2009. június 19., péntek

(House) Music & (sub) culture 1.0

Nah hát akkor most szépen következzen az ami be volt igérve a bázisos kedd este. Ezután majd szépen sorban a már aktuális eseményeket is leírom majd. Tehát a kedd is úgy telt nagyvonalakban mint ahogy akkoriba a napok, probáltam volna dimat 2-öt tanulni de igazából mindent csináltam megint csak azt nem. Már eleve az egész nap úgy indult h mikor lesz már este. Aza a nagy igazság h már így ennyi idő távlatából nem is emlékszem igazán mit csináltam napközben csak onnan van meg pontosan h az albérletben éppen Lacival, a főbérlővel egyeztettünk a jövőbeli dolgokról és miegymásról amikor már az orára pillantva tudatusolt bennem h hajaj gyerekek a megbeszélt időpont , a tali ideje a koliban vészesen közeleg. Szerencsére éppen Laci érkezése elött estem túl a zuhanyzáson. Miután Laci elment még egy kis készülödés és mondom akkor indulok hamarabb h még Annának is a beigért látogatást meg tudjam tartani. Kellemes dallamokkal a fülemben (hangolodva az estére természetesen egy bari mix ment, asszem a Camelotos...) Nah akkor ugye 1es koli. Kopogok az ajton és hát nagy vártatva megint csak nagyon örült nekem Annácska mert már elég régen nem látott. Ő éppen a nagy nem is tudom már milyen tárgyának a tanulásában volt amiből a rákövetkező napon vizsgázott, ezért is nem jött velünk a Bázisba. Mondtam neki h engem várnak a többiek a másik koliban és mennék de Ő csak marasztalt 1 kicsit h menjünk ki az erkélyre és tanuljnk együtt egy kicsit. Jó egye bassza legyen... régen látott ennyi kijár neki is :) :P. De errefel h én ilyen rendes vagyok mivel hálálta meg , hát azzal h szépen összefirkálta a karomat amíg kint ültünk és beszélgettünk ÉS még utánna neki állt feljebb amikor én is elkaptam őt. Nah miután kijátszottuk magunkat felhivtam Tibit h akkor esetleg 3an vagy 4en beszervezzük-e Sétáló János kollégát az estébe. A válasz az lett h igen, de Tibi most nem akart benne részt venni, így Viktor Zsolti és Én álltunk csak le Sétáló Janival beszélgetni. Elöszőr is ehhez be kellet belőle szerezni egyet a sparban amit Zsoltival aránylag normális menetidő alatt abszolváltunk is. Aztán a koliba visszaérve még a csajok akkor indultak el a másik szobába, h a mi örömünkre is, nagyon kicsipjék magukat. Mi addig az akkor már hatalmasra duzzadt szomjunkat oltottuk egy kis - akkorra már - kakukkfű teának elkeresztelt finomsággal és közben egy kis hangulatfelhozó zenét is beiktattunk. Nórival még vasárnap megbeszéltük h majd én kedden a bázisba zakóban fogok jönni ehhez tartottam is magam. De mihelyst a srácok meglátták, egyből had probáljam már fel, meg csináljunk már képet (ami mondjuk amúgy is cél volt h mindenki fullra kicsipve és akkor nyomjunk pár jófféle képet) Szóval Viktor kezdte a sort, majd még hozzá Zsolti napszemcsijét is felvette ... és azt hitte h kemény :D de hát tévedett :D az a zakó rajtam állt a legjobban :). A legjobban az tetszett amikor már a csajok is megérkeztek és már mindenki ugye felucsúdott abból az ámulatból amit egymás számára nyújtott elsőre a 2 társaság, Móni egy olyan bokkal kedveskedett nekem h "Olyan vagy így mint Justin Timbarlake , de komolyan ! ". :) Nah itt egy kicsit éreztem azt h egy nagy levegőt kell vennem és ki kell huznom magam, mert ezt elég jól esett hallanom. Hozzáteszem még most h a csajok vmi bámulatosan néztek ki ... Nóri abban a sárga rucijában ... Móni megint csak az ő kis csini miniruhájában ... és hát az én imádott Kókuszkáám ... ahh nagyon kitettek magukért :). Nah aztán következtek a jobbnál jobb fotók , majd egy csoportkép is , amin sajnos Eszterem nincs rajta :( mert ugye Ő fényképezett , de neki is rajta kellet volna lenni hisz Ő is a "mag" egyik alapembere. Nah de miután ezek lezajlottak ugy döntöttünk h még az utolsó vilit becélozzuk és azzal megyünk a főtérre majd úgy a Bázisba, mivel már mindenki fogyasztott alkoholt (még ha csak minimálisat is) szóval a kocsi ki volt lőve. A villamos sofőr teljesen rendes tag volt , kiíáltuk kis "teával" de azt mondta szolgálatban nem teázik :D hát nem erőszak a disznótór, több marad nekünk ;). Útközben Tibi és Viktor eléggé összespanoltak vele ahogy mi is , majd feldobta a kollega, h mi lenne ha bekanyarodna a Bázis elé mert az mekkora lenne ha villamossal állítanánk be, mert azzal valszeg úgysem jön senki, meg ugye elég sok csajt haza is tudunk rajta vinni (persze mire lett volna nekük szükségünk 3 olyan szépség oldalán mint Nóri Dóri és Móni). A villamosról leszállva a kollega is dijjazta a csajok dekorativ öltözködését azzal h csak nekik (nekünk) csengetett