2009. április 29., szerda

"Laza" Hét eleje

Hát ez a laza azért került most idézőjelbe mert, egyrészt órára járás tekintetében tényleg kicsit lazára vettem a figurát a kevés alvás és a elég szar hangulat miatt. Egyszerüen nem tudtam figyelni semmire és a haverokkal akartam lenni. Még amikor vasárnap visszajöttem és elkezdüdött lényegében a hét számunkra, nem volt semmi gond. Meglátogattam a régen látott Petrámat és ezzel egybe kötve végre Rékával is találkoztam már vagy 2 hét után lassan. Ezután egy nagy-nagy beszélgetés közepette megérkeztünk a Fácánba. Itt egy szolid kis sör gyors elfogyasztása után egyből a sörsátor felé vettem az irányt ahol máár nagyban vártam a többiek. A sörsátorban még a vasárnapiakhoz mérten is kevesen voltak. Ez azért volt baj mert a DJ végre tényleg DJ volt és jól is meg jó zenéket is tolt. Úgy döntötttünk a sátornál tapasztalt érdeklődés hiányában h menjünk el vmerre szétnézni hátha találunk vmi mozgást. Hát csalodnunk kellet mert nem volt semmi, és miután visszajöttünk jóval a sörsátor várt bezárása elött, azt kellet tapasztalnunk h idő elött bezárták a sátrat. Ezután ha már nem volt más lehetőség egy ujjab könnyeb esti kis időtöltés a kolitéren. Majd vmikor 3 körül megint csak sikerült hazaérnem.
A hétfő kezdödőtt azzal h bementem egy előadásra és azt utánna lévő gyakorlatra és ezután léyengében egészen estig a kolitéren voltunk többnyire Viktorral, a többeik váltották egymást mert kinek mikor éppen mi dolga akadt. Mi nagyon ráértünk :D. A Redd Bull kis promos "sarka" a sátor mögött remek kis hangtechnikával volt felszerelve és nem utolsó sorban jó kis muzsikákat is nyomattak. Kicsit mi is közelebb tanyáztunk h egyrészt megkapjunk az ingyen Red Bull-t másrészt közelről érezzük és élvezzük a dübörgő basszust. Aztán az estére tervezett Stand-Upból nem lett semmi, mert Én kártyázi és kajolni mentem fel a koliba Annához, a többiek addig Sanyikát boldogították, és a szomszédokat azzal h nagysikerű oldscholl rajzfilm slágereket adtak elő. Aztán egy telefon folytán számomra igen csak megzuhant az este szinvonala. Ideges voltam szarul voltam , minden bajom volt. Annácskám és a többiek is probáltak nyugtatni meg minden, egy kis idő elteltével amikor már a mi Drága Vicánk kicsit sótlan lángosát élveztünk kezdtek helyre állni a dolgok. (legalább is már nem az járt a fejemben és nem huzott mélyebbre) Annát is boldogították még a fiúk a szobájában, többet közt kifutott a sör amit a metlakit persze elszív :D , és még ilyen és ehez hasonló aranyköpések és remek karcolások hangzottak el. Az elöbb említett lángossütés sem telt természetesen eseménytelenül. Itt is egymást követtték a nagyobbnál nagyobb beszólások és olyanokat röhögtünk h már komolyan fájt a hasam a végére. De persze nincs olyan dolog amit a jóbarátok és pár üveg sör ne hozna helyre. Ez most is így volt. Lent a DJ megint csak remek zenékkel örvendeztetett meg mindenkit. Ráadásul a kívánságokat is nagyon nagy örömmel és kedvel szinte azonnal teljesítette. Táncoltun egy jót megint csak és sikerült elfelejtenem azt a butaságot ami úgy elrontotta a kedvem. Sajnos most sem volt más képpen mint eddig, 2 órakor sajnos takarodot fujnak nekünk és ha menni kell hát menni kell. Hazafelé menet még Viktorral egy jót beszélgettünk a Rolling Rock-nál. Megint csak tanulságos beszélgetés volt számomra. 3órakor megint csak sikerült álomra hajtani a fejem.
