2009. június 13., szombat

Kedd nélküli hét

Nah hát akkor mostmár tényleg nem árt h ha irok is vmit mert már elég régen nem nagyon hallattam magamról. A heti történéseket áll most szándékomban felvezetni egyedül majd a kedd fog külön posztban szerepelni. Majd mindenkinek világosság válik minden h miért is érdemel az az este külön postot. Szóval hétfő. Kezdődött ott h a csajokkal elidnultunk (Nóri, Nóri, Eszter) a Plázába mert Nóri egy kis rokona éppen szülinapot ünnepelt és ezért kellet vmi kis ajándékot vadászni a kis bajkeverőnek. Bementünk a plázás játékboltba és olyan érdekeségekkel lettünk gazdagabbak h az hihetetlen. Találtunk olyan játékokat h komolyan nem is gondoltam h ilyen egyáltalán létezik.


Aztán találtunk egy rejtett kincset is a pláza mögött egy kis pékség formájában. Itt mivel mindenki éhes volt feltankoltunk kajával és indultunk is vissza h a csajok vmi kis dekorativ ruhát találjanak maguknak a holnap esti bulira. Ebből az lett, h én bementem Eszterrel a jeans clubba, Ő pedig elkezdett nekem kiválogatni ruhákat h probáljam fel őket (amugy is akarta én is vásárolni szóval nem is volt olyan nagy probléma :D :P ) Aztán amikor a probafülkébe vettem utam a kiválogatott ruhadarabokkal , befutott Zsolti is, aki szintén erre a sorsra került. Szóval mind2en kaptunk egy csomo ruhát, h probáljuk fel, mjad mutassuk meg magunkat h hogyan áll. A csajok olvadoztak a jobb darabok láttán :D (hmm jót tett a dolog férfiúi önbizalmunknak :) ) Nah majd miután itt végeztünk irány a Fórum ahol csak folytattuk a kis vásárlási körutonkat. Utána hazafelé vettem utamat, merthogy le kell pakolni a vásárolt termékeket, és ezzel egybekötve ki kellet elégítenem Adri kiváncsiságát is és meg kellet neki mutatnom egyesével a vásárolt ruhadarabokat :) . Ezután a szokáshoz hiven irány a kolitér , vagy a 402/A. Itt még elbeszélgettünk Esztivel és Nórival. Zsolti és a mi másik Nórink egy kis látogatást ütemezett a kikötőbe, addig mi a tanulószoba és a tanulni való örömeit élveztük, mindenki a saját anyagával szenvedett. Aztán ugye elérkezett az idő h elhagyjam a kolit és el is indultam hazafelé. Útközben még csodáltam a szép teliholdas estét és izgatottan gondoltam az akkor már esti Bázisos bulira.
Itt most a keddi nap jönne időrendben de mint irtam ezt majd a köv postban részletesebben. :)
Tehét akkor szerda, ez a nap kb 11 körül kezdődhetett. Akkor is csak azért mert kb ekkora gondolta azt a telom h fel kellen h keltesen amit jelzem az OTP intézkedései révén megtette egy kora reggeli sms-el melyben az állt h megkaptam az utsó szocösztöndijamat ebben a tanévben. Aztán ugye a szokásos mail és egyéb dolgok lecsekkolása. Miután ezek megvoltak és éppen ott tartottam h most akkor elmegyek ebédelni, megérkezett a vendégem is, így a kajálás tolodott. A vendéglátás szerintem majdnem kifogástalan volt, csak sok volt a felesleges telefonálás. Aztán miután ujra egyedül maradtam, megint rámjött az h mégis csak vmi szilárd táplálékot kellene magamhoz venni. Egy gyors telefon és máris akadt társaságom, Nóri és Dóri nagykedvel csatlakoztak hozzám miután felvetettem h kapnak tőlem egy ajándék séket :). A kajálás helyszíne a plázás meki lett, ahol 2 big mac menüt pusztitottam el elég kevés idő alatt. Aztán ugye az esti program az volt h Szűcs Eszti Pistijének ünnepeljük meg a sikeres államvizsgát és diplomamunkavédést. Ehez a kis csapat jól felkészülve a KolKávban gyűlt össze, egy kis torta és pár üveg pezsgő társaságában. Aztán amint ez véget ért a társaság jelentősebb része a Tornádó/Kikötő párosítást vette számításba, míg mi néhányan fiúk a hazaút mellett döntöttünk. Igaz a kellemes esős időjárás okán faszán sikerült is megáznom. Nem baj annyira nem vészes. Másnap ugye abban a hitben kelltem fel h nekem viszga ... de a neptun tanulsága szerint nem, a hét elején pedig még 11.