2009. május 8., péntek

Isteni csoda

Ennél jobb szavakat szerintem igen nehezen lehetne ERRE találni. Az az igazság h nekem nem szokásom csak így csajokról írni is nagy felbontásu képeket kirakni ahogyan azt néhány kollega. Nem is áll szándékomban mert, egyrészt nem az Én ötletem és szeretnék eredeti maradni már amennyire ez lehetséges , másrészt pedig most nem akarom h csak azért nézzék a blogot az olvasoim mert sok itt a jó nő. Szeretném ha az lenne az elsődleges vonzóerő ahogy és amit írok. Ettől függetlenül azonban ezt a videót egyszerűen muszály megmutatni minél több embernek. Előre le szeretném szögezni, h ahogy eszi a gyros-t egyáltalán nem gusztustalan, sőt épp ellenkezőleg... . A másik dolog amit még többen kifogásoltak az a tetkója... nah de most komolyan, emberek ha a videó nézése közben a tetkóval foglalkoztok akkor vmi sztem nincs rendben :D ...

2 megjegyzés:

  1. Rengeteg a hiba!!!

    Jah, am a legszebb a puncija abban a fürdőruciban! :P

    VálaszTörlés
  2. igyekszem, igyekszem, .... :D
    Amugy igen , hát az SEM semmi csak ugy mint ez az egész videó egy az egyben :D

    VálaszTörlés