A keddi napom azzal indult h az elöző estémet majdnem taccsra vágó problémát orvosoltam. Ez szerencsére nem volt olyan gáz és hosszu mint számítottam. Ezt követöen hát mi is következhetett volna, (rendszeres olvasok elönyben :) ) irány az 1es koli az én Drága kis Annácskámhoz. Megint csak beszélgettünk , ettünk egy kicsit aztán pedig elkísértem lovacskázni. Mivel nem voltam a hangulatom magaslatán, úgy döntöttem nem megyek be semmilyen orára a keddi napon és inkább megnézem Annácskát hogyan lovagol, de a kicsi szívem szégyellös szóval ezt el kellet napolni. Sebaj, ami késik az nem siet, szedtem a sátorfám és indultam Tibihez h csináljunk vmit. Hát mit csinál az egyetemista amikor ráér ? Többnyire a kolitéren döglik vagy éppen valamilyen soroztot néz. Nah hát kb mi is ezt a sémát követve Tibivel kb 10 rész Gumimacikat néztünk meg :D de persze Lolka és Bolka is volt :D . Ezután összeszedtük a bandát és a multkori IK-s egyetemismereti pályázaton nyert City Burgeres kuponokkal elindultunk h végre szilárd táplálékhoz jussunk a nap folyamán elöszőr. Miután ez megtörtént következhetett a héten szinte megszokottá vált ( a bulizás mellet ) TESCO látogatás. Itt feltankoltunk egy kis sörrel és irány vissza, h időben odaérjünk az ekkor még oly nagy titokban tartott szülinapi szervezkedésre. Dóri nem akarta megtartani a szülinapját , de hát kérem az egy dolog h Ő nem akarta :D megtartjuk mi neki , megszervezzük a háta mögött :P. 15 ember ügyes ármánykodása révén sikerült sztem egy igen emlékezetes 20. szülinapot összehozni a mi kis szépszemünknek. Innen is Isten éltessen mégegyszer Dóri :). Miután nagynehezen sikerült letudnunk a csoportképeket és egyéb dolgokat Viktoréknál (ahol nagy nagy tisztaság fogadott minket, tiszta szoba , tányérok és miegymás, ez Viktor egész napos kemény munkáját dicséri, ezért is nem mehetek el mellette h ne emlitsem meg :D ) A sörsátorban most azért már többen voltak , igaz kevesebben mint elöző este, de azért megfelelő egy jó nagy tomboláshoz. Nagy megrendülésemre ma nem volt a lángosos kocsi, így az annyira várt "lovis" lángosom megint csak elmaradt. A tánc a hangulat megint csak a már sokszor leirt szinten és hangulatban telt el. Voltak igen dekorativ és remek mozgással megáldott 3sok is körülöttünk. Élmény volt őket nézni egy kis szusszanásnyi szünet közben. Az este vége egy kicsit - megint csak - esett hangulati szinte fejeződött be (igazából nem is lett is vége) mert miután a sörsátor bezárt, még miért is ne, nekünk el kell mennünk a kikötőbe. Nem akartuk h vége legyen az estének de sajnos a kikötőbe érve azt tapasztaltuk h igen ugy néz ki h mégis vége lesz. De hát csak van még happy end a történetek végén. Viktor a sárkányba csábította át Nórit és Tibit. Én is mentem volna , de mindez 3 órakor volt, és nekem 7 kor kellnem kellet h menjek az imádnivaló proggyakomra, Zsoltinak sajnos meg már nem volt igazán hangulata sem. Így hát ketten elidnultunk haza a többieknek pedig további jó bulizást kivántunk. Ma félig meddig sikerült aludnom is vmit, és remélem h majd az estére tervezett tornádós buli megint csak olyat fog karcolni mint ahogy az eddigiek is tették. Ennyit mostanra, még jelenkezem a hét vége felé;)
Utólag is elnézést az esetleges sok hibáért nem volt időm javitani, majd pótólni fogom eme hiányosságomat is

2 megjegyzés:

  1. hát asszem mondhatjuk, hogy karcolt a tornádó...bár a néger csávó veszélyes volt...meg még jó hogy nem akartam menni tornádóba...

    VálaszTörlés
  2. Fogjuk rá :D...azzal haggyál ...CJ maradjon csak SA-ban.

    VálaszTörlés