2009. január 10., szombat

Vizsgaidő"suck"

Hát igen mint egyetemisták nekünk a élet csupa móka és kacagás gondolná az ember első hallásra. Ez mindaddig igyis marad amig el nem érkezik az ember első vizsgaidőszaka. Az szorgalmi időszak alatt a tanulás több okból is nehezen kivitelezhető. Egyrészt kinek van kedve hozzá ? Jó, igen ezt választottuk csináljuk, rendben ez még át is léphető egy kis akaraterővel. A következő szint azok az ismerősök akiknek ezt nem sikerült átlépni és elhívnak téged hogy - " csak egy sörre gyere ki este a kikötőbe" - ami már eleve magában takarja azt hogy te hajnali 3 előtt tuti h nem kerülsz haza. Mivel ugye az egyetemista egy igen lusta állatfaj, ezért nem kell korán hanem max 11 körül és utánna megy be órára ha bemegy. Ebből adódik az hogy a délután késői részén már tanulni fáradt, de hát mindennek megvan a maga hátulütöje.

Tehát a szorgalmi időszakban a rendszeres készülés igényel nem kis akarat erőt és "nemet mondási" képességet (amiből én sajnos hijján vagyok, akarat erővel nem is volna gond...). A vizsgaidőszak közeledtével azért egyre többen töltenek időt a tanulással ahogyan én is (meg persze a zh-kra is kell vmit készülni, nem csak a vizsgákra). Az egyetem egy igen mókás hely olyan szempontból hogy többnyire a szerencse vagy csak a sors humorérzéke folytán nem mindig arról kérdeznek hogy mit tudsz, hanem hogy mit nem. Nah ez szokott komoly problémákat okozni a társaság nagy részének. Kis szerencsével azt mondhatod amit tudsz. Saját börömön tapasztaltam első vizsgám alkalmával hogy milyen jo is az amikor azokat a témakörök- amiket kis ujjból felirnál - kiosztásra kerülnek előtted. Aztán össze kell vmit hoznod abból amit nem tudsz. Hát igen itt már a szerencse és a tanár jóindulata nagy szerepet játszik.

Eddig 2 vizsgán vagyok túl, szerencsére mind2őn sikeresen. Még további két alkalommal kell szembenéznem a pokol legmélyebb bugyraival, főleg a mostani - szerdai - alkalommal amikor is a kalkulus 1 tárgyból kellene számot adnom - kis túlzással élve - mindenből ami az előadáson és a gyakorlaton hallottam. De gyűrjűk addig is a füzetet serényen, most is azt kéne ahelyett h itten blogozok :D de mindent az olvasokért ;)

Hát az egyetemmel és azzal kapcsolatos postok közül ez az első de majd lesz még, ha nem népszerű akkor kevés ha meg igen akkor sem olyan nagyon sok :D.

5 megjegyzés:

  1. Jóh hát a kikötő az egy dolog, de ha azt nézed, tényleg nem szoktunk csak egy sört inni, vagy kettőt, meg talán mást is... XD

    VálaszTörlés
  2. Jóféle jóféle.
    Legyen ilyen poszt sok, kíváncsi vagyok mi van veletek, míg oda nem érek :))
    Sok sikert a vizsgákhoz ;)

    Ja, és 'Music Is'... -> :D

    VálaszTörlés
  3. Rendbe, fogok irni ettől majd ilyen kicsit napló jelleget kap a dolog az meg hogy leirjam "mi volt ma" semmi gondom ;) készülök a többivel ;)

    VálaszTörlés
  4. JÓÓÓÓÓ felfogtam bocsiiii XD még sok a meló el vagyok havazva !

    VálaszTörlés