-e volt, de hát nah, legalább aludhattam még egy kicsit. Ezután meg az következett h leadjam végre a gólyatáboros csoportvezető jelentkezési lapot. Mert ugye az mekkora jó lesz majd amikor aug végén a gólyatáborban a kis gólyákat fogjuk "dédelgetni" :D. Aztán haza az albiba. Itt megint kaptam a telefont h menjünk már el enni. Nórival már szinte mindig együtt kajolunk, most éppen egy gyrosozást iktattunk be. Ezután egy kis fagyizás levezetésnek majd séta vissza a kolihoz. Nóri felment a koliba és lepakolt majd átnéztünk Dóriékhoz, h mi a pálya. Itt elbeszélgettünk egy kicsit majd abban maradtunk h elmegyek fagyiért meg bubis vizért és jövök vissza, ez annyival egészült ki h Rékát még kikisértem a buszvégre majd igy indultam vissza a koliba az elöbb emlitett összetevőkkel. Kicsit várnom kellet rájuk mert mindenki idő küzben egy rögtönzött matek konzultáción vett részt. Eszterem jött ki legelöszőr, Vele iktattunk be egy kis pénzfelvételt, majd a gyors körtelefon után egy pizzarendelést is leadtunk. Mire a többeik befutottak a fagyi már elég olvadt volt de Eszter gyorsan felvitte a koliba h nem olvadjon tovább. Aztán szépen ötöcskén vártuk a pizzánkat ami kisvártatva meg is érkezett. Így hát 5en neki is estünk a 2 db 45 cm pizzának. Közben az esti programot is megbeszéltük, mégpedig Jay és NémaBob vissszavág. Viktorral gyorsan elmentünk hozzájuk a DVD-ért. Visszafelé miért is ne, szarrá kellet h ázzunk, és én mivel még papucsba is voltam... külön élmény volt. Aztán ugye h azért mégsem kapjak tüdőgyuszit levettem a polomat és ugy mentünk fel Viktorral Eszterék. A csajok kicsit meglepődve nyugtázták h félmesztelen szambázok be hozzájuk és zavarban is lettek kicsit :P :) aztán rámparancsoltaj h öltözzek fel :D mert nem lesz jó vége :D . Eszterem adott nekem egy száraz polót és abban folytattam esti pályafutásom. Megnéztük a filmet majd hazafelé indultunk Viktorral, h nyugovóra térjünk a holnapi korai vizsgáink miatt. Hát a vizsgáról nem nagyon mondanék semmit sem, mert nemvolt vmi diadalmenet. Ezután jött még a következő idegtépő rész, a szoc tám lerendezése. Hát ez olyan szinten felmérgelt h azt azok akik látták igen csak nem láthattak még ilyen idegesnek, azon felül h még anyu is közölt velem egy olyan hírt ami az egész nyaramra remek hatással lesz szóval remek. Egy kis délutáni semmit tevés és közös kajolás után csak elindultam hazafelé megint csak Nórival. Itthon semmi sem nagyon változott. De mivel megvettem a wifi-s routert mostmár az egész házban tudok akárhol netezni :D Teljes mértékben elért a kényelem :D a tetőfoka ezeknek már az lenne ha a hangtechnika is hasonló lenne :D de azért nem akarunk anynira sokat. Estére egy kis retro party volt beiktatva, de nem a party végett csakis amiatt mentem h végre lássam Adrit és Andikát és beszélgessünk kicsit. Hellyel-közzel meg is történt a dolog , bár amikor Adri mondta h még visszajönnek és Én mondtam h nem nemfogtok tudtam h legközelebb nem mostanában látom majd személyesen. Pontosabban majd csak vasárnap délután amikor végre leugrik már a beigért képpel. Remélem így is lesz :) már furdal a kiváncsiság h mit is irt nekem Kedveske a kép hátuljára :). Az ezutáni buli a strandon annyira nem volt most megérintő megint csak mert nem is voltam top formában , meg elégé fáradt is voltam, a végére még a fejem is befájdult, szal kis megkönnyebülés töltött el amikor elindultam haza és már karnyujtásnyira került csak a lefekvés.

4 megjegyzés:

  1. Hát a kedd az tényleg külön sztori... :D

    VálaszTörlés
  2. Áj tink szóóó :D Lászi :D ...amugy igen azt még majd este megirom ... de emlékszem twitteren is irtad h kivagy mint a mosott sz*r :D

    VálaszTörlés
  3. 13 whiskey meg 2 pohár pezsgő után te is kilennél bobi :D

    VálaszTörlés
  4. Az egész baráti felhasználói mennyiség apja :D :D :D látom azért a halál a májra néha tényleg szószerint megy nállatok :D

    VálaszTörlés