szép lányok sora a férfi ember másik nagy problémája merült fel, mégpedig az h enni kéne vmit. Nah ugorjunk akkor ki a Fórumba pár longer szendvicsre. Kértünk 5öt sajnos összesen nem fejenként, amugy nem is lett volna semmi gond. Aztán kifele menet volt egy érdekes és kicsit hangos megnyilvánulásom azt illetöen h a Fórumos bemondó milyen beleéléssel és érzelemmel mondja azt h gyere is bulizz tombolj stb... ezt az elöttünk sétáló fórumos hölgyek nem vették jó néven és dobtak egy oltót, de hát oda se neki kell vmi kis vicc igy az este végére. Ezek után egy kis otthoni kaja majd egy finom esti séta következett Tibivel ahogy egy kék suzuki hozta ránk az infartust majdnem :D .
Aztán a post irása közben már este van (péntek , 19:32) és meg volt minden ami a hétre kellet ...talán egy vmi azért nem ...de az nem is lesz még egy jó darabig.
A hétvégére F1 és kosár van betervezve...aztán a szünetet kihasználva kicsit nyugodtabb tempóban és kényelmesen ujjabb halálos adag tanulást kell majd beiktatni mert a szünet után ismét lesz 1 zh valségből. Nah hát ennyit mára.... igyekszem tényleg igyekszem irni mostmár :D jóóó tudom mostmár nem hisztek nekem ...de megértem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése