2009. május 9., szombat

Kolihét

Hát elég jól elvagyok maradva a héten történt események leírásában , de most szerencsére olyan sokat nem kell írnom (ha kellene sem tenném mert most nincs nagyon kedvem hozzá). Szóval a hét megint csak mint szokott vasárnap este/délután kezdődik amikor a banda - lassan de biztosan - beszálingózik debrecenbe. Ezen a héten a változatosság kedvéért még mindig volt sörsátor, most a kolihét alkalmából. A vasárnap estére egy menzabuli volt programba véve, de az annyira jól sikerült - mint úgy általában eddig az összes vasárnapi party - h éjfélkor már takarodot is fujtak. Most ezt annyira sztem nem is bántuk, a lemezlejátszó (eddig lett lefokozva a srác aki a zenéért volt felelős) egyrészt alig akart - sőt nem is volt hajlandó - kérést teljesíteni , másrészt amit meg és ahogyan nyomta az nem igazán ütötte meg az elfogadható szintet. Ezután volt még hazafelé egy kis társaságom , majd csak addig böngészgettünk és hülyéskedtünk h csak fél 4 et mutatott az óra. A vendégek elindultak hazafelé én pedig aludni.
A "korai" (vagy késői , nézápont kérdése) lefekvésnek az lett az eredménye, hogy a nap folyamán elfogadható fizikai állapot elérése és fenntartása érdekében a diszkrét matek 2 előadás sajnos kimaradt hogy ezt az időt is alvással töltsem. Aztán egy matek gyakorlaton vettem részt, majd estére még volt egy másik óra, amugy megint csak a napo, nagy része a kolitéren telt, FIFA-val vagy egyéb elfoglaltsággal. Például felpakoltuk a csajokat a bikára majd a fél kolival együtt nagyokat kacagva néztük ahogyan "élvezik" a menetet. Annácskám annyira élvezte h utánna egészen a tetlegességig fajulva "hálálta" meg h egy ilyen élménnyel lett gazdagabb. A hétfő este számomra kicsit laposra sikeredett , mert amikor hazaestem óráról, akkor már a többiek készen álltak h induljanak ki a KTK-s sátorba a betervezett koncertre és már csak én hiányoztam a névsorból. De most sajnos nem töltöttem ki a jelenléti ívet, azt mondtam h pihenek egy kicsit és majd csatlakozom, nah ennek az lett a vége h ledöltem és megszunditottam és majd olyan fél 11 elött tértem magamhoz. Ekkor vettem utam a sörsátor felé, közben a többiek is elindultak visszafelé. Így tehát ahogyan indult az este úgy is fejeződött be, kicsit álmosan és unalmasan (persze most is 3 körül értem haza ezektől függetlenül, csak most nem volt olyan hangulata az egésznek). Kedden igaz kicsit fáradtan de annál határozotabban estünk volna neki a streetball-on az ellenfeleknek, ha lett volna :S , így tehát ellenfél hiányában, egyedüli nevező csapatként megnyertük a "bajnokságot". Ezért mit ne mondjak érdemes volt felkellni. Így még arra is maradt lehetőségem h bemenjek progra, ami megint csak meghiúsult és csoportos sátorlátogatás lett belőle. A kedd estére az elsőszámú program természetesen a BL elődöntő 2. mérközése volt. A Man Utd - Arsenal találkozot TV6 hiányában nem tudtuk sem az Objektumban sem a KolKávban megnézni, ezért maradt Tibiék albérlete. Itt viszont kényelmesen és nyugodt hangulatban tudtunk szurkolni a mieinkért. A meccs végeredménye minden szempontból remek volt, 3-1 , és ezen kivül még sztem év egyik leggyönyörübb góljának is a szemtanúi lehettünk Viktorral, amikor a United egy gyönyörű kontra végén , Ronaldo révén bebombázta a labdát a hálóba. A meccs végeztével elindultunk megnézni a többieket a sátorban, megint csak kicsit punnyadosra sikeredett az este leszámítva egy két apróbb konfliktust. Most viszonlag korán - a proggyak amitt főleg - már fél 2 kor aludtam.
Több szempontból is nagyon vártam a szerdai délután kezdetét. Elöszőr is mert véget értek az óráim ami már egy hatalmas pozitívum és megkönnyebülés , másrészt Nóri még a szépségverseny megnyeresé alkalmával szert tett 2 db mozijegyre és engem ért az a megtiszteltetés h ezeket felhasználjam vele. Időben odaérkezve egy kb 20 perces várakozás után csak sikerült bejutnunk és felszerelkeznünk pop-cornal és kolával. Az egészben az volt a legviccesebb és a leghangulatosabb h összesen 2en voltunk benn a teremben , rajtunk kivül egy teremtett lélek nem ült bent. Így az egész mozizás nagyon hangulatossá és otthoniassá vált. A film pedig abszolút remek választásnak bizonyult, szinte az egész filmet hangosan és felszabadultam végigkacagtuk (talán azért voltunk ennyire nagy hangal mert nem volt senki akit zavarhatott volna). Szóval ez is egy maradandó élmény lett megintcsak és ezután ha jövünk biztos h az 13 órás előadásra jövünk megint , csak akkor már megprobáljuk az egész bandát elhozni. Ezután irány haza egy kis délutáni alvásra ha már este nem nagyon volt meg a kellő mennyiség. Ezutén gyorsan összekaptam magam és elindultam bevásárolni egy kicsit az esti meccsre és az utánna következő partyra. Sikerül út közben konstatálnom h Tibiék megint nekem szoltak utoljára h modósították a programot, ráadásul egy csaj miatt (utolag kiderült h el van neki nézve , mert Szilvi nagyon nagyon jól néz ki :D ). Nah dehát csak odakerültünk időben Viktorhoz a meccs kezdetére és a literes Jhonny is remekül mutatott az asztalon. Mindenki érezte h ennek az estének így nem lesz jó vége, de nem nagyon foglalkoztunk vele , kedélyesen fogyasztottuk az italt. Közben h bővüljön a társaság befutott "jófféle" Tomi is aki egy telefonszámért cserébe meglepett minket egy kis szeretet csomaggal. Ezután - a Viktor álltal már annyit emlegetett - RX-8 élményben is volt részünk. Ezután az este remek hangulatban telt. "Emlékezetes"-re sikeredett.
A csütörtökön a telefonom lemerülése miatt ugy elaludtam mint annak a rendje, így sem kosárra sem a kalkulus 2 re nem tudtam bemenni. A többiekhez ugrottam le egy kicsit dumálni, majd Tibivel karöltve és összepakolva elindultunk hazafelé (igaz nem egy irányba). Nem szoktam hazajárni csütörtökönként mert még a pénteki napon helyet kapott egy adszerk gyak , ezen ok miatt mindig csak péntek délután érek haza. Azomban a pénteki vasutassztrájk miatt a pénteki hazajutás kivitelezhetetlen lett volna.
A pénteket azért vártam már nagyon mert végre az itthoniakkal is tudtam találkozni. Igaz akivel nagyon szerettem volna beszélgetni sajnos nem volt igazán elérhető, így csak pár szó erejéig tudtunk beszélni, majd eltüntek és aztán nem is láttam a őket az este folyamán. Kicsit lelombozott de hát így alakult majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése