2009. április 25., szombat

Elkezdődött a sörsátrak kora

Igen, végre eljött az is, amit egy egyetemista a legjobban imád. Az unalmas és többnyire érthetetlen, fárasztó előadásainkról meggyötörve jövünk ki. De a most következő (és eltelt) pár hétben ezen - isten egy nagy ajándéka - a sörsátor segitett nekünk túlesni. Vasárnap visszatérve debrecenbe már adott lett volna a lehetőség h élvezzem ezt, és a hétvége alatt már hiányolt haveri társaság is kitartóan probált elcsábítani, de most ellent kellet mondani, mert a hétfői kis oprendszer dolgozattól eléggé tartottam. Mint utolag kiderült nem kellet volna annyira de legalább már jobban is értem az egészet meg majd kevesebbet kell készülni amikor majd a zh-ra fogok ténylegesen tanulni. A hétfői nap is többynire azzal telt h készültem erre az elöbb emlitett kis dolgozatra. Mély megrendüléssel vettem tudomásul, h a TTK-s sörsátor mellet, a medikus sátorban, este fél 7 kor Kiss Ádám stand up-jára NEM TUDUK ELMENNI mert órára kell menni dogát írni. Nagyszerű mondhatom, repestem az örömtől, h én bent rohadok orán amíg a többiek hülyére röhögik magukat. Nah de aránylag hamar véget ért az óra is, a dolgozat is sztem türhetően sikerült szal talán elfogadható a nap mérlege. Óra után bevártam a haverokat, és hazasiettem enni, átöltözni és elintézni a progot. Ez mind gyorsan meg is történt és máris a kolitéren vártunk a többiekre h befussanak. Szokásos módon ez első utunk a Bivalyokhoz vezetett a KolKávba. Zsoltival párossával hajtottuk befelé a Bivalyokat mert a többiekhez képest le voltunk maradva. A sörsátroban állva és várva lassan kezdett a bandánk is összegyülni, és közben a drága vivás nem sexy Zola és zenekara is elkezdte a muzsikát. Az elején - egyrészt az elfogyasztott csekély mennyiségű alkohol folytán , másrészt tényleg nem volt jó - elég ramaty volt a hangulat és a zene is. Meg is kérdezte a barátunk a közönséget, hogy idézem: "Tényleg ennyire szar ? ! ". Aztán kezdtek belejönni és jó számokat szedtek elő , a Bivalyok is fogytak, szóval mire elkezdtük élvezni pont abbahagyták (murphy törvény). Ezután már nem élő zene szólt de eddigre már mindenkinek "benne volt a bugi lábában" :D . Kinek jobban, kinek kevésbé jobban ment a dolog , de a lényeg h nagyon jót táncoltunk és rendesen el is fáradtunk. Kettő óra körül úgy lettünk kizavarva a sátorból, hogy na most már vége van. Aztán lassan elindultunk szépen hazafelé. Út közben hazafelé még egy rendőr autó is igen közel és igen kiváncsi módón ment el mellettünk. Ez akkor fokozodott tovább amikor sokadjára üvöltötte vmeik barom (emlékeim szerint Proxy barátomat dicsértem) h SÜN !!! . Ennek örömére majdhogynem hazáig kisértek a rendőrök.


Erre a kellemes estére annyira sikerült rápihennem, h az "esti" 3 órás elalvást egy délután 15 orás kelés követette. :D Aludtam egy egész jót, csak sajnos ezután menni kellet kalkulus 2 gyakorlatra. Miután a gyakorlatot sikeresen letudtam, meglátogattam Nórit h elintézzünk egy kis papirmunkát, de Én ügyesen otthon hagytam mindent, ami kellet volna hozzá, és így arra döntöttünk, h elmegyünk enni vmit a Fórumba. Lefelé menet összefutottunk Viktorral és a dobverőjével amivel elöző este Zola megdobta :D. Megemlítettük neki a tervünket a Fórummal kapcsolatban és annyira megnyerőnek bizonyult h nem csak maga Viktor, de még Dóri és Nóri velünk tartottak a Fórumba. Kisvártatva Tibi és Zsolti is csatlakozott hozzánk és megint a remek kis társaság remek hangulatot hozott össze. Gyorsan vásároltm még egy kis "apróságot" magamnak aztán el is indultunk visszafelé a kolikhoz. Kifelé menet még pár promos hölgyemény is elkapott minket és megajándékoztak egy kis szorolappal meg egy kis AXE-al. Ezután az Ibolya neveztű megállónál feltétlen be kellet mennünk egy "dzsuditra" :D. Ezután már tényleg a kolik és a sörsátor felé vettük az utunkat. A cuccomat szerencsére be tudtam rakni a koliba, megspórólva ezzel egy 20 perces sétát. Megint lassan de biztosan elkezdett gyülni a nép, és a koncertre már mindenki a helyén volt, indulhatott a tombolás. Az aktuális fellépő megint csak remek számokkal és remek hangulattal örvendeztette meg a hallgatóságot. Ezután megint csak a tánctéren bontakozott ki a társaság minden tagja. Ezt követően tennük kellet egy kiskitérőt, ugyanis a sörsátorral párhuzamosan IK Est volt a Vigaóban. A társaság 90% IK-s volt, szóval mégis csak meg kellet nézni mi is van ott, továbbá Zsolti Tibi és Viktor részt vettek az egyik pályázaton amit könnyed egyszerűséggel meg is nyertek. Ezután következett az est fénypontja :D (akkor derült ki h ez lesz az :D ) a szépségverseny. Nah ez azért is volt vicces mert mi galád módon Nórit is "beneveztük" (elkaptuk és felraktuk a színpadra :D ) Ő pedig ha már ott volt meg is nyerte a versenyt :D (ez azért vicces mert IK-s lányoknak lett volna ez , de a 2 döntős közül egyik sem volt az , Nóri spec KTK-s :D ) Nah hát oda se neki :D tehát egy szépségkirálynővel és pár ajándékkuponnal gazdagabban indultunk vissza a mi kis sátrunkba. Itt megint csak táncoltunk egészen zárásig. Aztán még a szokásos helyünkre a 3as koli épülete elé még letelepedtünk szotyizni kicsit. Itt Sanyika ujjab aranyköpése is megszületett miszerint majd reggel jönnek a galambok és összeseprik a szotyit :D. Tibivel még hazakísértük Tündit , amit Én már nagyon nem akartam mert egy szál polóban kicsit hideg volt hajnali 3kor :D. Még beugrottunk hozzánk, ittunk egy kis "pálinkát" és elkezdtünk fél 4 kor még Heroes-t nézni, h ilyenkor már minek aludjunk. Tibi a rész felénél felrugta az alkut és mégis csak elaldut, ezt nem hagyhattam és felkeltettem aztán csak megbeszéltük h mégis aludni kéne. Ő elindult haza Én pedig bebujtam az ágyba.


Jó esetben 3 órát ha aludtam és már kelhettem is h egy fantörpikus prog-gyakon majd egy valség gyakon vegyek részt. Hát mit ne mondjak egy kicsit voltam csak meggyötört. De legalább a valség gyakon ért egy kis öröm is. Sikerült a zh ami miatt a múlt héten péntek este bent kellet maradni. Ezután mentem a koliba az egyetlen kis Annácskámért h elmenjünk vásárolni. Egész délután kovályogtunk, voltunk a Fórumban , a Tescoban meg még erre arra. Aztán az esti meccsre készülvén megint csak a koli elött gyülekeztünk. Az Objektumban aztán szépen el is foglaltuk az asztalunkat és már szotyival és sörrel készen vártuk a meccs kezdetét jelentő sípszót. A meccs nem volt akkora élmény mint amekkorának beharagozták vagy éppen én vártam, de így a társasággal ez is egy üde szinfolt volt a napban. Ezután vissza a koliba, megint csak Annáért, és a többiekért, h az időközben hivatalossá várt esti Tornádó-Kikötő program is kedzetét vegye. Kis XP telepítés és a szokásos "várjunk a lányokra mert olyan sokáig készülnek" részek után már nagyban úton is voltunk. Letelepedtünk szépen és lassacskán megint csak fergetes hangulat kerekedett. Ismét születtek olyan felejhetetlen mondatok h hajaj :D . Például Viktorról kiderült h hungarista és a Reebokos polója hátuljan ott van a Nagymagyarország is (amugy nincs :D félre ne értsétek :D csak Annácskám tévedt vakvágányra :D ) Aztán sikerült még az technika csodáit is felfedezniük egy iPhone "személyében". A társaság táncosabb kedvű része már éjfélkor az út túl oldala felé vette az irányt. Itt még az ekkor igen csak üresen tátongó Tornádó fogadott minket. Anna és Nóri teljesen megvolt rökönyödve, h itt így nem igen lesz semmilyen buli. Én és Viktor ezt csak egy finom mosollyal nyugtáztuk és arra figyelmeztettük őket h azért várják ki a dolgok végét. Nagyjából sztem egy olyan óra múlva be is igazolódott amit mondtunk. Megint csak a kedvenc zenéinkre tombultunk egy nagyot, mint ahogy tettük már ezt itt egy párszor. Az este kicsit kellemetlen módon ért véget , amiről nem nagyon beszélnék sokat.
Ami ezután történt az nemsoká egy - a hétvégevel kiegészitett - postban fog megjelenni :D egyelőre érjétek be "csak" ennyivel.

6 megjegyzés:

  1. Előre félek az elkövetkezendő hetektől...főleg, hogy zh-kal lesz dúsítva...

    VálaszTörlés
  2. Legalább lesz mit kitombolni, nézd a dolog pozitív oldalát :D

    VálaszTörlés
  3. ó, én csak pozitívan nézem, láttad, hogy kedden is mi volt...

    VálaszTörlés
  4. Nah ez egy jó kis leírás, am meg milyen ZH-k?

    VálaszTörlés
  5. hát kedden elektrom volt, most kedden váll int lesz, közben egy menedzsment na meg az EU beadandó közben egy irtech zh...meg ha úgy van az elektro pót asszem ennyi :D nekem jah meg még valamikor még számításelmélet elővizsga jegyért amit jó lenne sikeresen megcsinálni...

    VálaszTörlés
  6. Azigen apám ...van program ...akkor lesz mit kipihennünk a sörsátorban ;)

    VálaszTörlés