2009. május 24., vasárnap

Az "utolsó szorgalmas hét"

Nah hát hajaj el vagyok ám maradva elég rendesen, vasárnap van és még a heti összefoglalót is csak most kezdem el írni. Hát mit ne mondjak ilyenkor már elég zavarosak az emlékeim h mi is történt a héten, de csak azért mert megint volt elég esemény és persze a tanulás meg a zh-k miatti rohanás is jót tett az embernek. Kezdejük akkor a dolgokat a elején azaz a hétfővel, ami mint mindig a hét legszarabb napja. Ez most is igyvolt már csak azért is mert 2 db finom zh-t kellet megirni. Ebből a dimat 2 zh sikerült is aminek nagyon örültem mert igy megvan az aláirásom is, meg ezzel ment el a hétvégém h erre tanultam. Azonban az ezután estére beütemezett oprendszer már ennél jelentősen kevesebb sikerrel zárult le (pontosabban semennyivel). Ebből sajnos megbuktam, de még lehetőségem van a hétfői nap folyamán egy elkeseredett kisérletre az aláirásért. Nem látok sok esélyt h összejönne ugyanis a hétvége "fantörpikus" történései okán a tanulás volt a legkisebb bajom. Visszatérve az időnrendhez és a heti eseményekhez a zh után kicsit letörve indultam el a már megszokottnak mondhatott "közös otthonunk" felé, a kolitérre. Ha nincs ott valaki éppen amikor odamegyek akkor csak az az alternativa van h még nem ért ide :D mert szinte biztos h mindenki mindig a kolitéren van, vagy oda tart. Hát igyis lett meg is jöttek nemsokkal később Tibiék aztán csak elütöttük az időt. Kisvártatva kapom a telefont h a vendégem is megérkezett a megbeszélt találka helyre, egy gyors kis séta érte majd vissza a kolitérre h Őt is beavassuk a mi kis szokásainkba. Dóri meglepöen jól birta a kiképzést :D bár kicsit egyszerre sokallotta a dolgokat. De nem volt semmi gond levizsgázott :D mostmár Ő is tag :D. Útközben hazafelé még beszélgettünk egy kicsit majd egy kis melegszendvics sütés után nyugovóra tértünk.
A kedd reggel kicsit furin indult mert nem a telefonomra ébredetem hanem arra ahogy a lakotársam éppen becsörtet a lakásba amit igazából már megszoktam, csak mivel most nem a szobámban aludtam hanem a nappaliban igy most fel is kelltem rá, nem úgy mint egyébként. A kicsit döcögös kelés után következhetett egy kis kávé, majd míg Dóri elszívott egy cigit kint a padon több aranyos és kedves sztoryt osztott meg velem. Miután mindenki készen állt az indulásra, nekivágtunk. Dóri szóciológus lévén nem sokat látja a Matek épületet (igazából nemis látta még :D ez volt neki az első h velem eljött) tehát ezt a hiányosságot potolván megnéztük az akkor még nem tudott dimat 2 zh-m eredményét. Ezután pedig a Főépület elött probáltunk 3asokat keresni (egy igen komoly 3as volt is ,de most vhogy nem voltak annyian). Ezután indultam a koliba Nórihoz, h majd így 2en meglepjük Tibiéket de hát nem jött sajnos össze mert azok elmentek az Országh Laci sétány (nah ki tudja holvan az ? :D ) tanulni. Kis gondolkodás után mi is ide vettük utunkat Zsoltiék albijából. Itt kis csapat verödött már össze eddigre, és persze mindenki lázasan "tanult". Miután elkezdtünk oszlani "hozzámentem" Nórihoz fel a koliba. Itt mindenki tényleg nekiült kicsit tanulni. Aztán amikor elérkezett az idő elindultam a kalk 2 zh-ra ami igen jol sikerült és ez a délután/este folyamán adott egy kis pozitiv hangulatot. Az este megint a szokásos módon indult a banda a kolitéren gyűlt össze jelentős mennyiségű szotyival és egész jo hangulattal. A héten szinte nem is ittunk 3-4 sörnél többet (egész héten azért ez egy egyetemistánál komoly önmegtartoztatás :D ) de igazából most nemis volt rá szükség, a banda már eléggé jól összevan szokva, a hangulat mindig jó, jönnek mennek a karcolások és mindenki jól érzi magát.
