2009. június 28., vasárnap

Chuck

Hát ma volt délelött egy kis szabad időm gondoltam tartalmassá teszem egy kis sorozat nézéssel. Mivel azok a sorozatok amiket magamtól szoktam nézni már elfogytak , így mostmár azok közül válogatok amelyek számomra nem olyan ismertek de Viktor ajánlotta őket. Ezek közül ez egyik személyes kedvence a Chuck. Sokat áradozott már róla, és volt egy bizonyos kép amit még közösen találtunk HQP-n (ez a kép annyira megfogta Viktort is h egy külön blogbejegyzést is kapott) . Ezután döntöttem úgy - főleg a kép miatt - h csak megér egy probát a dolog, gyorsan le is rántottuk az első 2 évadját. Nagyjából talán egy hete lehetett az amikor ugy adódott időm h betudtam tenni az első részt és eltudtam kedzeni nézni. Viktor tanácsára nem a magyart hanem az angolt kezdtem el nézni mert úgy jobban űtnek a poénok, és tényleg (legalább is amit eddig láttam az alapján a poénok felének semmi értelme nem lenne magyarul). Az első rész után abszólut megkapott a dolog, ebben egyrész nagyon nagy jelentősége volt a gyönyörű női főszereplőnek is. Mostanra asszem 5 részen vagyok túl és azt kell h mondjam abszolút igaza volt Viktornak mert tényleg nagyon jó kis sorozat és vannak benne olyan részek ami miatt nekem is már az epikus kategória.
Eddig a sztory az annyi - hogy mások is értsék miről van szó - h adott a főhősünk, Chuck. Ő egy egyszerű infos szakember egy műszaki boltban, számitógépeket bütykül. A szociális élete erősen konvergál a 0-hoz, a barátai egyben a munkatársai. A nővérével és annak hapsiával lakik egy lakásban. Aztán egyik este kap egy e-mailt egy régi egyetemi "barátjától", Bryce Larkintól. Ebben az emailben elküld neki egy halom államtitkot ami azonnal letöltődik Chuck agyába mihelyst megnyitotta az e-meailt. Ezután különleges ügynökök lepik el a környéket h elöszőr megszerezzék a gépet h megkaparintsák az adatokat, de mivel az tönkre megy, így csak Chuck agya az egyetlen ahol a titkok fellelhetők. Így a két ügynök, a gyönyörű Sarah és a gyilkológép Casey társaságában folyik tovább és bonyolódik Chuck addig teljesen egyszerű, unalmas és hétköznapi élete. Volt egy olyan jelenet amikor Chuck és Sarah beszélgettek és akkor mesélte neki Sarah h mindenki hős akar lenni, és neked most itt a lehetőséged h az legyél. Chuck ezt csak úgy reagálja le h de hát ha senki nem tudja akkor mi az értelme a dolognak, erre Sarah azt mondja h Ő tudja... .Nah az ilyen és ehez hasonló dolgok miatt nagyon megtetszett. Ahogy a kapcsólatuk ábrázolásra kerül és ahogy folyamatosan alakul az nagyon tetszik. Persze van benne akció is meg rengeteg jó poén és humor, de engem inkább eme két szereplő köré épülő érzelmi szál késztet arra h tovább kövessem az eseményeket.
Eddig abszolút megfogott a dolog amint jobban engedi időm tovább fogom nézni mert egyre jobban érdekel. Kiváncsi vagyok hogyan lesz egy egyszerű bolti eladóból a világot titokban megmentő "szuperkém" és persze h alakul majd a dolog Sarah-val.
Mindenkinek csak ajánlani tudom az eddigiek alapján könnyed eseménydús és pihentető kikapcsolódás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése