2009. június 6., szombat

Itt is a Twitter

Igazából annyira engem nem nagyon érintett meg a twitter dolog, eddig. A nagydöntő alkalmával megosztották a néppel h Kareem Abdul-Jabar az ESPN felkérése folytán twitteren ir mjad a meccsekről élőben. Ezért is és már csak kiváncsiságból is regisztráltam, továbbá azért h tudjam követni egy két híresség twitterjét. Ami a regelés után hirtelen rengeted lett, megtaláltam egy csomó sztárt, sportolót akikről nem is gondoltam volna h fent vannak. Jómagam nem tudom h mennyire fogok irkálni erre , lehet h csak a követés miatt lesz , de elképzelhető h ha elkap a dolog akkor jobban belefogok merülni. Igazából nekem jobban bejön a blogolás ,mert a twitter 140 karakterben limitálja amit irhatok, nah már most nekem az sms irásnál sem szokott elég lenni a 160 karakter. Jóátlagban amit irok az min 2-3 smsben megy el, szóval nem feltétlen lesz ez elég itt sem. Igazából jobban megy nekem ez a szépen kifejtem amit szeretnék hosszan és nyugodtan. Legalább nem mondhatja senki h nem irok eleget, igaz van aki pont erre panaszkodik. De hát nah akkor nem kell elolvasni ;) . Ezen kívűl több ismerős is fennt van és aktívan irkálgat ami megint csak érdekel és nyomon fogom követni.
Aki esetleg mégis érdekelt abban h kövessen Twitteren annak itt a lehetőség : http://twitter.com/lipzol

Update: Akit érdekel a blogon oldalra bekerült egy "Kövess nyomon Twitter-en" dobozka amiben - ha írok - láthatod a legutolsó update-eket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése