2009. január 10., szombat

Debrecen fényei

Igaz már elmúlt a karácsony és lekerültek a díszek meg az égők a debreceni Kossuth térről de ennek ellenére szerintem emlitést érdemel, hogy milyen szépen is nézett ki. Első alkalom volt hogy karácsonyi diszbe felöltözve láttam Debrecen városát és - bár nem vagyok nagy karácsonyos - mégis volt egy szivmelengető hangulata (mint a filmekben vagy hasonló :) ) Több alkalommal is összeszedtünk egy kis bandát és elmentünk "vandálkodni" a főtérre. Egy nagy kupac barom egyetemista, forralt bor, jó hangulat. Nem is kell jobb egy kellemes estéhez (nah jó mondjuk egy olyan +15 foknak azért örültem volna)

Legelső látogatásunk alkalmával csak Zsolti, Bekkám, és Pocok (Tibi) és jómagam vettünk részt a tényfeltáró körúton. Képek és bor itt is volt. A következő héten már jóval népesebb társaság verbuválodott össze. Az alap négyes megmaradt, de még magunk köré gyüjtöttük Szandrát, Laurát, Rékát, Bé-t és a kis Verát is. Boroztunk megintcsak és fotozkodtunk is.
A hangulat végett lássatok pár képet az estéről. (ezek csak a főtériek, ami a kikötőben volt majd egy következő alkalommal ;) )

A nagytemplom

Szökőkút

A tér fénypontja
A vandál bagázs

Ilyen volt a tér, reméljül jövőre még szebb lesz, és akkor is lesz mit néznünk és megint csak lesz miben gyönyörködnünk. :)

6 megjegyzés:

  1. Remélem tisztában vagy azzal a ténnyel, hogy ha a kikötőből töltesz fel képeket neked annyi...

    VálaszTörlés
  2. Igen érdekes esténk volt. A végétől eltekintve viszont nagyon jó volt. És szeretnék csatlakozni Zsolti hozzászólásához... XD Elég ha mi nevetünk azokon a képeken... :D Mondjuk a szerda este után picit tartok tőled... :P

    VálaszTörlés
  3. Mi nem volt jó a végében ? amugy nem állt szándékomban képeket kiteregetni :D csak majd még igy általánoságban a kikötős estékről.
    És am meg miért kell már tőlem megint tartani ? :D

    VálaszTörlés
  4. Nah jó nem tartok tőled, de csak azért, mert békét kötöttünk a kikötőben, miután valaki csúnyán megfürdetett a hóban... :P Nem is tudom ki volt az...

    VálaszTörlés
  5. Én sem :D vagyis de ...tényleg Zsoltinak mondani kéne h lehet már ilyen XD am meg .. meg teccet kicsit érdemelni :) :P

    VálaszTörlés
  6. Zoli nem rémlik valami a szökőkútról? Nagy hóról? És én vagyok XD? :D :P

    VálaszTörlés