2009. június 20., szombat

A "rossz" vége, a "jó" kezdete

Nah hát akkor most egy kicsit összetetteb és hosszabb dologba kezdünk bele. Az szokásos heti összefoglalót most egy kicsit másfajta dolgokkal fogjuk kibővíteni. A végére sztem majd érteni is fogjátok miért, ahogy a címet is. A rossz dolog aminek már lassan valahára vége felé közeledünk az a vizsgaidősuck és persze maga az év vége az egyetemen is. Ez értelemszerűen mekkora pozitívum h végre vége van tanulásnak és most jön a nyár és 2 hónap tanulás nélkül és végre kapunk egy kis szabadságot. Ez első milyen szépen is hangzik és mint a tündérmesében lehet is örülni neki, de azért nem ilyen egyszerű ez. Vége az egyetemnek olyan értelemben h nyári szünet és mindenki szétszéled. A banda keménymagjának fontos alapemberei pedig mennek ki Londonba ami persze nagyon jó és hasznos is több szempontból, de nagyon fognak hiányozni , nehéz elhinni de még sztem Viktor is hiányozni fog :D :D :D . Mi így ha nagyon szükre vesszük a kört akkor 8an már olyan szinten sokat vagyunk együtt h ahogy Eszterem is mondta vmeik nap már szinte élettársi viszonyban vagyunk egymással. Mindig együtt lógunk, mindenki ismeri már a másik természetét, szokásait stb. Egyszerűn össze vagyunk nőve és ha csak egy kicsit is nem vagyunk együtt, akkor már jönnek az elvonásti tünetek és keressük a bandát és mindenkit becsődítünk egy helyre, ez ugye többnyire a kolitér vagy a 402/A. Gondolom ugye ezek után a cím már egyértelműen érthető (ha nem akkor komoly gondok vannak) szóval nem tudom h milyen lesz így a nyár, h alig fogom látni azon emberkéket, akikkel az elmúlt egy évem kb leéltem. Mondjuk ha össszejönne az a meló debrecenben akkor hétvégente és hétközben egy nap erelyéig bent lennék debben , de kit tudja, h a többiek hogyan mint merre kószálnának. Szóval ez így nem lesz az igazi sztem, mert Én nekem nagyon fontosak és kell h velük legyek mert amúgyis már teljesen megszoktuk egymást és már csak a 7 végén itthon is furcsa az a 2 nap amikor nem találkozom velük. Ugye szerdára tervezzük a nagy-nagy bucsú partyt amikor egy hatalmas buli keretében elbúcsúztatjuk a srácokat és egymást is mivel vége lesz mindennek :( :( . Így igazából, egészen GT-s csapatépítő táborig nem is nagyon fogunk együtt bulizni a srácokkal de akkor majd mindent be fogunk pótolni. A héten is minden hasonló képpen zajlott, vasárnap este beérkezve még probáltam a héten lévő 2 vizsgára készülni ami több helyen is belerondított mindenbe.
A hétfői valség szerencsére 3as lett ami miatt amjd kiugrottam a börömből, ezután még a Bázisos buli mixe is megjelent, majd a nap egyik fénypontjaként le tudtam végre fényképezni a Henk-es Porschét , bár nem tudtam meg h punci szaga van-e. Aztán egy kis meeting a többiekkel a békás tó partján , ahol mindenki igazából tanulni probált volna, de sztem annyira nagyon senkinek sem ment a dolog. Aztán a társaság kicsit szétszakadt mindenki ment a dolgára, Én Zsoltival az albiba ezt azt megnézni a neten, majd Ő is hazafelé vette az irányt. Aztán erőltettem a délután folyamán egy kis tanulást, majd a változatosság kedvéért irány a koli. Itt több lehetőség is felvetődött a folytatást illetöen. Mi, pontosabban csak Viktor Tibi Eszter és én arra döntöttünk kimegyünk a Saxofonba egy kicsit koktélozni. Tibi meg Viktor voltak már itt, Én még nem Eszter sem ha jól emlékszem, szóval mi csak pupilláztunk h milyen puccos ez a hely. Elsőre nem sikerült a legjobban elhelyezkednünk de kis idővel sikerült a Bázishoz hasonló kis bőkanapékban elterpeszkedni, itt annyi volt a csak a különbség h ezek fehér színben pompáztak. Lágyan szólt egy kis house zene, és a beszélgetés közben a falon lévő tv-n néztünk vmi divatbemuatot ami tele volt anorexiás és drogos ribikkel és "stílusos" (vagyis csőbuzi) csávókkal. A hangulat egész kellemes volt miután a dekorativ hölgy kihozta nekünk az 1500 ft-os Long Island-et. Elég komoly kis koktél mit ne mondjak. Most ittam elöszőr de azért kellemesen hatott a hangulatomra. Tibi és Viktor hangulatáról nem is beszélve. Egy forgó táblán elkapták Gisell-t és ott ölelgették annak ellenére h az forgott :D. Ezután feltápoltunk egy kis kaját mégpedig egy kalács képében. Ezután a főtéri villamosmegálló felé vettük az irányt, ahol miért is ne Viktornak kellet egy kis műsort csinálnia :D. Szépen a Tőle megszokott stílusban bekóstolt egy kis gimis csajbandát. Ezután a célkeresztbe a Kikötő került, ahol egy kis meglepetésre ráakadtunk a többiekre. Itt ment még egy kis kedélyes társalgás majd mindenki hazafelé vette az irányt.
