2009. május 12., kedd

Csak röviden

Most sajnos idő és energia hiányában nem fogok "oldalakat" írni csak megnyugtatok mindenkit h a héten majd vmikor az agyvérzés és a tanulás között megprobálok időt szakítani arra h irjak egy keveset. A mai este megnéztük a srácokkal a moziban a Star Trek új mozis változatát és eszméletlen jó volt (erről majd egy külön postban bővebben vmikor). Most értem haza egy gyors zuhany után fürdés és alvás , holnap pedig tanulás ameddig ,meg amennyit csak lehet. Muszály lenne h sikerüljön a prog :\ . A jövőhéten meg szinte létezni sem lesz időm, így eddigi tapasztalataim szempontjából életem legnehezebb hete áll elöttem tanulás szempontjából amit minden féle képpen legalább elfogadható osztályzattal kellene abszolválni. Remélem menni fog.

6 megjegyzés:

  1. megóggyuk hogy mennyen...rajta vagyok a fákon, bár a binárison még aktívan gondolkozom, de ha mázlid van lesz hozzá anyagom :D

    VálaszTörlés
  2. Jah azt meg elfelejtettem, hogy Tibi is rajta van a parancsokon...még nem találtuk de meglesz

    VálaszTörlés
  3. Hatalmasnagy kalappal a jövő hétre (hétfőn megyek át Debibe Babóval :P), de remélem azért egy kis játékra van időd: http://musicisforrichpeople.blogspot.com/2009/05/ujabb-blogger-jatek-wooo.html

    VálaszTörlés
  4. Baszki Tsipa :D Nah ennek majd nekiülök igérem :D h a rák egye ki a szemed :D ez nem lesz olyan egyszerű :D nem baj megoldom :D :D

    VálaszTörlés
  5. Te is zuhany után szoktál fürödni? :lol:

    VálaszTörlés