2009. január 22., csütörtök

Vééégre egy jó hír !

Hát nah végre vmi olyan jóó hírt közölt velem a drága imádott neptun amit már annyira akartam látni hogy hu de nagyon :D. Ma végre beirták az utolsó tárgyból a kis pipát a teljesitve dobozba. Így tudtam meg h sikerült a keddi vizsgám, mert a tanár úr oldalán még nem is volt fenn de már a neptunba ezek szerint szorgalmasan felvezette (áldom a nevét :D ). Így minden vizsgámon elsőre sikerült túllennem, nem buktam meg és most elégedettség és boldogság tölt hogy ezt is letudtam és teljesitettem. Év elején sokan mondták nekem amikor kérdezték tőlem h mit is meg milyen szakon tanulok, és amikor mondtam h én PTI-s vagyok, és soroltam a tárgyaim, mindenki hát ebből, is ebből is bukni fogsz. Most elégedettségel tölt el h megvannak a tárgyaim és a szakom arányaihoz képest jol teljesitettem. Első félévem az egyetemen és nem buktam meg 1 vizsgán sem :D ez még külön tetszik :). Nah ezt ezek után huu de nagyon meg kell majd ünnepelni, amire ezek után temérdek alkalom lesz majd szerencsére :)

3 megjegyzés:

  1. Iszunk vaze, főleg ha sikerül a progom, ha meg nem sikerül még többet iszunk mert annak kevésbé fogok örülni...

    VálaszTörlés
  2. Gratulálunk, Zolikám!

    Ihatsz egy sört.

    VálaszTörlés
  3. Gratulésön főnök, este iszunk rád is akkor :D

    VálaszTörlés