2009. január 15., csütörtök

A 'INDK111-K5-Kalkulus 1' tárgyhoz tartozó....

... Kollokvium eredményére Elégséges (2) lett beírva 2009.01.15. napon! wááá , el sem hiszem de igen sikerült :D Tök jó. Ez a tárgy volt az amelyik az első félévben a legfontosabb és a legnehezebb is volt, de mostmár megvan. A vizsgára magára reggel már teljesen nyugodtan érkeztem meg. Mivel úgy véltem h semmi esély sincs rá h elsőre sikerüljön, gondoltam minek legyek ideges. Az volt a furcsa kicsit, h sok idősebb, levelezős hallgató is részt vett a vizsgán , elsőre azt hittük ők is "rendes normális" egyetemi hallgatok. Egyik csoporttársam meg is jegyezte, hogy ő ennyi idősen nem akar még a kalkulussal bajlódni (volt benne némi irónia). Aztén kiosztásra kerültek a feladatok, és nekiláttunk. 3db számolos feladat volt és egy elméleti, amelyben - az utolsó előadáson kiadott - tételsorból kaptunk egyet. Szerencsére végre olyat amit tudtam. A feladatok is meg csinálgattamm, kisseb nagyobb hibákkal. Volt olyan lehethőség a 90 perces vizsga alatt h aki elöbb készen volt, az megmutathatta a vizsgáztatónak, és amennyiben elegendőnek tekintette be is vezette az indexbe a jegyet. Sokan éltek is ezzel. Mire én is elszántam magam, már páran álltak elöttem a sorban, és amikor már csak 3 emberre jártam az értékelő asztaltól letelt a 90 perc. Hmmm hát mit nem mondjak nagyon örültem neki. Így én és még vagy 50 vizsgázó lementük a másik teremhez ahol a vizgsa szóbeli része következett. Itt kb egy óra várakozás után be is jutottam. Izgultam h vajon mostmár mégis megkapom e a 2esem mert ugy éreztem, hogy ha máshoz nem is ahoz elegendőt irtam. Az elöttem lévő kollega viszont a szivbajt hozta rám. A srác teljesen 0 tudással (mondhatni) 3jára volt vizsgázni, és ezzel a vizsgáztató tanár úrat igen felbosszantotta h hogyan képzeli azt h a semmire szeretne 2est kapni. Mit ne mondjak kicsit meghült bennem a vér, hogy én most akkor igy üljek le oda, hogy a tanár úrat épp most huzták fel, hát mondom ha ezért nem lesz 2es megölöm a kölyköt :D . Odaadtam a dolgozatom, átnézte, hozzáfüzött pár megjegyzést és végül azt mondta: - "Kettes lesz." Ekkor egy pillatig el sem hittem, aztán megköszöntem és megkönnyebülten távoztam. Így már csak egyetlen vizsga választ el attól h teljesítsem az erre félévre eltervezett tárgyakat. Szóval egész jó ez. Ennek kifejezettem örülök, és mostmár nyugodtan várom az utolsó vizsgámat. :)

4 megjegyzés:

  1. ( ) ekkora sima, öreg, gratula ;) Elő a kólával :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :D Kólával hol élsz te ? :D Ezután minimum egy rekesz jéger ...izé rostos öszilé megy el :D tudod a koffein ártalmas :D

    VálaszTörlés
  3. Zolikám, drukkoltunk, mint a kurvaélet, és hát most gratulálunk, mint a betyárszentség. Mégis csak a mi kutyánk kölyke vagy valahun. Könnyünk kicsordul, büszkék vagyunk!

    VálaszTörlés
  4. ÓÓóhhh igazán köszöm eme megtisztelő szavakat :D kellet is a drukkolás de szerencsét is hozott ;)

    VálaszTörlés