A keddi nap megint csak arról szólt nagyrészben h küszködtem a tanulással. Majd aztán ahogy elérkezett a délután, elindultam a koli felé h összeszedjem Zsoltit és elmenjünk a beiratni nekem az oprendszer 3ast. Elötte egy kis gyrost betermeltünk. Miután ugye megvolt a jegy elindultunk a kis csapatunkal a békástóhoz . Itt egy nagyon takaros csajszika énekelt nekünk (Hanna néven futott a kedvesem) majd egy megint csak nagyon jó hangú csaj (aki már nem volt oylan dekoratív mint elődje) hozott nekünk egy kis hangultot. Ezután néhányan közülünk leültek vizipipázni egy kicsit , a csajok hennáztak egyet, mi pedig Viktorral a tó part felé vettük az utunkat. Miután mindenki végzett a maga kis tevékenységével, csatlakoztak hozzánk. Mosolyogva figyeltük ahogy egy srác a 6 éves golden retriverét akarta megtanítai uszni, de igazából a kutya (asszem Zsemle névre hallgatott ) jó párszor elég komolyan megszivatta a gazdáját. Ezután irány haza és szenvedés a tanulással. Este még elküdltem a jelentkezést a munkára aminek majd később még lesz jelentősége.
Szerdán a nehézkes ébredés után megint csak tanulni probáltam, amikor kb olyan dél tájékán kaptam egy telefont h a munkára való jelentkezés miatt hívnak, mondom igen, mondja mi az , és ekkor közölte velem h fél 3 körül várnak az irodában meghallgatásra. Huu ennek eléggé megörültem, legalább már vmi jóval kecsegetett a dolog. Ezután volt egy kis családias ebéd a plázában Zsoltival és Katinkával. Ők kínait ették míg én egy gyros tál mellet raktam le a voksomat. Igazából am mind1 volt mert mindenki evett mindenkiéből :) Ezután ugye haza, egy gyors átölötzés és irány a meghallgatás. Ez szépen le is zajlott kis várakozás után. Mint a végén kiderült hatalmas meglepetésemre a hölgy aki a bolt üzletvezetője volt, a Fórumban lévő iStyle boltba keres eladókat, és mivel elég jól teljesitettem beinvitált másnapra egy kis bővebb ismertetőért. Miután a meghallgatással végeztem és felocsudtam abból a sokkból ami e miatt ért nagyon boldog voltam h egy ilyen lehetőség került nekem kilátásba. A nap következő programja az adszerk vizsga volt ami miért is ne - nehogy egy szép napom legyen - egy kellemetlen szürke foltot rakott az addig elég szines és vidám szerdámba. De nem baj a többiekkel megint csináltunk közös programot h legalább a rossz kedvem elmuljon. A terv a következő képpen zajlot, egy kis bundás kenyér a koliban majd még egy kis beszélgetés és aztán nekem go haza , a többiek pedig a tornádot vették célba. Én még otthon tanultam este egy kicsit és elég nagy idegeskedés közepette merültem álomba.
A csütörtök reggel a rettegve várt dimat 2 szóbelivel indult, ami miért is ne a szerencsémnek köszönhetöen "fenomálisra" sikerült hála a kódelméletnek, így majd október tájékán elmegyek ujra h akkor is ujra tudjam majd élvezni ezt. Ezután Rékával elindultam az albérletbe. Út közben kaptam tőle egy nagyon szép érmét, a régi fém 200ast amit azért vontak benne anno mert többet ért mint 200 ft és most végre megint van egy , el fogom tenni egy jó helyre és örízni fogom :). Ezután ugye volt egy jelenésem a Fórumban. Itt sajnos kurva hosszan ment az "oktatás" Réka meg is unta a várakozást amit abszolút nem csodálok egyébként. Miután végeztem és kajáltam megint csak Eszterhez vettem az utam h filmezzünk egy kicsit amíg Viktor és Tibi befut. Ebből az lett h mind a 2 en frankon elaludtunk és az előbb említett kollegák egy jó másfél órát vártak ránk. Aztán kimentünk megint a békástó-fesztre , vizipipázni kicsit meg csak úgy élvezni a kellemes időd és a hangulatot. Innen olyan negyed 11 körül léptünk le, vacsorázási célzattal. Én a koliban hangulatosan megvacsiztam Eszteremmel, majd Tibit is összeszedve elmentünk Viktorhoz, hogy a vacsi elött lebeszélt Valami Amerika 2öt megnézzük. Ez meg is történt, egy olyan gyenge közepes film sztem, néhol azért elég jó poénokkal. Egyszer nézős de élvezhető, kicsit lassan indul el a sztory de utánna egészen élvezhető. A film végeztével még hazakísértem Eszterem a koliba majd én is nyugovóra tértem az albimban.
A péntek egy gyors valség jegybeiratással kezdődött majd felmentem a koliba Eszteremhez h felébresszem :). Miután elkészült elmentünk neki is jegyet beiratni majd enni. Ezután megint csak a Fórumban volt jelenésem a melo miatt , most a technikai részét kellet átnézni a dolgoknak és mondták h majd a hétfőn értesítenek. Aztán a csajokkal még egy kis gyors vásárlás majd rohanás a vonatjoz h még otthon nyitva érjem az egyik boltot h Hugival tudjunk vásárolni. Ez mind szépen le is zajlott szerencsére. Ezután még látva h Béla és Balázs kint van a pályán gyorsna hazaugorttam cuccért és ezzel zártam a napot, egy kis kosarazással, ezután itthon már csak a fürdés a döglés és a blogírás maradt nekem. Teljesen elfogadható feladatkör :)


2 megjegyzés:

  1. Sorry a zajos képekért... nem lettek a legjobbak de valahogy nem volt idegrendszerem az ezer beállítás között turkálni...

    Pocc

    VálaszTörlés
  2. Tibi, nem tétel a lényeg h azért ami mutatja merre voltunk :) a célnak megfelel ;)

    VálaszTörlés