2009. február 7., szombat

Regisztrációs 7

Ezzel a héttel megkezdödőtt hivatalosan is a tavaszi félév. A szorgalmi időszakot mindenki nagyon szereti az egyetemen mert tanulni szinte nem is kell, mert ugye minek majd ráér az a viszgaidősuckban. Itt ez a hét azzal telik h ilyenkor regisztrálja a TO h ki milyen tárgyat vesz fel a Neptunon meg a kurzusok milyen időpontban lesznek majd. Szal elég bonyolult és unalmas. Én szépen hétfő hajnalban felvettem azt a 6 tárgyamat amit nekem a 2. félévre kiírtak. Igaz időpontokat csak tegnap tudtam hozzá találni és az órerendet megszerkeszteni is csak tegnap sikerült. Hát mi ne mondjak az elöző félévben azért lényegesen jobb volt az órarendem. Útálok korán kellni mint ezt már hangoztattom többször is most néhány kedves ember humorérézkének köszönhetően csak rá kell szoknom mert azért félek ezektől a tárgyaktól most kicsit mert elég nehéznek tűnnek. Meg az sem igazán a legjobb h szerdán reggel ugye 8 órától prog 1 gyakra kellene bejárni és majd ott még alakítani is vmit. Hát gratulálok annak aki ezt kitalálta. Miután túltetem magam ezen a sokkon h milyen rossz az órarendetm, tudatusolt bennem az is h így azért a bulik is kevesebb számban fognak a tavaszi fél év folyamán a naptáramban szerepelni, de amúgyis most többet akarok készülni a vizsgákra.

Ezt leszámítva a héten sokat buliztunk csak úgy pihenés képpen. Már vasárnap elkezdtük a kikötést de vmiért nekem akkor nem volt hangulatom, és onnan idő elött távoztam. Azért a hétfő már sokkal jobban sikerült. Király Viktor látógatott a Lovardába akiről én ezelőtt életemben nem hallottam még, mert utálom a megasztárt meg mindent ami ahoz kapcsolódik. De ettől függetlenül most nem fogom ezért kihagyni a félévnyitó Lovis bulit :D. Az este folyamán a társaságok kisseb szekciókra szétesve melegítettek majd úgy mentünk a buliba. Én és Balázs Pisti albérletébe vettük az irányt ahol elsősorban Babó kollega szülinapját ünnepeltük. Asztalos és Józsi is csapatunk része volt. Igen tekintélyes mennyiségben és tempóban takaritottuk le az asztalról azt a jó pár üveg lónyálat amit összehoztunk. Bent a Lovardában nagyon jót táncoltunk és remekül elvoltunk. Végre sikerült újra lángost enni a Lovi elött amit már annyira de annyira vártam:D . Az este emlékeim szerint olyan fél 5 körül ért véget amikor az albimban álomra hajtottam a fejem. Ezek után kevés alvással vágtunk neki a keddi napnak egy két ok miatt. Este több embert is el akartunk rángatni magunkal a "kikcsibe" de nem jártunk sikerrel mindenki puhány módjára ki akarta pihenni a hétfőt :D . Azért csak sikerült a Kikötőben bajtársakra találni. Lényegében a korcsolyás banda volt jelen ezen az estén egy két embert leszámitva. Érdekes este volt, nem kellet sokat inni ahoz h remekül legyünk ami anyagi szempontból pozitív volt, de azért akadtak más dolgok is pl az az egy két nyakkankós folt ami a nyakamom van/volt :D igaz aki okozta kapott is érte viszonzásul :D az ő nyaka is jól nézett ki xD. Ezek után sem volt sok alvás az este jutalma szerdán megint csak kellni kellet leadni az indexet, és egyéb papírmunkát letudni. Ezután a délután ezzel azzal lassan csak eltelt. Estefelé kimentünk a Tescoba összeszedni egy kis inni valót az estére. Ezt ezután Zsoltiék albérletében fogyasztottuk el. Tibi idő elötti elalvása azt jelentette h 2en megyünk Zsoltival a Loviba ahova már nagyon szerettem volna mert egy ismerössel oda beszéltünk meg talit és szerettem volna már látni. Benéztük megint csak Pistiék is. Később ők is csatlakoztánk hozzánk a Loviban. Oláh Ibolya volt kiírva mint fellépő de hála istennek elmaradt és helyette Ganxta Zolee jött. Bent Annával is sikerült találkoznom aminek nagyon örültem :). Miután elkísértem a koliig Annát és Valcsit Imivel közösen, - inmár egyedül -hazafelé vettem utam. Az albérletben fél 6-ot mutatott az óra amikor álom jött a szememre. Délután amikor felkeltem és összepakoltam haza-hazafelé vettem az utam. Itt a csütörtök a hét többi napján hiányzó alvás bepótlásával telt el.
Ezek után h teljes legyen a hét és mivel a itthoni ismerősöket is már nagyon szerettem volna látni ezért a péntek este is egy igen jó kis bulival telt el. A fűzben alapoztznk majd a koronában folytattuk. Most is 3 óra elmúlt mire hazaértem de megérte. Hát volt miről írni azért is lett eze a post ilyen szép terjedelmes. Mostanában az imént leirtak miatt is nem volt időm meg energiám sem fogalmazni. Ezt most bepotoltam. ;)

5 megjegyzés:

  1. Azért én megjegyezném, hogy Klajcival ellentétben sztem te élvezted a helyzetet...persze csak ha emlékeim nem csalnak... :D

    VálaszTörlés
  2. Őőő izé :D Hát most nah xD Ő KEZDTE :D !!

    VálaszTörlés
  3. Jaja...te pedig aktívan ellenáltál :D

    VálaszTörlés
  4. Miért nem látszott h tiltakoztam ? :O :D

    VálaszTörlés