2009. április 12., vasárnap

The end arrives

Nah nem kell semmiféle világvégére gondolni mielött még itt vki a szívéhez kapna, csak a kis szünetünk érkezett el a végéhez. Vegyes dolgok vannak most ezek alapján a fejemben. Most ezzel h ennek is vége lényegében a nyári vizsgaidősuck végéig nem lesz pihenés (!?) és gondoljunk már bele emberek, az NAGYON SOK ... két napot is nehét kibirni tanulással nem h még kb két és fél hónapot. Tehát a pihenésnek egy időre igen búcsút lehet mondani, aminek nagyon nem örülök, főleg h elég lusta természetű ember vagyok. Továbbá a héten elég "jó" időtöltés volt ebben a remek idében az is h kijártunk kosarazni a régi "grund"-ra. (a jó azért van "" - ek közt mert 3 nap alatt kétszer roppant akkorát a vállam h aszittem nem is megy a helyére, és még most is eléggé fáj) Ezt a kis apróságot leszámitva jól esett a mozgás csakhát sajnos a formahanyatlás engem is elért... nem ment jól a játék egy-két rövidebb periódust leszámítva amikor legalább a 3asok sültek szép számmal.
A másik szempontból viszont csak vmi jó is abban h vége a szünetnek (már ha az jó h az egésznapos döglésnek vége) hogy ujra irány debrecen és a pezsgő egyetemi élet... igaz ez sajnos ugye mint már emlitettem tanulással is jár (de utálom ezt a szót), de végre a sok debrecein barát is ujra egymásra talál :D. Sokaknak igen megterhelő volt ez a szünet, mivel olyan istenhátamögötti alacsony lélekszámú településen laknak ami a szociális életük minimalizálodását eredményezi, de majd debrecenben ujra megindul a felélénkülés. Nekem ez éppen határeset. A kis városon még a nevében is viseli h kicsi, (mert az is tegyük hozzá) de azért nagyobb mint a többie akikről elöbb szóltam, továbbá nekem azért elég sok haver, barát , nagyonjóbarát van itthon akikkel ellehet lenni. Ott vannak ugye a kosaras haverok akikről már volt szó csak a példa kedvéért.
Azért nekem is jobb talán debrecenben a többiekkel gondolom én de majd a dolgok lehet rámcáfolnak, majd kiderül.
Hogy mindenki gyorsan visszarázodjon a debreceni egyetemista lét adta örömeibe, hétdő este mint már irtam egy minden egybe szüli névnapi kis szolid iszogatás is bulizgatás van kilátásban. Ma pedig még arrók is értesültem h egy fagyizásra is hivatalos vagyok Annával :). Még a keddi debreceni vásárlásunk alkalmával sikerült megtréfálnom. Beszéltünk h irány a fórum együnk fagyit, habozás nélkül beleegyeztem, és majd hozzátettem h ott ugyis van automata veszek fel pénzt ott. Erre Anna azzal jön nekem h a Fórumban nincs OTP-s bankautomata, mert neki is a nemrégi vásárlás alkalmával azt mondták h nincs ezért keresnie kellet egyet a nem messze lévő plázában. Nah már msot ezzel a gond, h van OTP-s automata a Fórumban, mégpedig az első emeleten, a spar mögött asszem. Nah és akkor jönnek a nők a szokásos "Én mindig mindent jobban tudok nálad" szöveggel márpedig h ott nincs, mondom de van mert én már nem egyszer vettem onnan fel pénzt. Csak állította h nincs, mondom rendben akkor menjünk és a ha van akkor Te fizeted nekem a fagyit, ha nincs akkor én fizetem Neked. Ugye nem is kell mondani tévhitének köszönhetöen egyből belement mert azt hitte lesz egy kör ingyen fagyija :D . Hát én csak mosolyogva dörzsöltem a tenyerem. Amikor odaértünk az emlegetett masinához :D hááát... egy másik kártya cég szlogenét kölcsön véve, így tudom összefoglalni: pénzfelvételi díj - 39 Ft , sms értesités számlaegyenlegéről - 25 Ft, Látni Anna arcát amint tudatusol benne h tévedett , felbecsülhetetlen :D (nah jó most ez lehet kicsit gonosz volt :D ).
Tehár picit durcisan, de tudomásul vette h megint igazam volt. Jót is fagyiztunk utánna.
Nah de hát ez már nem is most volt. Ami aktuális az pedig a húsvéti ünnep (ami számomra ugyanolyan nap mint a többi, csak nincsenek nyitva a boltok és a megszokott hétfői nappal ellentétben a közlekedés a ünnepi keretnek megfelelöen zajlik) mindenki megy majd locsolni meg tojást gyüjteni - aki még tegnap (post irásakor 0:20 van) nem tette meg. Szal mindenkinek sok sikert ezen tevékenységéhez, Én max Annát lepem meg maj egy vödör vizzel :D.
Kellemes Húsvétot mindenkinek, élvezzük még ezt az egy napot ;)

1 megjegyzés: