2009. január 28., szerda

...only makes me stronger...

Hát a tegnapi este igen szépen sikerült több szempontból is. Nekem már debrecenben csak a nagybecsű tanárok levadászása volt a feladat, hogy a fennmaradt jegyeket nekem gyönyörüen bekarcolják az indexembe. Ez meg is történt szépen a keddi délelött folyamán. Eztán következett az, amire sem én, sem - az akkori utamon elkisérő - Zsolti barátom nem számított. Úton hozzájuk kapjuk a telefont hogy baj van. Mint kiderül egy közös barátunkal történt egy elég váratlan, megmagyarázhatatlan és hát érhetetlen dolog. Mielött bárki vmi rosszra gondolna semmilyen egészségügyi probléma nem lépett fel nálla. Ez más természetű probléma, amit most nem részletezek. Ennek következtében eléggé lent volt a hangulat. A következő lépés arra ha ilyen történik az emberrel jóó egyetemistához méltóan az h kimegy a Kikötőbe és a probléma mértékétől függöen mértéktelenül el kezd "üditöt" fogyasztani :D. Nah hát még azt is mondhatnánk h jó hát kell ilyen is egy sebbre h kicsit könnyeb legyen. De kérdem én mindezt 17:00 kor kell elkezdeni XD ?! Hát igen akkor kell elkezdeni :D. Egy kis tequilával el is kezdtük az estét ami akkor még erősen csak délután volt, majd további nyalánkságokkal folytattuk (természetesen mindenki a saját kedvencét fogyasztotta, vagy éppen amit a haver kihozott neki :D ). De leaglább a hangulatunkat feldobta kicsit. Ezután én egy kis magánakcióba kezdvén haza ugrottam az albérletembe elfogyasztani valamilyen szilárd táplálékot, és közben probáltam tájékozódni h a többiek hogyan és mikor is veszik útjukat a Kikötő felé. Rékát és Csabát az Ibolyában szedtem össze és immár 3an folytattuk utunkat az ekkor már a barátaink által benépesült "Kikcsibe" :D. Hát hogyis mondjam mindenki ismét bebiznyította h vérbeli és hamisítatlan egyetemista. De sajnos nem állt meg a gondok sora az elözőekben emlitetteknél. Más barátok ugyancsak igen szutyok helyzetbe kerültek és ők sem voltak igazán a helyzet magaslatán , de sajnos leginkább a kedvükén nem. Összeségében erre azt kell h mondjam h szüksége volt az egyik illetőnek erre a kis "üditős délutánra" mert kicsit legalább elfelejtette azt ami délután történt. Viszont a másik szituáció estére derült ki és az is hasonló jellegű volt mint az, ami már lejátszódott az előbb emlitett sorstársal a délután folyamán. Szóval látni h szegény ott ül és magában probál az ilyenkor általában sokat előkerülő "Miért?!" kérdésre választ találni. Ami persze a probláma gyökerét ismerve abszólút lehetetlen és felesleges önmarcangolás. Mind2jüknek a tudtára adtam h ha bármiben segithetek nekik csak szóljanak, remélem majd élnek is ezzel.
Ezeket a kis fekete foltokat leszámitva az estében azt kell h mondjam egész jó volt. Igaz mocsokosul el is fáradtam. Ami sztem érthető mert h 17 és 02 óra között elég sok idő eltelt:D. De vissza kell ezekbe szokni hiszen jövőhéten elvileg már az a néhány kommunikáció szakos ismerős is végez és akkor mindenki végre szabad lesz és elkezdődhet a határtalan ünneplés a "Halál a májra" jelzővel fémjelezve. Mindenki aki eddig várakozva leste az egyetemi életet bemutató postokat, most megnyugtatom lesz bőven majd miből írnom és majd igyekezni is fogok érdekes és tartalmas bejegyzéseket összedobni ezekből is. Addig az erő legyen veletek.

2 megjegyzés:

  1. Annyira nem is :D csak le kell vezetni a vizsgaidősuvk által felgyülemlett feszültséget.

    VálaszTörlés