2009. február 28., szombat

A héten sem voltam sehol...

Persze... Remélem már annyira ismertek kedves olvasók h tudjátok h ez úgy ahogy van nem igaz. A héten is többet voltam oda bulizni mint amennyit az albérletemben ÉS az egyetemen jelen voltam :D. Nah ez picit lehet túlzás de akkor vágjunk is bele mi történt. Kaptam olyan megjegyzéseket (amiknek nagyon örülök mert igy legalább tudom h azért csak elolvassák néhányan amit firkálgatok itte' ) hogy ha napi bontásban lennének ezek az infók leközölve akkor lehet nem lenne a hét végére elfelejtve h ennek a barom srácnak rá kéne már nézni a blogjára hogy a héten milyen baromságokat csinált. A vasárnap már úgy indult h én megmondtam h sehova nem fogok este menni mert hétfőn dimat gyakorlatom van, és oda be kell menni mert nincs mese. Nah hát ezt is sikerült megvariálni. Drága Jégertársam már foglalta a vonaton a helyet mert Ő már egy ideje utazott másodmagával, és már csak én hiányoztam. Kb fél óra után már az volt jó megyek és akkor megint buli (nem is értem néha magam, meg kellene tanulnom ellent mondani :D ). Elintéztünk pár telefont és máris kb 10 ember volt meghivva Asztalos barátomékhoz. A végén nem 10en lettünk hanem kb 2szer annyian :D tehát érdekesen sokan voltunk :D. Pia terén most kicsit felkészületlenek voltunk de hát még csak hét eleje van :D (pontosabban még az elöző vége.. de nekünk ez már az új eleje :D ). Készültek érdekes videok is az iszogatásunk alatt ahol Jégertársam, Tibi és egy műanyag banán közös kapcsolata figyelhető meg kb 5 percben :D . Ezután ahogy lenni szokott, a banda mindig kiköt valahol, ez most sem volt máskép. Azt a piahiányt amivel még nem olyan régen küszködtünk azt itt a Kikötőben sikerült gyorsan kiegyenlíteni és bepotólni. Ezután vette kezdetét egy kisebb fajta hábórú :D. Szegény Bekka megint csak meg volt fosztva minden jótól mint ahogy már ez egyszer tavaly előfordult vele, nem ihatott szinte semmit a bubitlan vizen kivül. Vele szemléltem ahogyan a többiek ütik harapják és kiszivják egymás nyakát. Más számára ez biztos megdöbbentöen hat de nekünk ez már egy megszokott este kelléke. Általában úgy indul h vmeik fiú megcsikizi az egyik lányt aki pedig elkapja a nyakát és elszabadul a pokol :D. Hát a többiek számára még elég sokáig tartott az este mi Bekkával úgy döntöttünk olyan éjfél körül ha elindulunk haza mert még lesz alkalom a héten jól érezni magunkat.

Hát volt is rá alkalom, kapásból hétfő este. Itt már azért kicsit jobban készültünk még mindig nem annyira brutális mennyiségű folyadékkal. Babó, Balázs és Pisti beruháztak egy komolyabb mennyiségű DÖG bor szállitmányba ami még szerda estére is böven jutott, én másfél liter vodkával támogattam meg őket, később még olcsó jéger koppintás is előkerült aminek sztem nem kellet volna mert egyeseknek ez okozta a vesztét :D. Aztán az InfluMenza buliba vettük az utunkat, egyik kolis ismerösöm invitált h menjek de persze volt rá más indok is h menjek :) . Balázs sajnos elég hamar a hazamenetel mellet döntött de sztem jó döntést hozott. Ezután Zsoltit és Tibit magára hagyva Szabival felmentem a koliba az ismerösökhöz mert meg lettem hivva egy kis borra is :D . Nagy örömömre más is volt ott aminek persze nagyon örültem. Ezután még lementünk táncikálni a buliba, egész jó zenék mentek. Olyan 4 óra magasságában döntöttünk úgy hogy nah most akkor gyerünk , tipli haza.

A kedd este meglepő módon az albérletben telt egy kis Bajnokok Ligája meccs nézéssel. Jó meccs volt az Inter - Man Utd. Sajnálom h nem nyertek a manchesteriek mert jóbban és veszélyesebben játszottak mint az olasz ellenfeleik. A foci mellet még egy kis msn-ezéssel ütöttük agyon az időt.

NAh hát a szerda. Nagyon vártam a szerda délután mert úgy volt h Annával elmegyünk és beülünk valahova sütizni. De hát ez sajnos meghiúsult mert Én rá vártam Ő pedig rám. De aztán megbeszéltük h be lesz ez pótolva :). Így történt az h a szerda délutánom elment arra h blogoltam kicsit és nem csináltam semmit sem. Aztán az este közeledtével megjött Balázs is elszaladtunk a plusba egy kis innivalóért aztán irány Bíróékhoz :D. Megint a kis szokásos banda gyült itt össze. Jól elvoltunk kockákhoz méltó módon ütöttök el az időnket és persze közbe azért csúszott lefelé pár pohárkával is. Aztán mindenki útját vette vagy a Lovarda vagy a Kikötő felé. Én kis késéssel mentem a többiek után mert volt egy nagyon fontos beszélgetés amit le kellet rendeznem. Amint befutottam a Kikötőbe láttam h itt már jóóó a hangulat, a többiek már javában nyomták a dance-t. Néhány újjabb ismeröst is sikerült itt köszönteni. Aztán elindultunk a Lovi felé, út közben volt egy érdekes kis szituációnk is, Mesélem éppen Tibinek egyik sztorimat kicsit fennhangon és éppen egy káromkodás hagyta el a számat amikor egy piros autóban két nagyon nagy darab egyén hajtott el mellettünk. Fék, megállnak, visszatolat, kiszáll két akkor szteroidos állat , és megkérdezik "barátian" : "- Van vmi probléma ? " Hát kicsit meghültünk de aztán tisztáztuk velük h semmi féle rossz szó nem feléjük irányult , csak tényleg véletlenül tűnt úgy. Nah remek ezt is sikerült túlélnünk, elhitték és távoztak. Folytattuk utunkat a Loviba, ahol a szokásos lángosom megettem de bemenni a Loviba már nem volt hangulatom inkább mentem haza. Másnap nem igazán sikerült bemennem a kosáredzésre, de majd ez pótoljuk a következő héten.

A csütörtök mindig is egy ilyen unalmas nap szokott lenni de ez most szerencsére másképp volt. Egy nagyon kellemes véletlen folytán Annával eltudtam tölteni egy kellemes pár órát :) elöszőr a Kol Káv-ban ültünk le kicsit majd kimentünk a Mekibe :) Kár h mennie kellet , nagyon szivesen töltöttem volna vele a délután fennmaradó részét is :). De hát majd legközelebb.

Nagyon drága vagy :) de nem kérek fagyit :P a forró csokira amit elötte ittam vhogy nem lett volna az igazi

Így egy régi barátomon segitettem mert neki kellet egy kis beszélgetés h megnyugodjon, én pedig kéznél voltam mint mindig :).
A péntek a szokásos unalmas és maga egyszerűségével gyönyörködtet. Egy óra az egyetemen aztán irány haza és döglés egész délután.

Igyekszem megfogadni vagyis eleget tenni egy nagy előd kérésének is napi bontásban leadni majd az anyagot :D remélem engedni fogja az időm. Ha ezt is olvassátok továbbra is tartsa meg az Isten jó szokásatokat ;)

6 megjegyzés:

  1. hmmm milyen jól emlékszel a szerdára... :P XD

    VálaszTörlés
  2. Zsolti ...köhümm ... csiss !!!

    VálaszTörlés
  3. Annak is lett volna előnye, ha jól megvernek benneteket: gondold el, milyen király post született volna belőle. :-)

    VálaszTörlés
  4. :D :D Vhogy ezt a fajta befejezést jobban értékelem :D mert ezt itthonról irtam és amugy meg igen az intenzivről kellet volna :D xD

    VálaszTörlés
  5. Hát én annyira nem értékeltem volna a dolgot, de mi am is többen voltunk :P (és még bátrak is XD)

    VálaszTörlés
  6. És jól megcsikizted vna az oldalát, ő meg "kiszivja" a nyakunkból a vért... mint a 7 litert+az alkoholt :D és a járdán kiszáradva találnak meg reggel... :D

    A bontást én is támogatom... am jó post lett! :D
    Üdv Poc-OK

    VálaszTörlés