egyet a vilivel :). Nah megérkeztünk a Bázisba. A bejáratnál a szokásos kolisszális méretű úriemberek (azért szokászos mert ált ilyen helyeken kb ilyen méretben vannak jelen) akik 1 db ezer forintos bankó ellenében egy olyan karszalaggal láttak el ami még nagyon sokáig marad majd annak bizonyítéka és emléke h mekkora nagy buli volt számomra az első Bázis és Bárány Attilás bulim. Ezek után irány befelé, az eszméletlen hangulatos teraszról vezetett befelé az utunk magába a klubbhelyiségbe. Itt elöszőr 2 dolog fogott meg, nah jó nem 2 hanem azért egy kicsit több. Kezdjük ott h ami azért egy férfi embernél fontos, elég dekorativ pultus lányok díszitették a környezet, akkor a bőrkanapék , a világitás , a hangulat így egy az egyben mind már nagyon kecsegtető volt, pedig ekkor még alig szálingoztak az emberek. Nah hát akkor kisvártatva jöhetett a duci Heinekken aminek itt az értéke az arany árfolyamával lehet vhol egy sulycsoportban , de ez jelen estén nem igazán érdekelt. Szal eleinte csak üldögélés és fényképezkedés a bőrkanapékon hogy azzal is teljen az idő, majd egy kis twitter is h azért aki kimaradt ebből az tudja online h mi a szitu :). A bőrkanapén hátradőlve és magamhoz ölelve a csajokat vhogy egy olyan érzés fogott el amit még eddig nem nagyon éreztem. Igazából az egész szitu így olyan volt ami nekem eszméletlen sokat jelentett és egy olyan emlék lesz és egy olyan érzés amire egy jó darabig biztosan emlékezni fogok. Miután sikerült magamhoz térnem és a többiek is már úgy dönöttek h elég volt az ücsörgésből akkor jött az h nah csapjunk a lovak közé. Egy kis szolid lötyögés vette kezdetét, és mivel még a tánctéren is mindig csak éppen szálingozott pár ember így csak ilyen alibi szinten ment a dolog. Aztán persze ugye gyűltek a népek, egyre többen, és jobban vártuk már Bárányt. Kisvártatva meg is érkezett az öreg, és amikor meghallotuk a Pillangót akkor mindenki érezte h most veszi kedzetét a hatalmas nagy party. Az öreg szokásához híven a legjobb és általáunk eléggé kedvelt zenéket nyomatta, Mi Viktorral nem is mentünk ki pihenni végig tomboltuk a 2 órás szettet. Egyedül akkor tartottunk egy kis szünetet amikor Bárány bejelentette h itt van Dzsudzsák Balázs, ekkor Viktorral összenéztünk , gyerünk csináljunk Vele képet. Kis idő elteltével és egy kövér körséta után a Bázisban, ezt is kipipálhattuk. Így egy közös fotóval gazdagodva vágtunk bele az este hátralévő részébe. A hangulat a végén eszméletlen magasa szinten volt mindneki nagyon jól érezte magát és amikor sajnos a 2 órás szett végéhez értünk Attila ahogy mostanában szokta azt kérte h csak az tapsoljon akinek tetszet , hát persze h az egész Bázis feltett kézzel tapsolt az öregnek. Ezután mi gyorsan előre gondolkodva kimentünk a kocsijához h majd ott elkapjuk egy pár fotóra mert bent nem olyan sok esély lett volna rá. Ahogy kijött Viktor leszólította h esetleg a egy pár kép erelyéig asszisztálna e nekünk. Nagyon rendesen és mosolygosan fogadta a kérésünket és mindenkivel lett közös fotó. Itt értünk el az esténk képzeletbeli lapjának az aljára ahol minden esemény mellet egy nagy pipa szerepelt. Érthetőbben, mindent sikerült megcsinálni amit szerettünk volna , mindenki eszméletlenül jól érezte magát és egyszűen leírhatatlan élmény volt számomra ez az egész. Így az összes dolog együtt egy egészben összeállt az este folyamán. "Totális katarzis" ahogy mondotta volt az öreg költő ;). Miután ugye mindenki elég komolyan végig nyomta a estét tánc tekintetében, elegendő erő híjján a lábakban egy taxi segitségét vettük ignybe a hazajutáshoz. Ezzel megint csak marha jól jártunk mert a sofőr elfelejtette bekapcsolni az orát így másnap amikor ki kellet fizetni a többieknek a taxit összesen 150 ft jutott egy főre. Abszolút korrekt. Miután ugye engem Viktort és Nórit kiraktak az egyetemsugár út és a füredi sarkánál én szépen elindultam hazafelé és Ők is . Már amikor majdnem otthon voltam és kerestem a kulcsom akkor találtam meg a farzsebemben a Viktor kulcsait amit még az este elején bízott rám. Nah akkor gyerünk vissza mert ezek az istennek nem fognak tudni bejutni kulcs nélkül :D. Mindekitől egy kis mosoly a kulcsátadásnál és mostmár tényleg irány haza. Otthon még sikeresen megtudtam h nem sikerült a 2. vizsgám sem dimatból ami sajnos egy kis keserédes ízt csempészett így az este végére, de igazából nem akartam h egy ilyen baromság most elrontsa ezt a szinte már-már tökéletes estét. Még belekukkantottam a NBA nagydöntő 3. meccsébe, de erő híján nem sokáig tudtam nézni. Így tehát fél 5 tájékán nyugovóra tértem :)

1 megjegyzés: