2009. április 9., csütörtök

Ez egyre rosszabb

Hát ahogy közeledik a hét vége egyre rosszabb és rosszabb kedvem van hiába voltam kosrazni az is most ahelyett h segiett volna csak tovább rontotta a kedvemet. Nem ment a játék, és ezzel nem csak magamat hanem azt is felhuztam néha aki velem egy csapatban volt. A vállam az megint kiugrott de legalább ujjheggyel elértem a gyűrűt régi térdsérülésem ellenére. A tanulás tekintetében igen apró lépésekben haladok és elég bizonytalanul is. De még idő éppen akad. A hétvégére már konkrétan programot is sikerült kilátásba helyezni. Minél több kosaras havert akarunk kihivni a pályára mindenki hoz sört és játszunk. A győztes iszik (ami a melegben a nagy rohanás közepette elég viccesen fog majd hatni, igaz jó részét ki is fogjuk majd azonnal izzadni) ezzel is csökkentve a vesztes hátrányát. Hütötáskát is tudunk szerezni ami nagy elöny mert ugye a meleg sör olyan mint az ökörhugy... akarom mondani nagyon rossz. Azután h mindenki elég sört ivott és már kisit be les sissentve ( igénybe vesz egy fürdést és egy ruhaváltást) majd irány a helyi vendéglátóipari egység ahol lesz vmi buli. Tervben volt az is h pénteken átlátogatunk karcagra egy erős kis retró bulira de amilyen hamar rábólintottam arra h megyek olyan hamar le is fujták a többiek eddig meg nem magyarázott okokból... remek mit ne mondjak.
Holnap egész nap (már amennyire tudok ) tanulni szeretnék h végre jussak is vmire ezzel a valséggel, sztem feladat megoldásra adom a fejem akkor azzal tudok majd haladni, mert eddig csak az gyakorlati és elméleti (ez a nem sok mert 2 előadáson voltam benn a 8ból) anyagból probáltam növelni a tudásom.

Nah és még nemsoká visszatérek még ma egy kis érdekességgel... most van rá időm ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése