2009. április 17., péntek

Egy kis generál

Többen is mondták nekem h ezzel a színösszeállitással és a blogheaderrel vannak kisseb fenntartásaik és arra sarkaltak ezzel h váltsak dizájnt. Ez így itt a tavaszi kis megujulások alkalmával nem is olyan rossz gondolat. De sajnos mivel nincs elég időm erre ma, mert este valség zh amire még készülnöm kell , de este felé megprobálunk vmit kiötleni. Itt főleg az uj headerrel fogok majd sztem vért izzadni, mert az elöző is nagyban jól néz ki, kicsiben viszont nehezen olvasható, ha tudod h mi van odaírva akkor el tudod olvasni, egyébként kicsit gondolkodni kell h mégis most mi a halál lenne az. (sajnálom azért h annyi munka van benne és mégsem lett teljesen jó :( ).
Azért is gondolkodtam főleg a dizájnváltás mellet, mert többen azt emelték ki a színséma váltás kapcsán, hogy szerintük a látogatottság is emelkedhet (el ne piruljak :D ) és ebben azért látok rációt mert aki(k) ezt a tudtomra adták szintén rendelkeznek bloggal.
Csak ezen kérdés kapcsán belefutunk abba a kérdésbe h mégis milyen legye , hogyan legyen ... nah ezt kell majd sztem este meg holnap délelőtt megszülnöm... mert miért is ne még mindig tanulnom KÉNE.
A nagygenerál mellet azért majd a fergeteges csütörtök estéről is szándékozom beszámolni mert hál' istennek megint egy nagy este volt :)

4 megjegyzés:

  1. Látni a sok munkát a fejlécedben. Egyrészt baromi jó, másrészt tény h. nem tudnám utánad csinálni. Lehet egy kis átszerkesztés elégséges lenne. Sztem ahhoz hogy a betűk ne bátsák a szemem, egy világos árnyalatú háttér és sötét betűk sokat segítenének. Az ötlet jó, szóval csak hajrá :) Bár nekem nincs blogom, de remélem nem veszed zokon a véleményem :)

    VálaszTörlés
  2. Az építő jellegű megjegyzéseket bármikor szívesen veszem :) legalább látom h olvassátok amit irok ;) :)

    VálaszTörlés
  3. A kevesebb néha több. Szerintem ez a dizájn, amit most kapott a blog, sokkal olvashatóbbá teszi, nem magába forduló és sötét, hanem kellemes, világos... jó ez.

    Én mondom.

    VálaszTörlés
  4. :) Majd még a blogheader fog kapni egy komolyabb generált... csak most egyelőre gyorsan ennyit tudtam tenni vele h beleilleszkedjen a világos témába. Ragaszkodom hozzá mert sok benne a munka meg igazából nincs is nagyon más ötletem hogy mégis mit kellene a headerben összepakolni hogy jól beleilleszkedjen mindenbe

    VálaszTörlés