2009. február 14., szombat

Vaniliás karika, Kedveske, Egyetem...

Hát ezen a héten sem vittem sajnos túlzásba a blogolást de hát ez az első hét az egyetemen egyszerűen elképesztő. Az a kavarodás, zavar, meg az a szervezetlenség ami itt van azt leírni is nehéz. De azért megprobálom, legalább is azt ami velem lezajlott. Aztán majd szépen magyarázatot adok a címben szereplő szavakra. Kezdjük tehát a végéről, az egyetemmel. A héten úgy indultam el órákra h úgy naggyából összeállitottam magamnak minek h kellene lennie. Hát ez a hét végére igen csak átalakult. Először a diszkrét matek gyakorlatot én ugye hétfőre szerettem volna felvenni mégis péntek lett belöle, de a pénteki óra után hát ...nem érdekel mibe kerül de nem ennél a tanárnál fogok gyakorlaton lenni. Aztán elég vicces volt az amikor odamentünk az operációs rendszerek gyakorlatra jelentkezni. Egy 20 fős terembe 37 akartuk lenni. Meg amikor bedúródtunk...nah hát már ott érdekes volt a dolog. Aztán jött a legjobb rész. A gyakvezető kitalálja hogy sorsot fogunk húzni h ki marad és ki megy ...hát az agyam eldobom... egyetem ...és akkor igy döntjük el h ki járhat arra a gyakra és ki nem. Mit ne mondjak a szerencse mint ahogy általában most sem volt velem. Szóval járhatok az 18-20 közti időpontra... remek. Aztán a prog gyak is majdnem ilyen volt de ott meg tudtuk oldani normálisan. A kalkulus gyakot még nem tudtuk felvenni mert azokat phd-s hallgatók tartják akik jelenleg külföldön vannak szal érdekes lesz az is. Az egyetlen pozitívum a pénteki adatszerkezetek gyak, ha már pénteken kell járni akkor legalább egy csinos dekoratív csajszi tartsa :) így legalább figyelek rá:D (és pont egy ilyen tartja szal itt legalább egy szó sem érheti a ház elejét).

Hát ezért is, meg már csak csupán az előadásokra való bejárástól is marha fáradt lesz az ember. De persze ez a kavarodás is nagyon jóleső ám. Hol vannak a remek "11ig alszok és majd magamtól majd felébredek" napok. Nembaj ezek ellenére is volt azért a héten pár buli. Kezdjük a vasárnappal, ami megint csak úgy indult h egy sörre kimegyünk a kikötőbe. És megint mi lett belöle ? hát igen, nem egy sör. Volt akinek segiteni kellett a hazajutásban de utána már ment neki magától is mihelyst kitisztult a feje a levegőn. A kisérők (köztük Én is) az egyetem főépülete elötti szökőkűtban középen sétáltunk le mert a lépcsőn menni az olyan snassz :D.
A hétfői este a menzabulin bontakozott ki ahol ingyen fánkot is adtak :). Csak annyi baj volt az estével h mivel másnap korán kellet kellni ezért idő elött mennem kellet és így Annával elkerültük egymást. De ezt is sikerült a szerdai napon bepótolni :) voltunk vásárolni és egy jót beszélgettünk és majdnem ettünk vaniliás karikát is csak hát ez az közbejött és kicsit érdekesen váltunk el sajnos :( .
Ezek után az utam Zsoltiék felé vettem ahol már az összedobott pénzből vásárolt tekintélyes mennyiségű "lónyál" várt. Igaz 7en voltunk de azért így is elegendő mennyiség jutott mindenkinek. Volt akinek több is mint kellet volna. Én talán elkeseredettségemben vagy nem is tudom mi miatt igen nagy lendülettel vetettem bele magam a "ki látja meg hamarabb a pohár alját" versenybe. Ezek után elindultunk a Lovardába ahol az örök ifjú Tibi bácsi 62 szülinapja és egy ujabb fergetes CAMPUS Party volt programon. Busszal mentünk mert viszonylag korán indultunk h legyen is esélyünk bejutni. Az volt ám vicces amikor a buszon venni akartam jegyet (este fél 11 körül) és a busz sofőr nem adott :D vmi olyasmit mondott igyak inkább még vmit :D . Vannak még rendes DKV dolgozók is :D Ritka az ilyen szal meg kell becsülni :D.

Tibi és Jómagam a Loviban ;)

Ezután aztán a Loviban egy hatalmas jót buliztunk :) Volt az egyik örök kedvenc retró számom ami mindig a nyári bulikat jutatja eszembe és pár olyan felejthetetlen emléket amit egy nagyon fontos barátnak köszönhetek :) ilyenkor mindig megszoktam csörgetni, h tudja h ez megy de ez alkalommal gondolkoztam, meg már csörgettem elötte más ok révén, meg nem is akartam felkelteni szal ez most elmaradt. Később egyre több ismerössel futottunk össze bent és nyomtuk a dance-t :D. Igaz a nagy tömeg miatt kicsit sajnos levegőzni kellet mert nem volt igazán jó hatással rám. De összeségében ha nem nézzük a nap többi részét csak az estét akkor nagyon jó volt.
Ezután jött a péntek este. Amire igazából nem is akartam elöször menni. Említettem is Balázsnak mondom max egy kis sörözés a fűzben. Aztán kiderült h jön Kedveske is (az elöbb említett nagyon fontos és nagyon jóó barát :), ezt a becenevet még a barátságunk elején aggatuk egymásra:) ) és hát akkor mondom úgyis van neki mit mesélnem, meg nem is ártana ha már végre buliznánk egy jót együtt. Ezekkel az elvárásokkal mentem el itthonról, de amikor hazaértem az este minden elvárásomon magasan felül teljesített! :) :) :) Annyira de annyira jó kedvem volt és jóól éreztem magam, pedig csak táncoltunk és beszélgettünk az itthoni barátaimmal meg ökörködtünk a haverokkal. De ááhh annyira jó volt. :) Nagy szükségem volt már egy ilyen estére főleg a mostani dolgok után és ez most így nagyon remekül jött ki. Most is tök jó kedvem van, a post irása közben is fülig ér a szám csak úgy mint az egész este folyamán. :)

Nah hát így tömören kb így telt a hetem. Igyekszem majd azért nem csak hetente irni de még bele kell rázódni az új órarendbe meg a szürke hétköznapokba is. Az NBA-s postokat igaz nem sokan hiányolják de azokkal is teljesen el vagyok maradva, de ezt a hiányosságot is pótolom ezen bejegyzés befejezése után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése