2009. február 28., szombat

Különleges szülinapok

Gondoltam már ha itt vagyok írok erről is. Mivel az egyik barátomnak elvileg holnap lenne a szülinapja de mégsem holnap van, mert nincs holnap :D. Ha nem értitek elsőre az nem baj. Szóval az a lényeg h az illető ( névszerint Dóri) szökőévben született, ez még nem is gond :D csak pont azon a napon ami csak szökőévben van, tehát február 29.-én. Kicsit furi lehet ez a helyzet :D. Nah szóval mindenki számára van egy olyan nap az évben ami a számára különleges, mert akkor ünnepli azt h egy újjab évvel öregebb lett idén is. Tehát ilyen szempontból minden szülinap különleges, de vegyük csak figyelembe h például itt az elöbb emlitett eset ezért elég különleges, de ott vannak például a különböző ünnepekre eső születésnapok. Példának okáért vegyük jómagam. Én augusztus 20.-án születtem. Rajtam kivül még 2 embert ismerek közelebbről aki hozzám hasonlóan ezen a napon született (névszerint tucsok Niki :D és Balázs barátom báttya Dani). Tehát ezek után ha 20.-án ünnepeltek nehogy azt merjétek hinni h államalapítás meg ilyen jelentéktelen események miatt van a felhajtás, nem tévedes :D csakis miattunk van ;). Aztán ott vannak még azok akik karácsonykor születtek. (drága kedves barátom Adri is ekkor ünnepli szülinapját és régi régi és jelenlegi csoporttársam Andris is)
Akkor eshet még a szülinapot mindenféle ünnepre mint pl (márc. 15.-e , vagy szilveszter ami még külön pikantériákat is hordoz magában :D de az végülis remek alkalom a szülinapozásra senkit sem kell nagyon buzdítani a bulizásra megy mindenki magától :D , de pl okt. 23 már kevésbé jó szülinapnak.)

Hát most így hirtelen felindulásból ennyi jutott eszembe, de ha bármilyen különleges dátumot kihagytam volna , vagy van bárki aki ilyen különleges napon született azt kérem megjegyzés formájában hagyjon ennek nyomot :) Minden megjegyzést szivesen várok :)

5 megjegyzés:

  1. Kicsit furi lehet ez a helyzet?? Kicsit furi??
    Niihiincs szhüliinaphoom :D
    De végülis március 1. 00:20 :D
    Amúgy köszi, hogy írtál erről :)
    Puszi
    Dóri

    Ui.: igen...4 éves vagyok... csak hogy örüljön a fejed :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm DÓRI :D ha már a google nem tette lehetővé h Dóri legyél akkor én msot erre hivom fel a figyelmét az olvasó közönségnek ;)

    VálaszTörlés
  3. Nade: tudtátok-e, hogy nem is 29-én van a szökőnap egy szökőévben? Írtam erről egyszer egy jót, hadd legyen már itt egy kis reklám: Thozoo naplója: Szökőévről röviden.

    (Remélem, normálisan jelenik meg a link.)

    VálaszTörlés
  4. jaj de jó vagy Lipi h engem is beleírtál :D idén már együtt ünnepelünk ahogy megbeszéltük ;)

    nikimo(vagy ha így jobban tetszik:tucsok niki:D)

    VálaszTörlés
  5. Naná h együtt :D Az összes mocskos egri ott lesz meg még innen is elvisszük fél debrecent és csinálunk egy akkora szülinapot h húhú :D

    VálaszTörlés