Aztán a szerdai nap volt az egyedüli a héten ami zh-tól mentes volt és egy kis pihenésre adott lehetőséget. Igazából azzal kellet volna töltetenem h készülök adszerk zh-ra de inkább a kényelmesebb modját választottam a dolgoknak és nem csináltam semmit. Sajnos ez sem volt olyan kellemes mint szerettem volna, mert olyan szinten fájt a fejem h azt elmondani nem tudom. Még egy kis délutáni alvás sem segitett, majd később az este folyamán elmult szerencsére, de akkor már volt annál sokkal nagyobb gondom is de erről nem írok ennél többet. A szerda este 2 nagy ünnepeltje Nóri és Eszter volt. Nóri szülinapja alkalmából kellet h az alkalomhoz illő köszöntésben részesüljön, míg Eszti egy előre hozott névnapi köszöntés "áldozata" lett. Aztán ez az este is kolitéren telt a többiek számára, nekem egy kis kitérőm volt majd vissza. Amikor elindult a hazafelé szédelgés én még Viktorral és Ferivel felnéztem hozzájuk h ne kellejn még hazamennem. Olyan fél 2 körül azonban már azért csak aludtam, vagyis probáltam.
A csütörtök a szokásos de sajnos idei utolsó kosár edzésemmel indult (remélem az ősszel majd fel tudjuk egy időre venni megint a haverokkal mert kurva jo volt ez a 10 alkalom) amin megint csak a 3ast dobáltam és legalább kikapcsoltam, és nem éreztem a terheket amiket valszeg feleslegesen cipeltem éppen. Szóval megint jól ment a dobás meg maga a játék egészen addig amig el nem fáradtam és el nem kellet kezdenem védekezni :D . Az óra végén sikeresen konstatáltam h jol kib*sztam magammal, mert az indexem otthon hagytam, így a köv hétre marad a tesi aláirás elkönyvelése. Aztán következett az utolsó kalkulus előadás, majd el kellet töltenem egy kis időt vhogy a adszerk zh-ig. A zh-n picit meg voltam illetödve mert nem gondoltam h ilyen nehéz lesz, de szerencsére nem annyira nehéz h ne tudjam megoldani. Este Nórival egy kis könnyed bevásárlás után "legalább 10éves házasokhoz illően" bevásároltunk majd nekiálltunk közösen rántottát csinálni. Én főztem neki :D szóval egy szava sem lehet, leszámitva h neki kellet mosogatni :D (ezért is kaptam csak 4est az estémre, míg Dóri a hét elején egy 5* al jutalmazta ténykedésem :) ) Ezután leugrottunk Viktorék h megnézzük a Királynőt. Hát finoman szólva sem voltak jók a csajok. Nekem a 9es és a 21es nameg a kis félvér csaj tetszett legjobban. Egészen addig amig nem is nagyon voltak szép csajok amig meg nem érkezett a tavalyi 3as fogat. Nah ők már aztán szépek voltak tényleg :D. House nézés helyett elindultunk haza mert holnapra mindenkinek volt dolga.
A péntek azzal kezdődött h nagyon megörültem reggel h megvan az adszerk aláírásom. Örömömben be is szaladtam Birighez h akkor írja már be ha úgyis megvan. Ezután csatlakoztam Esztihez Dórihoz és Nórihoz és szorolapuztunk kicsit a főépben és a kolikban. Külön kiemelem h megismertük Alfrédot egy ennivaló kiskutyát , vmi angol buldog szerüség volt talán már nem emlékszem de halálian aranyos volt. Ezután egy kis menza Viktorral, majd gyorsba rohanás az albérletbe, hogy még időben be tudjak pakolni és oda is érjek akkor amikorra kell a heti utolsó zh-ra. Szerencsére megint csak jol sikerültek a dolgok és ezt is sztem eredményesen sikerült teljesíteni. Tehát a hét mérlege a 5 zhból 4 sikerrel zárult. (2 ről még nincs hivatalos eredmény, de holnap már lesz)
Ezután már csak egy hazaút következett, oda ahol már nem jártam 2 hete, haza-haza.

2 megjegyzés:

  1. az Országh László sétány az nem az ami a főépületet köti össze az élettudományival? szal az csak egy járda az egész :)

    VálaszTörlés
  2. De pontosan az :) De a tábla tanusága szerint az sétány :)

    VálaszTörlés