2009. április 6., hétfő

"Just like old days ... "

Ahogy a bejegyzés címe is mutatja egy kis nosztalgia következik. Ez most annak kapcsán jött elő h mivel ilyen szép és jó idő van egy pár napja megint kijárunk a régi haverokkal a "grundra" kosarazgatni és aztán egész jól eltelik vele az idő. Most perpill ez a mozgás tartja bennem a lelket és tart egyensulyban, a nem éppen legkellemesebb időszakomban. Jól esik amikor kifutja magából az ember ugymond ezeket a kellemetlen dolgokat és este ugy érkezik haza hogy friss és nem is igazán fáradt, de az is jól eső tud lenni amikor ugy esek haza h mindenem teljesen nehéz és alig élek :D valahol nekem ez is jól esik most. Örülök nagyon annak h végre eljött ez a jó idő végre megint süt a nap és ha másnem már legalább ez ad egy alap jó hangulatot. Továbbá energiával is jobban el vagyok látva mint egyébként. Bár ez azért furcsa mert mostanában elég motiválatlannak érzem magam többnyire minden dolog irányába. Kicsit ilyen céltalannak érzem most a jelenlegi helyzetem, de nem olyan vészes ez mint amilyennek hangzik. Többnyire ígyis (magamhoz képest) jókedvüen és mosolygosan látnak a többiek. Ez persze nagy részben nekik is köszönhető, szerencsére igen sok jóbaráttal meg vagyok áldva aztán ha kicsit is látják h nem olyan a kedvem vagy megkérdik h mégis mi a baj és megprobálnak segiteni, vagy a rutinosabbak már ránézésből tudva a problémát egyből azzal kezdenek h "megrugdosnak" kicsit h kapjam össze magam. Ennek tökre örülök h ilyen sokan törödnek velem és persze nagyon jól esik azonban sokan tudják h igazán mit is hiányolok én a mindennapjaimból. Egyrészt néhány olyan fontos barátot akik nincsenek mindig velem debrecenben, és itthon is csak ritkán látom őket pedig nagyon fontosak, meg van egy másik dolog is...
Nem vagyok kifejezetten elégedett a dolgokkal mostanában, de ez a tavaszi és majd a nyári hangulat sztem rendbe rak teljesen. Meg persze remélem h mostmár majd állandosulni fognak azok a napok, hetek amit Viktor barátom annyira remekül leírt (itt elolvashatod) és remekül fog telni a szorgalmi időszak hátra lévő fele, aztán meg azt a néhány hét szenvedést amit a tavaszi vizsgaodősuck tartogat gyorsan átvészeljük és szabadok leszünk egy jó időre.
De addig minden erőnket abba fektetjük h megtaláljuk végre Laurát :D , aki ott volt tudja mire gondolok :D

3 megjegyzés:

  1. teljesen átérzem a helyzetet, mindenféle viszonylatban...deb, napsütés, barátok, Laurák... :D

    VálaszTörlés
  2. Laurák :D és Laura :(
    Bazz egyre többet van szó rólam... Nem, nem járunk! :D

    VálaszTörlés
  3. Nem hagyhattam szó nélkül azt a postodat annyira megérintet O.O :D :D

    VálaszTörlés