2009. május 13., szerda

Csak mert ki lettem választva...

Az az igazság azt írtam h nem nagyon fogok írni mert nem lesz időm, de megjegyzések moderálása közben drága Tsipa barátom kiválasztott engem is egy feladatra, amit mint egyrészt megtiszteltetés, másrészt pedig tök érdekes végig csinálni. Mivel egyrészt már beleolvastam abba h mit is kellene csinálni muszály vagyok gyorsan végig szaladni a kérdéseken mert különben nem fogok tudni a tanulásra koncentrálni mert csak az fog a fejemben járni h az adott kérdésre melyik számot is kellene választanom.

A játék lényeg pedig a következő: (Tsipa blogjáról idézek mert lusta vagyok írni :P )
"Na, de hogy miről is van szó? Arról, hogy újabb 'játék' terjeng a blogírók berkein belül, ráadásul pont olyan, ami 'nekem való' :). A játék lényege az, hogy:
- válaszd ki a kedvenc együttesedet/produceredet/énekesedet/előadóművészedet
- válaszolj az alábbi kérdésekre kizárólag a választott személy dalainak címével
- aztán pedig válassz ki 6 flótást, akiket szeretnél, hogy játszanak és persze értesítsd is őket."
Sokat gondolkodtam eddig h mégis kit kellene megnevezni mint előadót, mert ugye minden számnak ugyattól a személytől kell származnia, magában a kérdésekre számokat keresni nem lenne nagy cucc, de ugy választani előadót h a kérdések mindegyikét kielétgítse nem egyszerű. De végül Lil' Wayne mellet döntöttem. Lássuk tehát a kérdéseket és a válaszokat:

1. Are you male or female?
Ay Man

2. Describe yourself.
Can't Stop, Won't Stop

3. What do people feel when they're around you?
Sky's The Limit

4. How would you describe your previous relationship?
I want You
Lift it up
Does what she wants
So good
Breakin My Heart
Damage Is Done
Loser
No more

5. Describe your current relationship.
Give It To Me (ezzel arra akarnék utalni h egy ujat szeretnék mivel jelenleg nincs)

6. Where would you want to be now?
Where The Cash At

7. How do you feel about love?
I Don't Want To Be Lonely
Maybe One Day
So Much Things To Say

8. What's your life like?
Lost In The Storm
Crazy
I Feel Like Dying
Rest In Peace

9. What would you ask for if you had only one wish?
Every girl ( :D )

10. Say something wise.
Games We Play

Nah hát ez az amit Én össze tudtam szedni :D elég érdekesre sikerült helyenként, és annak ellenére h féltem nem találok megfelelő számokat, csak sikerült (igaz van ahol Lil' Wayne-n kivül más előadó is szerepel a számban - mind mondjuk a rapperekre általában jellemző h "bandában küldik" - de azért sztem nem szegtem ezzel meg szabályt.

Az általam kijelölt emberkék pedig ( mindenki szedje össze magát :D ) név szerint a következők:
nah hát ennyit mostanra, majd jelentkezem.

4 megjegyzés:

  1. Király vagy apjuk %) Ugye, hogy nagy faszaság?

    VálaszTörlés
  2. Igazából nekem tetszett ha nem tanulás helyett csináltam volna :D Am eltölteni egy 3/4 orát nem rossz :D

    VálaszTörlés
  3. Mint írtam a blogomon, hétvégén én is kitöltöm. Érdekes, egyelőre ennyit fűznék hozzá. :)

    VálaszTörlés
  4. hát az öt oldalas angol orvosi szakszöveg fordítása és a keddi számításelmélet vizsgára való készülés között még lehet hogy én is nekiesek...:D

    VálaszTörlés