2009. május 3., vasárnap

„Farkas” bőrbe bújva

Hát megint csak eseménydúsan telt ez a hétvége is. Egyrészről azért mert az terveztem h tanulni fogok, megcsinálom azokat a házikat amiket feladtak, és ezzel legalább a következő héten megírásra kerülő zh-kra is gyakorlok egy kicsit. Ez odáig remek is lett volna ha nem hagyok minden füzetet Debrecenben. Szóval így igen nehézkessé vált az az elhatározásom hogy én igenis tanulni fogok. Pedig most tényleg akartam , igaz h még menet közbe sikeresen meg is fáztam. Folyik- és bevan dugulva az orrom, meg a torkon is kapar kicsit, de ez a hétvége során elfogyasztott rubophennek köszönhetően már sokat javult. Tehát tanulni való – és így tenni való híjján mihez kezd magával az ember. Hát elöszőr is egy kis kellemes szombati ebéd keretén belül elmegy a nagyszüleihez és megköszönti a nagymamát anyák napja alkalmából. Ez több okból is nagyon jó volt mert remek kajával várt minket a Mami és legalább végre láthatták is h még élek (ugyanis mostanában elég kevés életjelet adtam magamról a nagyszülők irányába). Ezután maradt a szokásos döglés a gép előtt és meccsnézés. De hogy azért tegyük egy kicsit tartalmasabbá a napot leszedtem egy játékot is. Nem vagyok nagy játékos ilyen tekintetből, már kinőttem az ilyenekből. Többnyire ha játszom akkor az FIFA vagy NBA öcsémmel vagy vmeik haverommal. Tehát egymás ellen vagy egymással, mikor hogy jön ki a lépés. Ritkán van olyan h találok vmi olyan játékot ami úgy lekötne h esetleg elkezdjem végig játszani. A legutolsó játék amit végigjátszottam az a GTA 4 volt, azt is még az előző vizsgaidősuckban kezdtem el és csak nem rég értem a végére, szal nem volt vmi inteziv a dolog – néha időtöltés képen egy-egy óra játék. Most pedig aminek neki kezdtem az a X-Men : Origins : Wolverine. Ez a legujjab X-men film adaptációja. A film igaz még csak nemrég került (vagy majd csak most fog lassan) a mozikba, de meglepő modon a játék már megjelent. Mint megszokott dolog az ember mindig és kizárólag legális úton jut hozzá a dolgokhoz. Ez igy volt a játék esetében is. Azért kaptam igazából kedvet a játékhoz mert nemrég néztem meg a film „work print” változatát (ez azt akarja jelenti h a filmben még szinte semmilyen speciális effekt nem volt fellelhető, láthatóak voltak a kötelek amikkel a színészek ugrálta durvább effekteknek pedig csak az alapja éppen csak felvolt skiccelve). Ennek ellenére egész élvezhető volt a film, mindamellett h nekem tetszett a story is, igaz a befejezés számomra hagyott némi kívánni valót maga után (nem akarok spoilerezni szal nem irom le mi volt az). Szóval ezen felbuzdulva döntöttem úgy hogy akkor uccú neki vessük bele magunkat a játékba. A játék – csak úgy mint a film – a kezdeteket mutatja meg Farkas (Hugh Jackman) karakterével kapcsolatban. Végre a sok homályos utalások amiket láthattunk az első 3 részben most már tisztán is világosan érthetőek. Megmutatják nekünk hogyan került pontosan az adamatrium Farkas testébe, milyen volt az előélete stb. A játék történetvezetése ehhez a story vonalhoz kapcsolódik. Természetes a filmben látottaknál sokkal jobban kibontva, kiegészítve. Sokszor a-számomra kicsit zavaró módon- az időben ugrálva kerülnek elő Logan emlékei és ilyenkor az adott küldetésből visszacsöppenünk a dzsungelbe, és itt az adott emlék kapcsán felidéződött küldetés befejeztével jutunk csak vissza „napjainkba”. Mivel még nem játszottam végig a játékot és saccra olyan 40-50 % körül járhatok, többet a storyról nem tudok mondani. A játék irányítására nekem nem nincs panaszom. Az egér 2 gombjával tudunk támadni, a shift meg c pedig különböző speckó támadásokat hoz elő. A mozgás a szokásos w-a-s-d kombinációval megy. A kamerával sincs probléma egy két hülye küldetést leszámítva, ahol a látványt alárendelték a kényelmesebb irányításnak, ezek a küldetések a kamera baromságai miatt idegesítőek tudnak lenni. A grafika sztem nagyon szépre sikeredett igaz ezek beállítási lehetőségei finoman szólva is szegényesek. Összességében nekem tetszik, nem rossz időtöltés. Mindig is tetszet a filmekben Farkas karaktere, és szerettem volna a bőrébe bújni és –lényegében a regenerálódó képességnek n köszönhetően elpusztíthatatlan – hőst irányítani. Ezt most ez a játék lehetővé tette. Majd a jövő héten hazaérve sztem folytatom a vérengzést (elég véresre sikeredett a játék, de a látványba ez rendesen belead). Nah hát akkot ennyit erről a témáról, visszaérve az albiba sztem megcsinálom a házikat amiket nem tudtam mert nem vittem haza, aztán egy kis séta valamerre majd alvás.

Íme a film trailere akit esetleg érdekel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése